Happy birthday to my dearest 呀蛋
今日,12點出門口,之後,就媽媽陪我去第一城book左個時間試琴∼跟住同媽媽食野!!牛腩面,唔錯^^ 之後就去沙田,等珀龍黎搵我∼跟住去左green box,join壽星仔同王精∼即刻同呀蛋講happy birthday^^ 跟住都冇唱k呀...好貴-0- 跟住就去行下,呀蛋行陣就會累了,因為未好番晒...去左m記坐下,又落左機輔,終於可以落下沙田個機輔了^^” 逗留左好耐∼∼∼∼企都企到累呀∼∼=0= 又去左影貼紙相!>v< 跟住就又坐下,,,6點幾就番上水,,,∼join左呀yan同呀b*0* o係the face shop同個姐姐傾下計,串串地-0-... 之後去左仙跡林食dinner∼!我叫o個個野好好味囉!!!但係辣哦...@0@ 珍珠奶茶...yeah^^v 之後去左區場個公園,飲下酒,影下相,唱生日歌,發下癲咁∼∼11點多d就回家咯... 今日好累,不過好開心囉!!!*v* |