今朝早食公仔面,之後12點出門口∼同表弟去葵涌睇teeth e∼join埋e媽...跟住我去到都係打gameboy∼到傑仔入去喇!不過我冇跟埋入去呀,o係到打機等!好快攪掂!!
之後,同表弟去mk!諗住去街邊買d野食!岩岩買完就落到勁多!!-0-!!我地搵左個地方邊避雨邊食野!^^ 食完就唔理有幾大雨喇...行過去潮流特區∼!買左kitty電話套,好在昨天o係沙水冇買=0=!呢到便14蚊^^v 跟住就去左條街到行,買左kitty螢幕保護貼同kitty’啤排’∼之後去旺中行行...跟住又去左新世紀行行,跟住就搭火車走喇!>v<
番到黎上水,就行下上水廣場,周圍行左陣∼就去麥當勞食晚餐喇!^^
yeah∼食完回家咯...之後呢,就沖涼∼跟住彈左陣琴!!跟住,o係到整個kitty螢幕保護貼!頂!!!!\./ 痴到勁實∼攪到我整出黎o個陣又整唔晒出黎!!攪到好樣衰...>^<” 不過冇計,唔通買左番黎唔用咩∼∼
今日分別有兩個男人搵肚南頂住我!!!仆街\./! |