昨晚臨訓明明較左手機clock5點10嫁嘛...跟住,今朝手機響一響自己停左冇再響,我見又未夠5點10.咪繼續訓囉!!(=”(00)”=) 諗住佢o係5點10會響嫁啦...點知之後,手機再響既時候,已經係6點2囉!!=0= 仲要係呀康打黎,個電話先響咋∼0∼” 不過,又係響左一下咁多@0@” 之後,即刻彈起身!!!!勁快速咁刷teeth、濕下個頭、換3...但都遲左兩個字先落街呀>^< 攪到呀康要等我咁耐tim,sorry...><”
之後,我地去等車,冇食早餐呀>^< 等車等左好耐呀...好似6點11先有車,唉,好無奈...不過都係我衰-0- 遲到...∼0∼” 跟住又塞下車咁!!@^@ 落車o個陣落好大雨呀,時間又唔係好夠,所以冇去買早餐食呀=0=!!! 之後,臨住雨行番學校!!@0@ 好狼狽呀...><”
番到課室時間剛剛好,同c班一齊上...-0-!!我唔鍾意呀>^< !!!唔知點咁,今日上堂!!係咁笑!!^^ 其實個呀sir唔串人都幾好,幾攪笑!!但係一串人就勁討厭\./!! 一路上堂一路冷一路餓一路想訓咁=0=!!!哈哈!好多一路!!!!哇卡卡!!@v@ 哈哈∼好白痴*0*
上完兩個鐘,就同晒班d女仔落去健一小廚食野!!哎呀,真係餓死我=0=!!個低b vicky倒左好多茶!!∼0∼” 倒到我同婷婷個身都係!!哈哈!!好攪笑!!!!@0@ 之後,我食粥>v<v 食完就番學校啦!!上英文堂,聽listening,,,miss又要人答答案=0=!!!呃∼0∼”...上左一個鐘,就去第個課室繼續上.好無聊的英文堂呀-0-!!!
好不容易,到點半,,,放學了∼!>v<v 陪呀康去apm買鞋!!白痴,買o個對鞋上水都有得買啦!!!>0< 之後,我地特地行番去總站到搭車!!哈!^^ 有安全感d嘛∼!!!!哇卡卡!!*v*

番到上水呢,o係總站落!! 唉,勁急尿,又胃痛=0= 去完toilet就同呀康去左大家樂食野喇!!嘩∼!so good!!呵呵^^v 下午茶真抵食!!>v< 我食雞奕+奄列+熱檸茶!^^ 都係13蚊咋!!@v@ 抵到爆呀!!*v* 呢餐係呀康既第一餐∼0∼” 食完,就回家咯...過5點先番到屋企...><”
唉,唔記得去wellcome增值,,,唯有叫爸爸幫我入啦陣間...=0=
沖涼o個陣,拎住個電話同肥豬傾=0=!幾型!!>v<v |