Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 21
累積人氣: 18582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天


病病呀>^< 不安 分類: 未分類

1.幾多歲 : 17
2.手指邊隻最長: 中指,我諗我係正常掛-0-
3.有冇蛀牙: 人地話我有喎=0= 我都唔知呀...
4.e+有冇邊度痛: 有呀...喉嚨痛呀>^< 好辛苦~
5.用邊隻唇膏 : 潤唇膏--萬寧 
6.有冇留指甲: 冇呀...唔留得@0@
7.最可愛既底褲: 貓貓的>v<
8.有幾多對鞋: 好多...真係著既就應該3對到啦...
9.有冇爭人錢: 冇呀^^v 我唔鍾意爭人錢的
10.咩科最叻 :econ,呢家冇咯
11.咩科最差: 中屎
12.最中意邊個老師: 于sir,呢家既:田sir
13.想做一d 冇可能做到既野: 飛
14.尋日食左幾多餐 : 3餐
15.床上面有咩特別既野 : 勁多公仔囉=0= 算唔算特別呀@0@"
16.屋企冇人會做d咩 : 唔著3
17.近排有咩係爛左架 : 呀b送給我的生日禮物...好upset>^<
18.用邊隻洗頭水: LUX SUPER RICH
19.壞習慣: 咬手指
20.icq # : 285313215
21.屋企好多咩野 : HELLO KITTY
22.想做男定女: 女
23.黑定白 : 白
24.中意睇咩電視節目: 台灣節目
26.用4個字形容 william hung: 見到想死
27.舊曆生日係 : 8月17日
28.最想邊一日生日呢: 12月12號
29.最想拎咩獎: 製作人獎
30.返學定放假 : 放假
31.最高: 1.58,我諗應該冇得再高了><"
32.最肥: 44kg(以前)
33.最想打佢: 自己
34.有事先搵你既:心照啦~
35.同你一齊放學: 小康康
36.背到幾多個friends既電話: 8個左右
37.同邊個講心事: 姊妹,honey
38.最有錢 : 燾燾
39.最曬命 : 心照...
40.最好笑 : 小康康
41.最白痴 : 培培
42.佢只會嗌你全名: 完全唔熟既人...
43.最悶 : 冇人陪既時候
44.最中意邊個friend個名: 最鍾意自己個名>V<v
45.知道得你最多秘密: yanyan
46.住得最高: 自己
47.最疏遠: ......
48.識左最耐: 呀虎
49.邊個friend永遠冇心事既: 人人都有啦...
50.你會當邊個係自己呀媽: vicki妹

你最後做過的時侯
51.訓覺: 昨晚
52.搭車:昨天放學
53.x街: x街是什麼=0=~??
54.你打既電話:honey...
53.返學: 昨天...
54.大笑:昨天上學時
55.去人生日會: 個幾月前
56.去吉野家食野: 約一星期前
57.食野同飲: n年前
58.買咩野: 零食
59.pat左咩野: 垃圾
60.msn / icq 同邊個講野:冇傾呀...

問題
61.隔離屋姓咩: 唔知呀=0=...都冇咩傾計既
62.平時較幾多個鬧鐘:一個電話鬧鐘
63.沖涼先定洗頭先: 洗頭先
64.返學方法: 70x or 火車+地鐵
65.呀媽鬧你既原因: 唔執野
66.你自由嗎: ok啦...
67.e+最想: 開開心心
68.滿意e+ 既生活方式嗎:一般啦~~
69.滿意e+ 用緊既mouse嗎: ok啦
70.打中文定英文快: 中文

最愛的
71.髮型: 長曲頭髮
72.手指: 短短的
73.牌子: 唔用牌子
74.小動作: 我都唔知呀.我只知自己成日狂瘋狂地笑
75.著幾多條褲返學: 唔著~哈!!!
76.照鏡:成日都照呀!我係自戀狂!!^^"
77.快歌定慢歌: 都愛
78.卡通人物: hello kitty
79.地方: 沙灘,dream幻的地方
80.訓覺方式: 亂訓

再來問題
81.初戀: 小學6年級
82.返屋企第一樣做既野: 大叫
83.著鞋右定左先: 是但嫁咋-0-
84.最驚邊個: 我冇咩人驚...#0#
85.口頭禪: ......
86.講粗口嗎: 好嬲既時候會講
87.成日遲到嗎: 係呀...><"
88.最熟邊度: 屋企
89.聽左最耐既一隻歌: "我愛你"-S.H.E
90.你的電腦好嗎: ok啦
91.發左個咩夢呀近排: 攪野的dream
92.最sai時間既事: 玩電腦
93.買野食既定義: 想食!!
94.最lor既一次: 差d入男廁
95.身邊既人之中邊個最可愛:小康康
96.用一句形容你果班: FRIEND一班,唔咁FRIEND一班
97.電腦wallpaper: 迪士尼
98.icq skin: 冇特別的~~
99.ie主頁: YAHOO
100.e個問卷既評語: 有d好難答呀>^<
101.現在時間: 12:41p.m.

 

                    

  今日好辛苦呀,唔舒服死我喇...>^< 生病了@0@” 係咁打黑痴,,,好慘...成日都好眼訓咁...

  今日,係公眾假期:重陽節∼今朝,9點就俾爸爸嘈醒∼真係想打人!!我好累嫁嘛...但係嘈醒左我喎,都訓唔番啦>^< 同埋,今朝訓訓下教,個手機俾我整到跌左落我到,打到我幾鬼痛=0=”

  起身後,就對住電腦∼後黎,媽媽都起身了∼細佬又起身了∼我就繼續玩電腦∼早餐就係食燒賣+蛋bread!^^v then,o係到一邊睇亞視重播既亞姐,一邊就玩電腦∼d亞姐有其他國家既人的-0- 我個人認為韓國o個個最靚,佢奕拎左亞軍∼ 12點幾∼就俾電腦俾細佬玩...

  兩點到,就自己搵8寶粥黎食,點知俾我整破左喎=0= 所以,就屠手整開個鐵蓋∼幾驚會整損隻手=0= 另外,我有用把刀幫手的@0@ 個場面幾鬼恐怖... o個一刻,有d想特地整自己隻手,但係我唔夠膽耶!!@0@” 食完就食媽媽抄既飯∼其實,我都唔肚餓既...><” 食完就睇左一陣英文默書∼∼食左兩粒藥...

  兩點8到,就去彈琴∼彈左兩個鐘呀*0* 彈完冇咁唔開心...今次彈完,覺得原來藍色多惱河係咁鬼正.剛剛又係咁彈titanic,真係好鬼正耶!!*0*...

  呢家,5點4∼食緊媽媽整既紅棗冰糖煲木瓜∼好甜,不過好鬼正耶!!>V<

唔知,我再係咁食落去,會唔會變到好似佢咁肥呢...=0=

 

2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


>V< 愉快 分類: 未分類

  昨晚11點多d就訓喇...今朝6點3起身,之後就即刻打俾小康康∼諗住morning call佢!!點知,佢真係未起身呀=0= help∼所以,今日又係直接o係火車站到等喇∼∼ 我食埋杯面先出去,落到樓下都過左搭2喇@0@” 所以,勁快速咁去火車站...趕到我半死,喉嚨勁干咁>^< 過左搭4到,,,sorry呀>< 小康康∼∼!!

  之後,搭車番學啦,,,唔知點解呢家諗番,唔覺得自己今日搭過地鐵咁=0= 哈!白痴∼跟住,去7-11∼門下見到燾燾!!陪小康康買他好愛食的燒賣∼ 今日本新諗住同培培佢地一齊搭車上去學校的.但係,o個時都8點4了∼所以就同小康康行番去學校∼^^”

  上英文堂,教d noun、verb o個d=0=” 後黎默書∼ok啦^^ 又派番上次既默書!100分耶!!!>v< 呵呵呵!!miss仲讚我tim*0* 

  上完兩個鐘英文堂,就有3個鐘lunch哦∼我地去唱k∼>v< 6個女仔+燾燾+呀覃+培培+呀隆+凌子(好似係咁多=0=)∼我地班另外有d男仔,都有唱k,不過係near o個間room囉-0- 無奈野...小康康都係near o個間room∼

  今次,我食個雞串飯∼好鬼正耶>v<v 而唱歌,幾隻啦∼都係S.H.E的^^ 唱到1點4到,就走喇∼呀覃、凌子同呀隆就繼續唱∼

  我地番到去,呀sir剛剛係點緊名∼呵!!好彩ja∼!^^ 個死人低b康上堂食飯盒∼但係呀sir都冇出聲@0@ ive果然不同...

  今日上IT堂都好過平時,因為今日有聽書呀∼邊聽書邊上S.H.E的論壇∼^^ 今日上IT堂既時間算係比平時過得快嫁喇∼*0*

  放學,就去toilet∼之後,同小康康搭車番屋企∼小康康好累呀!今日係有屎以黎,o係車上訓得最耐呀佢@0@ 簡直係隻豬(=”(00)”=) 差唔多訓左成程,都仲話好累@0@ 難為我訓都冇訓過#0#...

  番到屋企,6點幾...晚上食飯,好味耶>v< 我真係太喜歡食野了!!!^^v

唱k時拍的...

2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


星期天~~~ 開心 分類: 未分類

                     S.H.E     

 

  今朝9點幾電話響,,,原來係爸爸∼佢話已經有位喎=0= 咁鬼早...無奈野!@0@ 

  跟住,即刻彈起身,叫埋媽媽起身...我就刷teeth洗頭換3∼10點幾同媽媽去客家好棧join爸爸∼細佬冇去飲茶呀今日!!=0= 明明o係屋企,但係都唔去#0# 飲到過左12點先走.因為同爸媽狂傾計嘛*0* 所以話呢,同屋企人飲下茶可以增進感情哦>v< 今日食左7碟野,算多啦!3個人食!^^ 好味道∼∼

  飲完茶,上左去龍’胸’樓上,見到大隻仔and Zoe.好耐冇見!好鬼掛住耶>3< 之後去左書店影印∼我買左本簿用黎做英文默書簿-0- 跟住,陪媽媽去買送...then,去wellcome∼買左好多杯面*v* 正!! 番到屋企差唔多兩點∼∼跟住,成個下午對住電腦(上論壇)+聽歌∼悶死我喇=0= 冇野做呀...今晚溫埋d默書先∼...

  好掛住你呀...><” 

  呢家,同vicki妹、培培同燾燾玩緊msn∼好白痴呀!!我地o係到講all尿,生仔咁=0= 傻嫁...

 

2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
^^ 分類: 未分類

  今朝10點就起身啦,唔想咁早起嫁=0= 昨晚同d同學仔玩msn玩到1點嫁嘛-0-”...但無奈地俾爸爸嘈醒...@0@ 無奈野∼∼#0#

  之後,食杯面做早餐,同狂飲水...我好似有d病病地呀=0= 我要制止佢!!! 唔俾自己病呀!! 跟住,就彈琴,彈左個幾鐘啦..^^ 後黎,12點過d,肥豬打俾我,話我知佢剛剛上車∼所以,我就去洗頭化妝!!*0* 之後,見仲有時間,就做埋份英文功課先出去...我真係乖>v<

  1點多d就出去喇,o係樓下見到bigger,同佢一齊行∼∼去到十字路口,join左肥豬∼就一齊行∼之後,我同肥豬去龍’胸’行下,同bigger say goodbye咯∼...

  跟住,同肥豬周圍行行∼到兩點,先去red forest!!食下午茶嘛>v<v 今次我食炒烏冬同埋飲奶茶,n世冇飲過=0=” 食完都係兩點幾咋...

  之後,去the face shop買野,2百幾蚊啦!!4樣野∼ok啦^^v  好耐冇o係the face shop買過野喇@0@” 

  買完,就回家了...3點多d番到屋企...之後,同yanyan>3333333<同呀康>333333<玩msn,玩眼仔嘛∼^^ 但係同唔到呀康玩囉,無奈野∼4點到,以前個the best上黎俾生日禮物我,,,好可愛呀^^ 雖然遲左,但係我真係好開心嫁!>v< thank you!!!*v* 呢家,同緊vicki妹同濤濤玩msn,仲同vicki妹玩眼仔tim,vicki妹真可愛真美美>33333<

真係好可愛呀^^ 是以前的the best送的~

這個是小康康送的~

yanyan+麗儀送的

婷婷豬送的

natalie送的

肥豬送的

敏敏+莃莃送的

 

呀b送的

 

在vicki妹的日記中copy的>3<

姓名:喵喵
生日: 9月27號
星座: 天秤座
生肖: 龍
住在哪兒: 上水
在哪裡工作/讀書: 觀塘IVE
志願/夢想:生活開心就ok了

個人外型篇〞
身高: 158cm
膚色: 黃
頭髮的顏色: 啡啡地 
有沒有紋身: 無

個人喜好篇〞
最喜愛的音樂: 鋼琴的
最討厭的音樂: 所謂的音樂,但根本不是音樂的音樂
最喜愛的運動: 游水
最討厭的運動: 諗唔到...
最喜愛的樂器: 鋼琴
最喜歡的顏色: 粉紅色
最喜歡的花: 無...
最喜歡的季節: 春天
最喜歡的國家: 日本
最喜愛的食物: 豬古力,腸仔,芝士...好多好多
最討厭的食物: 苦既野
最喜愛去的地方: 看到很多星星的地方
最喜歡的電視劇: 妙手仁心
最喜歡的電影: 鐵達尼號
最喜愛的卡通人物:hello kitty
最喜歡的品牌: 唔多鐘意買名牌用名牌
最喜歡的語言/方言: 國語
最討厭說的話: 粗口
偶像/祟拜的人/尊敬的人: 偶像->Jay,S.H.E |最尊敬:爸媽 

個人習慣篇〞
喝酒嗎: 好開心or不開心就會
吸煙嗎: 不
賭博嗎: 唔賭
最常做的事: 笑
最常去的地方: 家,ive
最常想的事: 跟愛人開心的時候
常穿的衣服顏色: 都穿
口頭禪: 哈哈
一天吃多少餐呢: 3餐
每天睡多少個小時: 約7,8小時
每天幾點上床睡覺: 約11,12點
睡前會做甚麼: 傾電話
無聊的時候,你會做什麼: 聽歌,諗野
如果有人讚你,你通常會怎樣回應: 講多謝-0-
如果有人說你不是,你通常會怎樣: 感到無奈
當如果有人責罵你,你通常會怎樣: 睇係邊個,可能會罵番佢轉頭
如果有人誤會你,你會怎樣: 當然是解釋! !
無論任何的指責,你都會認真考慮一下嗎: 看情況

個人能力篇〞
擅長做甚麼: 笑
能操的語言: 廣東話,國語...唔係咁得既英文
最有把握解釋的事: 事實
最沒把握解釋的事: 自己做錯的事情
最有把握做好的事: 愛那些愛我的人
最沒把握做好的事: 不開心時,令自己開心
最好的科目: 以前,econ~呢家,冇掛...
能面對被你欺負過的人嗎: 只要,以後都真誠對我~就能面對呀
能面對以前欺負你的人嗎: 一般般而已

個人經驗篇〞
最難忘的事: 撞車
記憶中最模糊的事: bb的時候
有否試過傷害一個人的心靈: 應該有,,,我都不知道啦
後悔做過的事: 踏出錯的第一步
做過最糗的事: 在街上,差點兒跌低
最對不起別人的事: 欺騙
最光榮的事: 我是個開朗活潑的女孩
最不能接受的: 受別人欺騙
最不想做的事: 成長

愛情篇〞
遇上喜歡的人,你會主動追求嗎: 不會
會因害羞而不敢表白嗎: 會
遇上喜歡你的人,你會接受嗎: 看看我喜不喜歡他
會因別人的外表而拒絕嗎: 個樣唔係d怪物樣,我都唔會的
如有多角戀出現,你會怎樣: -0-唔知...
你覺得一個人美在那裡: 樣子+心
你怎樣看忘年戀: 什麼是忘年戀??-0-
你怎樣看同性戀: 極度反感
你怎樣看姊弟戀: 完全不能接受
你怎樣看師生戀: no!!!!!反對反對!!!
最能吸引你的異性:識講笑,要識疼愛女仔,個樣都起碼要係我覺得ok啦~心地好~不吸煙

最能令你反胃的異性: 白痴仔,懶型的那些
你希望幾歲結婚: 一定要在25歲前
你願意單身嗎: 不願意

友誼篇〞
你的人際關係好嗎: ok啦^^
你會主動認識別人嗎: 會呀!!
你的交友準則: 真心
你覺得摯友應該有幾多個: 5個以下
你現在有幾多朋友: 約20
能跟你無所不談的又有幾多: 我的姊妹,honey
你會事無大小都向別人說以作聊天話題,從而交友嗎: 如果想同佢做fd既話就會
你會向你的朋友隱瞞事實/秘密嗎: 多數唔會
你會向你的朋友說「白色謊言」嗎: 什麼是「白色謊言」?@0@
你會不會因別人的權力/地位而與之交友: 不會
最不能接受朋友向你做的事: 出賣...
朋友誤會你,你覺得原因是什麼: 不相信我
在聽歌嗎?誰的歌: 沒有聽.
最想做甚麼: 結婚
最想見到誰:你...
最期待的事: 結婚