Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 30
累積人氣: 18591
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


第一天上堂 分類: 未分類

  今日番11點半,但係,我都係早兩個鐘出門口∼!今朝,8點半起身啦.之後呢,就洗頭、食早餐\、換3∼之後,9點3就落街喇...橫掂都攪掂晒,咪早d落街囉!@0@ 去左wellcome增值∼之後就等車,到9點半就上左車喇∼∼今日部車好快到,因此冇塞車^^ 今日搭車,仲冇暈tim!yeah>v< 途中有個foreigner問我野,問我部車去邊同埋幾點會到,好在我都識答佢=0= 跟住10點7就落車∼0∼”

  之後,蟻行咁行去學校^^v 大把時間-0- 番到學校,就去toilet,=0= 去完就咁o岩見到肥豬個fd.所以同佢\一齊*0* 佢\好攪笑..@v@ 仲有佢\三個fd,奕係我既同學仔+0+ 我地幾個狂搵課室,搵左勁耐=0= 後黎去番1樓!!o係1樓∼∼之後上堂,要跟學號坐=0= 仲諗住同d女同學坐∼0∼”” 個english’s miss教書好似教俾自己聽咁!!oh my god>^< 跟住要轉課室=0= 不過課室細左,可以聽到miss講野既,忍約o個隻∼0∼” 自己任坐都得,同婷婷坐∼!^^v 上堂,o係到對講英文,攪笑∼0∼”

  點半放學,同doris and natalie去美心食lunch∼d野都唔好食既-0= 下次唔鬼去@^@ 食到兩點幾,我就去等車,等左5mins到啦!!兩點9上車∼∼o係符興街落!!之後行番屋企,途中見到joey、楊瑜+娣娣∼!傾左陣,跟住番屋企!4點3番到... 5點,彈琴∼陣完沖涼∼沖完,對住電腦

2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


開學日!!!!!! 開心 分類: 未分類

  頂!!打兩次日記!!煩∼頭先打好晒,save唔到!help=0=

  今日開學,今朝7點幾起身,8點出門口∼8點2上車,唉,暈死!!9點7到,,,之後行去學校∼∼上2樓拎資助form,then,去toilet∼跟住去課室!!識左兩個女仔,點知唔同我一班的=0= 後黎識左個同班:doris,分班坐既時候,又識多個:維茵!!

  聽人講野,聽到想訓,.11點3俾我地去下toilet∼11點半集合∼點名,上車!!去西貢!!去到就去個hall咁既物體地方,玩集體game∼都係想我地快d識朋友ja∼=0=∼!之後,就去食飯∼!臨離開個hall,見到大譚=0=!! 食飯d feel,好怪囉∼0∼” 食得唔飽,好快肚餓...

  跟住就自由活動,同兩個新同學去行下,o係gym室逗留左1個鐘!!好累... 跟住又行下∼∼就番飯堂集合!!又玩d無聊game∼不過我地o個圍冇人理佢囉嗦!!@0@ 識多左3個同學仔!!!!^^ 好不容易,橕到4點幾@!終於可以走∼上車,同呀敏狂傾計!不過,好暈>^< 之後o係彩虹放低左我地,我地6個一齊行∼! 我同natalie同doris搭地鐵!後黎,同natalie搭火車!! 佢都住上水... 唉∼累死!!!>^<”

  番到屋企,就同肥豬傾左陣電話∼之後去沖涼,沖完就同大隻仔傾,邊傾邊食飯=0= 傾到食完咁濟啦!!^^

  唉,累死...

2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


^^ 愉快 分類: 未分類

Happy birthday to my dearest S.H.E !!!!

 

  今朝去客家飲茶,呀b突然o係我後面出現∼o下死=0=!!!原來佢又o係o個到飲茶!^^” yeah∼>v<v 飲完之後,就o係上水行下,見到蘇健豪-0- 佢用好奇怪既眼光望住我∼0∼” o係上水新都toilet門口,見到呀祥∼toilet到見到呀bo,不過我扮見唔到-0-v 

  周圍行,後黎去左’如’記買野飲∼跟住就番屋企喇∼

  睇頭文字D,雖然睇過,但都覺得好正!!!杰倫好可愛好帥>V< 睇完就睇下S.H.E既碟∼∼6點半到出去lu,食飯∼去o麥記食!^^ 食完番屋企睇迪士尼開幕晚會∼!

2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


慶祝麗儀生日,,,^^ 驚訝 分類: 未分類

  前幾日,都係o係屋企∼唔想寫日記,so,冇寫了∼

  今日,有開心有唔開心∼∼今朝9點幾10到起身,之後就對住電腦∼∼11點8落街,o係樓下join呀yan同麗儀^^ 之後就去十字路口join埋呀b∼跟住就去pizza hut∼>v< 後黎有燒錦、x燒、呀蛋、王精同珀龍^^ 我地9個人食pizza∼好味道!!!!^^ 不過傻豬yanyan喊呀,最衰d男仔∼!\./ 唔,喵喵錫番>33333< 食完都坐左好耐,o係到狂影相同傾計啦∼呀yan後黎走左,我地就繼續坐,影相咁=0= 狂整怪樣!哈哈哈!!!!^^v 走了,50蚊一個人∼麗儀唔使出∼

  跟住就去冒險樂園,去下書局∼跟住同呀b去買野俾麗儀∼之後,呀b要走了∼我就繼續同其他人一齊∼∼佢地入機輔,我唔入,呢d好雜的>^<” 6點到,肥豬打電話俾我,話佢o個時先出門口∼!=0=!!!!

  跟住上左去呀蛋家,上一上就走了∼珀龍陪我去搵肥豬∼!之後珀龍走了,我就同肥豬去仙跡林食飯∼!好味道>v<v 跟住肥豬送我番屋企∼,死癲佬,成日整我-0-!!傻佬!=0=!唔開心係因為,肥豬o係黎到上水既時候,o係電話到罵我...><

2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


開心 分類: 未分類

  今日9點幾起身,咪又係俾爸爸嘈醒囉,煩! 之後食公仔面,跟住就係玩電腦∼同大隻仔、呀姿玩icq∼^^ 5點去彈琴,,,6點幾沖涼∼今日熱到嘔,,,不過食飯冇開冷氣=0=!