Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 40
累積人氣: 18601
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天


嘩!早左兩個鐘!>v< 愉快 分類: 未分類

  今朝,8點8起身,跟住就洗頭啦!!9點半落街,o係千秋到等呀康!!@0@ 等左陣ja,哇卡卡∼∼今日係我第一次我等呀康-0- 要記住呢日∼0∼” 哈哈=0= 之後,就去等70x,都等左成10mins嫁=0= 唉,鬼咁耐... 煩到呀!!\./ 

  上車後,就1個鐘多d就到喇,,11點都未夠就落左車喇!!!*0* 之後,行去apm既吉野家食我地既早餐>v<v 呀康食雞飯.嘩!d雞實在太好味了!!^^ 而我就食牛肉飯,其實,都食都有d厭厭地!!*0* 不過都好好味呀>v< 食唔晒呀-0-,食極都仲有好多咁!!@0@ o個到有個呀嬸成日行過用d好淫既眼神望住我同對住我痝!!-0-!!!好無奈囉...食完傾左陣計先走!!>v< 呵呵!*v* 因為有剩時間嘛^^” 行到番學校都12點5了-0-!!之後,去埋toilet就入去課室上音樂堂,嘩!!-0- 講左兩個鐘d interval=0= 嘩∼!難到傻呀,難到痴線...識d唔識d咁...@0@ 唉,,,真係要睇熟佢先得!!@0@ 

  跟住,就上英文堂,唉∼∼特激默書=0=!!!但係都唔算默書既∼0∼” 呵呵呵!!^^v 早左兩個字放,又呃錢既=0=!

  之後,就放學lu∼早左兩個鐘.o個堂下星奇先保番喎!!!=0=!!!下星奇又話要去day camp喎!!!唔鬼想去呀>^<!!!help!!

  放學同呀康搭車番屋企喇...有d累tim...

2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


上水!!呀康 開心 分類: 未分類

  今朝10起身,之後就洗頭∼食布癲做早餐-0- 11點半學琴!!今日只係學琴而已=0=” 不過都學到成12點半!!@0@ miss記得我過幾日生日呀!!嘩!!太開心了!>v<v 呵呵呵!!*v* 真係好!!@3@ 愛死miss咯>3< 

  學完琴就化下莊,,,等呀康打俾我,我就落去喇!!^^ 嘩!!今日熱到死囉!!=0= 36度...!!\./ 痴線的!!!行去上水廣場,攪到成身汗呀!!@0@” o係到行下,到兩點先去紅樹林,食下午茶嘛!!*0* 呵呵呵>v<v 我又係食v餐呀^^ 個cheese意粉!!>v< 嗯,真好味耶!!*0*呀康就食炒飯...-0- 多油死!!∼0∼”

  食完就o係上水行下-0-!!‘好無聊...o係萬寧見到想買的野,就買左佢喇!!>v< 4點幾就回到家喇...^^v 哇卡卡!!!!番到屋企就已經肚餓了=0=””

  今日磅重,輕左d∼好開心呀>v<v 呵呵呵!!*0* 哇卡卡.好可愛

2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


上學,唱k 分類: 未分類

  今朝6點9起身,之後就刷teeth、洗頭、換3∼7點7到落街啦!!join左呀康,一齊等車...等到唔耐煩,就行去火車站搭火車番就算了!!@0@ 點知走左先有車...-0- 唉!!極無奈...><” 

  之後,就搭火車+地鐵番學啦∼!!快好多呀...不過冇位坐囉=0=!!去到觀塘7-11.見到nataile同敏敏,原來婷婷o係我後面-0- 哇卡卡!!跟住我就癲左啦∼!!哈哈∼!>v<v 佢地成日都話我發作喎∼*0* oh my god...

  之後,就同佢地say8∼因為我唔搭車呀-0-v!!同呀康行番學校算數∼!@v@ 番到學校就去toilet>v< 哈哈∼!!見到大譚呀∼!!@v@ 去完就上去等課室開...今日,係我第一日早左番到學校=0= 真係值得記住!!@0@”

  上math堂lu,開始有dd唔係好識,其實學過晒喇...不過唔係太記得囉∼!!@0@ 3個鐘,終於過去喇...=0=!!唉∼∼真係help...

  12點4放,其實早左∼∼之後,去左唱K∼11個人,6個女仔、班長、chris同3個男仔.唱左4隻歌仔∼@0@ 原來vicki都鍾意S.H.E的!!我真係太興奮了∼!呵呵呵∼!^^ >v<v Chris一開聲,我地個個都啞晒!!=0= 勁高音,,,好鬼勁@0@ 同呀覃合唱左隻歌,正到爆呀!!哇卡卡!!>v< 唱到3點4先走,搭的士番去學校...

  miss都當我地遲到呀=0=!!好無奈呀>^<” 上英文堂,好眼訓=0=!!上左個半鐘咋>v<v 因為miss早左半個鐘放呀∼!!^^v 嘩∼!!正∼!!!不過有俾人呃錢既感覺囉!!!∼0∼”

  放學,同呀康搭車啦!...番到上水唔夠7點,番到屋企就7點喇-0-!!!好肚餓..><”

2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


嘩~白痴!!-0- 愉快 分類: 未分類

  昨晚臨訓明明較左手機clock5點10嫁嘛...跟住,今朝手機響一響自己停左冇再響,我見又未夠5點10.咪繼續訓囉!!(=”(00)”=) 諗住佢o係5點10會響嫁啦...點知之後,手機再響既時候,已經係6點2囉!!=0= 仲要係呀康打黎,個電話先響咋∼0∼” 不過,又係響左一下咁多@0@”  之後,即刻彈起身!!!!勁快速咁刷teeth、濕下個頭、換3...但都遲左兩個字先落街呀>^< 攪到呀康要等我咁耐tim,sorry...><” 

  之後,我地去等車,冇食早餐呀>^< 等車等左好耐呀...好似6點11先有車,唉,好無奈...不過都係我衰-0- 遲到...∼0∼” 跟住又塞下車咁!!@^@ 落車o個陣落好大雨呀,時間又唔係好夠,所以冇去買早餐食呀=0=!!! 之後,臨住雨行番學校!!@0@ 好狼狽呀...><”

  番到課室時間剛剛好,同c班一齊上...-0-!!我唔鍾意呀>^< !!!唔知點咁,今日上堂!!係咁笑!!^^ 其實個呀sir唔串人都幾好,幾攪笑!!但係一串人就勁討厭\./!! 一路上堂一路冷一路餓一路想訓咁=0=!!!哈哈!好多一路!!!!哇卡卡!!@v@ 哈哈∼好白痴*0*

  上完兩個鐘,就同晒班d女仔落去健一小廚食野!!哎呀,真係餓死我=0=!!個低b vicky倒左好多茶!!∼0∼” 倒到我同婷婷個身都係!!哈哈!!好攪笑!!!!@0@ 之後,我食粥>v<v 食完就番學校啦!!上英文堂,聽listening,,,miss又要人答答案=0=!!!呃∼0∼”...上左一個鐘,就去第個課室繼續上.好無聊的英文堂呀-0-!!!

  好不容易,到點半,,,放學了∼!>v<v 陪呀康去apm買鞋!!白痴,買o個對鞋上水都有得買啦!!!>0< 之後,我地特地行番去總站到搭車!!哈!^^ 有安全感d嘛∼!!!!哇卡卡!!*v* 

  番到上水呢,o係總站落!! 唉,勁急尿,又胃痛=0= 去完toilet就同呀康去左大家樂食野喇!!嘩∼!so good!!呵呵^^v 下午茶真抵食!!>v< 我食雞奕+奄列+熱檸茶!^^ 都係13蚊咋!!@v@ 抵到爆呀!!*v* 呢餐係呀康既第一餐∼0∼” 食完,就回家咯...過5點先番到屋企...><”  

  唉,唔記得去wellcome增值,,,唯有叫爸爸幫我入啦陣間...=0=

  沖涼o個陣,拎住個電話同肥豬傾=0=!幾型!!>v<v

2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


唉,累死... 無奈 分類: 未分類

       今朝12點3起身,都係俾呀媽嘈醒咋!!!好累...><”

  之後,就食早餐啦,月餅+胡頭∼∼唔錯呀^^ 跟住,睇電視,又係我愛的音樂台啦!!>v<v 跟住兩點幾食媽媽整的雞粉.好好味嫁!!@v@ 食完想彈琴,但係條pk細佬開晒冷氣o係個room到傾電話囉!!!勁慶!!\./ 之後,麗儀打黎,問細佬幾時傾完,又話唔知!!咩野都唔知!!最鬼憎d人咁,一d野都唔理,成日只係識得拎住個電話!!已經repeat,仲唔努力!!唔死都冇用!!!!

  過左超過大半個鐘,先有得用電話!!咪打俾麗儀,,,打埋俾yan同b傾...但係,我係負責拎住個電話!!講野唔過3mins,好無奈...真係差d想發脾氣呀!! 

  今日唔知做咩,心情好差,好慶咁...

  諗起,聽日番學番8點半,我就真係想死!!我諗我最遲都要6點起身.聽日又要上個pk呀sir堂,我真係唔想又俾佢串囉!!!!!\./!!