頂!!打兩次日記!!煩∼頭先打好晒,save唔到!help=0=
今日開學,今朝7點幾起身,8點出門口∼8點2上車,唉,暈死!!9點7到,,,之後行去學校∼∼上2樓拎資助form,then,去toilet∼跟住去課室!!識左兩個女仔,點知唔同我一班的=0= 後黎識左個同班:doris,分班坐既時候,又識多個:維茵!!
聽人講野,聽到想訓,.11點3俾我地去下toilet∼11點半集合∼點名,上車!!去西貢!!去到就去個hall咁既物體地方,玩集體game∼都係想我地快d識朋友ja∼=0=∼!之後,就去食飯∼!臨離開個hall,見到大譚=0=!! 食飯d feel,好怪囉∼0∼” 食得唔飽,好快肚餓...
跟住就自由活動,同兩個新同學去行下,o係gym室逗留左1個鐘!!好累... 跟住又行下∼∼就番飯堂集合!!又玩d無聊game∼不過我地o個圍冇人理佢囉嗦!!@0@ 識多左3個同學仔!!!!^^ 好不容易,橕到4點幾@!終於可以走∼上車,同呀敏狂傾計!不過,好暈>^< 之後o係彩虹放低左我地,我地6個一齊行∼! 我同natalie同doris搭地鐵!後黎,同natalie搭火車!! 佢都住上水... 唉∼累死!!!>^<”
番到屋企,就同肥豬傾左陣電話∼之後去沖涼,沖完就同大隻仔傾,邊傾邊食飯=0= 傾到食完咁濟啦!!^^
唉,累死... |