Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 0
累積人氣: 18634
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 19 日  星期五   晴天


HOME 開心 分類: 未分類

   今日本新要學琴∼不過miss病左呀∼所以冇學到琴呀-0- 今日收到ive個message+e-mail∼!yeah!音樂收左∼>v< 之後3點到,森同衰仔黎到∼!o係到幫我整fax機∼∼但係整唔到呀,short左∼0∼” 5點幾佢地走左∼∼

  

2005 年 8 月 18 日  星期四   晴天


買呀買呀..!! 開心 分類: 未分類

  今朝早食公仔面,之後12點出門口∼同表弟去葵涌睇teeth e∼join埋e媽...跟住我去到都係打gameboy∼到傑仔入去喇!不過我冇跟埋入去呀,o係到打機等!好快攪掂!!

  之後,同表弟去mk!諗住去街邊買d野食!岩岩買完就落到勁多!!-0-!!我地搵左個地方邊避雨邊食野!^^ 食完就唔理有幾大雨喇...行過去潮流特區∼!買左kitty電話套,好在昨天o係沙水冇買=0=!呢到便14蚊^^v 跟住就去左條街到行,買左kitty螢幕保護貼同kitty’啤排’∼之後去旺中行行...跟住又去左新世紀行行,跟住就搭火車走喇!>v<

  番到黎上水,就行下上水廣場,周圍行左陣∼就去麥當勞食晚餐喇!^^

yeah∼食完回家咯...之後呢,就沖涼∼跟住彈左陣琴!!跟住,o係到整個kitty螢幕保護貼!頂!!!!\./ 痴到勁實∼攪到我整出黎o個陣又整唔晒出黎!!攪到好樣衰...>^<” 不過冇計,唔通買左番黎唔用咩∼∼

  今日分別有兩個男人搵肚南頂住我!!!仆街\./!

2005 年 8 月 17 日  星期三   晴天


同表弟出沙田 傷心 分類: 未分類

  今日7點9起身,=0=!真係早∼0∼” 之後就整理自己,9點1同表弟出沙田∼睇早場∼!30蚊咋!抵到爆!^^ 睇叮噹!!*v* 嘩,好好睇呀!>v< 不過後面d o靚仔就好煩囉!!成場戲都o係到踢下踢下咁!!!真係頂佢個肺!!\./ 睇叮噹既後面,睇到喊囉!!已經忍住唔喊嫁喇!!但係後尾都有留眼淚囉...好感動嘛∼@v@

  睇完就去食麥當當,一心去換狗仔嫁嘛!!點知冇喎!唉,,,算!!食完就周圍行下∼∼後黎行行下見到超e掌∼∼俾佢o下Q死!!=0=!!!之後又見到呀b、joey、徐仔、大譚同大隻仔∼呀b同我同傑仔周圍行∼∼之後佢就走左∼!總之今日就係周圍行啦!!傑仔買左勁多野囉!!好似唔使錢咁-0-!!我就想買個手機套,但係搵唔到合我心水既∼所以買左個索繩袋暫時用住先就算∼!!!跟住番到黎上水又去萬寧,百佳,7-11同wellcome-0-!都話好似唔使錢咁嫁啦∼0∼”

  very happy today!^^v yeah!

2005 年 8 月 16 日  星期二   晴天


探呀蛋 開心 分類: 未分類

  今日10點起身...跟住睇電視∼∼12點同傑仔出去!食麥當勞!!>V<∼食得好快呀,驚遲到嘛!!點知YAN同麗儀遲到∼0∼”” 珀龍之後黎埋喇!!後黎過埋去諗住搵呀蛋∼!去到火車站附近就見到呀蛋了^^ 跟住就去行左陣∼之後上呀蛋屋企喇!!^^ 佢媽媽好nice,佢個妹好可愛!∼ 打左兩回麻雀,睇下雜誌,睇下珀龍、傑仔玩電腦∼好快就4點幾喇∼走lu∼!o係上水行下!!推呀蛋原來都幾辛苦的...=0= 去埋德明買A4 paper,再去埋7-11買雜誌就番屋企!!!今日都幾開心嫁>v<

2005 年 8 月 15 日  星期一   晴天


今天在家中 滿足 分類: 未分類

   打機,彈琴,上論壇,睇電視