今朝8點起身,昨晚訓得好差呀...>︿< 係咁見暈,,,仲差d o係床到碌落地下tim呀@︿@ 都唔知身體有d咩事-︿- 又起左兩次身,,,攪到我都唔夠訓!#︿# help!>︿< 起身之後,就食兩隻蛋,換3∼9點半落去join yan+麗儀∼!之後o係wellcome買biscuit∼麗儀買bread!跟住行出去龍胸個bar士站等肥豬、衰仔同大隻仔∼跟住去左’遇’記買野飲!>v< 之後就搭261出發喇!!好在冇暈ja,呵呵!>v< 叫大隻仔幫我wear腳鏈,笑死我*0* 到左三聖,就去wellcome買零食∼跟住就搭taxi去黃金海岸∼
我地女仔搭taxi到先,之後等男仔∼佢地去買冰箱∼等齊後,就去beach到喇!︿︿ 租左把大傘,我地有三張’隻’∼so good>v<v 直至到5點幾就執野喇! 呢幾個鐘就食野,飲野,玩啤牌,落水玩,影相,玩沙,,,仲有係...避雨∼ 不過好好玩呀!!>v<呵!*0*∼! 有個救生員仲以為我同麗儀係孖生姊妹來的-0- oh my god!∼0∼” anyway,今日就係玩得好開心啦!︿︿v 仲有要唔該麗儀借條’付’俾我呢!>33333<
之後去沖身,同yanyan一格,very sweet>v<!跟住搭車車走了∼∼∼∼∼∼∼∼累到爆...><” 肥豬,衰仔同我諗住去’遇’記買定去camp d野飲野食∼但係收左lu...∼0∼ 之後去左宵夜檔食dinner∼!正爆咯*v* 食完就番屋企喇∼∼∼都係9點咋!*v*
very happy today!thank you all fds∼>3<
|