Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 27
累積人氣: 18588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 9 日  星期六   晴天


視頻 開心 分類: 未分類

  今日明明成日o係屋企,,,但係玩得幾個鐘電腦-0- 因為細佬要玩...下午既時間就係我玩嫁喇!!!!o係到上論壇同玩眼仔∼表哥勁攪野>v< 晚上邊睇電視邊做明星既資料守集∼!>3333< 睇奇幻潮,都唔恐怖的...∼0∼”

2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天


學琴-0- 愉快 分類: 未分類

  今日係肥豬去旅行既第2日!好miss佢>^<......

  昨晚o係到打機>v< 打到1點先訓...累死我∼!今朝10點clock嘈醒左我,但係係完全唔想起身@^@ 之後食d野,彈琴∼跟住miss黎到,俾左4隻kitty o禁章我...呢家仲差一隻呀>^<!tai國!!  學aural o個陣miss差d想打我咁制!哈^^ 玩ja>v< 仲拎左miss d kitty貼紙∼!靚爆!^^ 下次再拎過先!!*v* 學完12點半,,,跟住細佬兩點到番到黎∼買左麥當勞我食!有kitty玩具∼!可愛死>v<v 之後上論壇∼!>3<

2005 年 7 月 7 日  星期四   雨天


家中... 開心 分類: 未分類

  今日o係屋企過∼10點到自動彈起身-0- 簡直係我既生理時鐘咁...

今日就係上論壇,同呀yan傾電話,同埋彈琴∼ 另外,有sony既人上黎睇部壞電視!頂!麻Q煩!! 冇咩特別野-0=

 

P.S.肥豬去左旅行...>^< MISS!!

2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天


打麻雀 傷心 分類: 未分類

今朝10點起身(clock)...好累呀...>< 昨晚點幾訓...

跟住上論壇∼12點衰仔黎到∼肥豬同大隻仔遲左,大隻仔最遲∼跟住我食雞飯,衰仔食麥當勞,大隻仔食燒賣∼成1點先開始打!今日大隻仔輸到發脾氣-0- 少見... 不過佢又真係衰左幾多下∼衰仔就輸幾蚊!我win左10幾蚊∼肥豬win左幾蚊∼

後黎衰仔拎左我先前部電腦d零件∼

謝師宴謝師宴謝師宴!!!!@v@v 分類: 未分類

  今朝,唔知發咩癲,9點幾彈左起身...諗住訓晏d嫁嘛-0-!一起身跟住就係對住部腦...到12點先刷牙洗面食早餐洗頭∼0∼ 1點鐘開始著3 *0* 傻傻地!!@0@” 整下呢d整下o個d,都過左d時間...約左呀b3點半的遲左d先join到呀b#0# 因為整個頭晒左好多時間耶!=0= 行去join呀b o個陣先發覺自己著到好似女俠!!!>v<v 有d驚自己會著得誇張得濟...><”

  join左呀b之後,就行去上水火車站,跟住搭去fanling∼原來繆群都o係部火車到-0-!俾佢o下死∼0∼ o係fanling落左車...因為隻衰仔仲未到!!\./ 等埋佢之後,就出左去新世紀喇∼!肥豬臨上去酒店前,俾左相機同o個部既野!仲教我點用@0@ 仲話驚我唔識用...><” 我都唔係好蠢咋喎!*0*”

  之後,佢地三個就先去左帝京,而我同呀b就去toilet∼o係到化妝-0-!個清潔呀嬸係咁望住我地!!\./ 冇禮貌呀! 跟住去左wellcome買8魚波波食!妹味道>v< 之後影貼紙相!*v* n世未影過@0@ 影影下個臭姿打黎-0- 傻傻地的...一打黎o係到笑=0= 之後去左搵大隻仔同zoe∼大隻仔成個大肚婆咁的^++++++++^v 笑死我∼之後join呀姿、能能同大譚∼後黎見到愈黎愈多人*0* 跟住就入去酒店∼未入個廳到,要簽名先∼>v< 唉,一去到就見到d唔想見既人∼突然覺得自己著得好普通tim∼!呵^^” 之後影下相先入去!入到去就o係到狂影相∼!留紀念呀嘛*0* 呵>v<v 之後就玩埋d所謂既game!無聊∼之後我地班可以出去拎野食既時候,我地o個桌拎左好多野!真係o下親人-0- 我同呀b、呀姿、能能、呀虎、大譚、zoe、大隻仔、徐仔、肥豬、衰仔同繆群一桌! 有抽獎,不過冇我份>^<” 基本上成晚都不時係咁拎住部相機黎影相的*v*v dfd同老師影∼∼ 時間過得好快,約11點就完喇∼...有d唔捨得!>^<” 之後就搭火車走lu∼

  我會永遠記得今天的!!!!!>333333<