今朝,唔知發咩癲,9點幾彈左起身...諗住訓晏d嫁嘛-0-!一起身跟住就係對住部腦...到12點先刷牙洗面食早餐洗頭∼0∼ 1點鐘開始著3 *0* 傻傻地!!@0@” 整下呢d整下o個d,都過左d時間...約左呀b3點半的遲左d先join到呀b#0# 因為整個頭晒左好多時間耶!=0= 行去join呀b o個陣先發覺自己著到好似女俠!!!>v<v 有d驚自己會著得誇張得濟...><”
join左呀b之後,就行去上水火車站,跟住搭去fanling∼原來繆群都o係部火車到-0-!俾佢o下死∼0∼ o係fanling落左車...因為隻衰仔仲未到!!\./ 等埋佢之後,就出左去新世紀喇∼!肥豬臨上去酒店前,俾左相機同o個部既野!仲教我點用@0@ 仲話驚我唔識用...><” 我都唔係好蠢咋喎!*0*”
之後,佢地三個就先去左帝京,而我同呀b就去toilet∼o係到化妝-0-!個清潔呀嬸係咁望住我地!!\./ 冇禮貌呀! 跟住去左wellcome買8魚波波食!妹味道>v< 之後影貼紙相!*v* n世未影過@0@ 影影下個臭姿打黎-0- 傻傻地的...一打黎o係到笑=0= 之後去左搵大隻仔同zoe∼大隻仔成個大肚婆咁的^++++++++^v 笑死我∼之後join呀姿、能能同大譚∼後黎見到愈黎愈多人*0* 跟住就入去酒店∼未入個廳到,要簽名先∼>v< 唉,一去到就見到d唔想見既人∼突然覺得自己著得好普通tim∼!呵^^” 之後影下相先入去!入到去就o係到狂影相∼!留紀念呀嘛*0* 呵>v<v 之後就玩埋d所謂既game!無聊∼之後我地班可以出去拎野食既時候,我地o個桌拎左好多野!真係o下親人-0- 我同呀b、呀姿、能能、呀虎、大譚、zoe、大隻仔、徐仔、肥豬、衰仔同繆群一桌! 有抽獎,不過冇我份>^<” 基本上成晚都不時係咁拎住部相機黎影相的*v*v dfd同老師影∼∼ 時間過得好快,約11點就完喇∼...有d唔捨得!>^<” 之後就搭火車走lu∼
我會永遠記得今天的!!!!!>333333< |