Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 26
累積人氣: 18587
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天


yo!! 驚訝 分類: 未分類

  

  今朝7點3起身.之後,打電話俾呀康=0= 佢又唔知醒喇!!>0< HELP!!所以今日搭火車番學lu... 8點4再打俾呀康,佢話仲等緊車喎@0@ 唉...無奈野...8點9o係火車站等!!

  呀康病了,真可憐>< 見到佢好辛苦同好慘咁既樣,我都唔知可以點-0- 佢好似就黎暈到訓低咁#0# 搭地鐵o個陣,搭錯車呀!!!!!好鬼白痴呀@0@” 呀康病到傻傻地,所以都唔知咩事∼0∼ 都係我發現嫁咋=0= help...勁白痴囉∼∼-0-!!

  後黎到左觀塘,撞到Doris^^ 跟住呢,我地三個就去7-11∼呀康要買野食,Doris要買野飲=0= 佢地兩個真係麻鬼煩呀@0@”

  番到學校,遲左兩個字呀=0= 教埋d野,好鬼白痴呀∼!!我呢家諗緊轉唔轉學鼓好囉*0*” 

  上堂上到10點8,我地仲逗留左一陣先走!!全部女仔+濤濤去健一小廚食野!後黎chloe都黎埋!!^^ 我地係笑到半死呀!!濤濤好攪野!!#0# 後黎,仲見到肥豬同佢d同學仔黎食野tim... 我地食完就走喇∼

  番到學校去toilet,之後上music studies∼係呀chris sir教呀.唔知點咁啦總之,,,上佢堂都冇得笑既!!無奈野=0= 都係隆威sir好d∼0∼” 上堂教d野,都明啦!^^” 而上上下堂,呀田sir走入黎話:我係佢地班主任-0-!!真係俾佢笑鬼死!!仲用左幾個字時間派下學生証咁=0= 以為好似上緊佢堂咁@0@”

  上左兩個鐘music studies,就上英文堂喇∼∼不過music studies遲放左,所以遲左先上英文堂=0= 英文堂默書,默完就教新既生字,下星期一繼續默@0@ then,俾功課我地做...

  3點半放學,同呀康走∼陪呀康去ok買野食:碗仔次!!都不錯的,不過都幾貴下啦=0= 細細碗咁就7蚊喇=0=

  之後,搭車lu∼我地兩個都好鬼累呀-0-!!!!訓教教(=”(00)”=)

  番到上水6點到啦,,,之後,去到樓下wellcome買野食,呀康買左糯米飯,我就買埋d零食>v<v 

  跟住,番屋企,食野... 又教呀康彈呀sir今日教既野=0= 講真,教d野,真係有點兒白痴@0@ 哈∼我咁講好似好串咁tim...呵呵*0*

  7點到,就同呀康出去食野喇...去左大快活(大快樂)食!!我食咖哩牛腩飯!!幾正呀!!呵呵呵>v< 食到8點幾,就走喇...

  去到樓下,就玩下千秋^^v 玩左陣見到媽媽,所以,跟住同媽媽一齊番屋企了!!*v*

  

  

  

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天


冇地方去... 滿足 分類: 未分類

 

 今朝8點半起身,食芝士腸做早餐∼之後,彈下琴!!miss未夠10點黎到∼miss俾左禮物我*0* 呵呵!!>v< thank you miss>33333<

  今日學琴都好開心呀^^ 不過miss唔係咁開心...有野煩緊呀!!至於咩事,我唔打o係呢到啦=0= 不過,我好希望miss唔好亂諗野啦!!>3<

  上oral,我的天生白痴@0@ 不過都已經好過先前嫁喇∼∼>0<”

  

then,成個下午都在家...lunch:杯面∼今日心情,麻麻...>^< 唉!!!仲俾鐵閘整親隻手指公,,,真係好痛呀///>^<!!!!!

  聽日英文默書喇,不過呢家都仲未溫-0-...今晚要溫書了

 

2005 年 10 月 5 日  星期三   晴天


******** 愉快 分類: 未分類

  昨晚,又係未夠11點就訓喇^^ 因為實在是太累了>^<

  今朝,6點9起身,都ok精神啦!!>v< 食燒賣做早餐∼*v* 好味道!!7點半落街,點知唔記得拎野,番屋企拎番,,,攪到遲左><” sorry呀康...我bring左粒燒賣俾呀康食,哈哈哈!!!*0*v 好攪笑.!!今日等車,勁快有車!呵呵!正呀.唔使等咁濟呀!!@0@v 哈!!但係,都有dd塞車咁啦...

  不過d時間有剩^^ 同呀康去麥當勞買佢既早餐∼∼ 之後,上三個鐘堂maths∼我好留心呀>v< 呵呵!!同埋,我發覺呀sir真係好鬼攪笑好鬼可愛!!今日上堂我笑左佢幾次!!哇卡卡!!實在太好笑了!!>v< 哈哈哈!!

  早左三個字落堂,所以lunch多左三個字>v<v 不過都係得75mins咋...今日,同婷婷、莃莃、敏敏、vicki妹、維恩、呀培、chris同一個男仔一齊去大排檔食lunch.d野食,一般啦...冇咩感覺=0= 

  食完就番學喇!!上第一次上既堂:life skills∼上堂係同我地講d壓力既野-0- 仲玩埋心理測驗tim!!@0@ 攪笑...=0=” 上堂o個陣笑死我!!嘩卡卡∼∼同婷婷、敏敏+莃莃一組...miss叫我地傾野.我講到d壓力會點影響到我心情既o個part:唔識笑...跟住,我地4個狂大笑>v<v 哈哈哈!!!miss都話我好鍾意笑喎@0@

  上完兩個鐘life skills,就上兩個鐘英文喇...我真係好鬼專心囉!!其實,個個同學仔都好留心上堂呀!!>v< 哈哈!!我鍾意咁既學習氣氛哦*0* 都係個miss有用ja!!>3< 不過後日要默書哦...><”

  5點半放學,同呀康去左麥當勞買野食上車食!!哈哈!!上左上層坐!!麥當勞真好味!!>v<v 呢家,我搭車都好似唔會暈喇!!呵呵^^ 好野呀*0*...

  番到屋企,7點半喇=0=...好鬼飽!!唔食飯了∼呵呵...

2005 年 10 月 4 日  星期二   晴天


好累呀.. 驚訝 分類: 未分類

  

 

  昨晚未夠11點就訓教了,今朝6點起身@0@ 都算訓得多嫁啦,但係都勁累呀>^<”...今朝食糭做早餐,哈哈!!^^ 呀康今朝唔知醒呀=0=...我諗朝朝都係morning call佢會好d...∼0∼ 因為佢唔知醒既關係,所以今日就直接o係火車站到等.7點3 o係火車站等,呀康遲左少少啦,我咁大量,唔會嬲的!!呵呵!!*0*

  之後,搭火車地鐵番學,都冇位坐呀>^<” 好憎搭地鐵呀...成日都差d整到我跌低呀,,,>0< 

  行過學校下面間麥當勞見到隆威sir∼不過冇入去叫佢...番到學校,遲左dd...今日同c班d人坐埋一齊...唔鍾意呀>< help...唔知點咁=0= 好不容易兩個鐘過去,,,

  就有1個鐘時間,但o個時先10點半咋,我唔想食野呀.肥死呀.!!#0# 所以,冇同女同學們落去食野∼同呀康一齊.開頭,o係1樓到睇人打波,隆威sir都有打波,,-0-” 之後,呀康都有同我地班d同學仔打波,我自己一個...>< 後黎,佢先搵番我...無奈野@0@ 

  11點半,上英文堂∼第一堂o係到聽listening,我好專心耶!*v* 第二堂,有大半堂,miss都o係到攪d交錢既野!!>< 真係無鬼聊呀!!∼0∼” 後黎,就教書,我仲出去寫左條英文tim>v<v 點半放學...

  

  之後,同呀康同Doris去左吉野家食lunch,,,餓死我了>^< 我地三個都係食雞飯!!^^ yeah*0* 食到我勁飽,訓埋o係到tim呀@0@ 今次,又見到上次o個個可愛嬸嬸!>3< 走o個時,我仲好瘋狂咁同佢講byebye tim!!哈哈哈!!好攪笑呀*v* 

  跟住,去左三門.因為Doris想去嘛.不過我同呀康都係逗留左一陣,之後就走了,,,then,行番去總站搭70x.今日勁塞車呀,無奈野,,,=0=!!

  番到屋企,5點到啦...好累呀.我成個人散了...

2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天


唱k~+無聊 開心 分類: 未分類

S.H.E

 

  今朝勁唔願起身,因為好早呀=0= help!今朝6點起身.之後,刷teeth洗頭!!早餐就係食腸仔火腿芝士包!!︿︿ 好味道呀>v<

  之後,7點落街∼∼∼同呀康行去火車站!!跟住,搭火車,冇位坐呀>︿< 地鐵就後黎有位坐︿︿” 跟住,去7-11∼呀康買燒賣喎@0@ 仲見到Doris tim>3< 

  之後,我地行番去學校∼上英文堂∼新miss呀...呢個miss都幾嚴...我寧願要個嚴既都唔要個冇用的miss!!*0*v 上左兩個鐘英文...

  then,3個鐘時間lunch!!我地6個女仔+男班長+兩個男仔去唱k!!我唱既歌,基本上全部都係S.H.E的!!係同Vicki妹合唱的!!*V* 一睇錶就已經1點喇...時間過得真係快!!><”

  我地唱到差唔多兩點先走=0=” 但我地其實係番點半的!!@0@ 所以,遲大到咯...搭的士番去!!番到去呀sir同我地講唔好意思喎!!!#0# 真係俾佢o下親...呢家,上緊IT堂...-0-!!但係,我發覺,冇人聽書的!!∼0∼ 仲有唔夠一個鐘放學喇!!!快D啦!!!上IT堂真係好help呀...又成日叫我地舉手喎...傻傻地嫁...哈哈哈...!!

  放學早左兩個字放,番到屋企6點多d...