
今朝7點3起身.之後,打電話俾呀康=0= 佢又唔知醒喇!!>0< HELP!!所以今日搭火車番學lu... 8點4再打俾呀康,佢話仲等緊車喎@0@ 唉...無奈野...8點9o係火車站等!!
呀康病了,真可憐>< 見到佢好辛苦同好慘咁既樣,我都唔知可以點-0- 佢好似就黎暈到訓低咁#0# 搭地鐵o個陣,搭錯車呀!!!!!好鬼白痴呀@0@” 呀康病到傻傻地,所以都唔知咩事∼0∼ 都係我發現嫁咋=0= help...勁白痴囉∼∼-0-!!
後黎到左觀塘,撞到Doris^^ 跟住呢,我地三個就去7-11∼呀康要買野食,Doris要買野飲=0= 佢地兩個真係麻鬼煩呀@0@”
番到學校,遲左兩個字呀=0= 教埋d野,好鬼白痴呀∼!!我呢家諗緊轉唔轉學鼓好囉*0*”
上堂上到10點8,我地仲逗留左一陣先走!!全部女仔+濤濤去健一小廚食野!後黎chloe都黎埋!!^^ 我地係笑到半死呀!!濤濤好攪野!!#0# 後黎,仲見到肥豬同佢d同學仔黎食野tim... 我地食完就走喇∼
番到學校去toilet,之後上music studies∼係呀chris sir教呀.唔知點咁啦總之,,,上佢堂都冇得笑既!!無奈野=0= 都係隆威sir好d∼0∼” 上堂教d野,都明啦!^^” 而上上下堂,呀田sir走入黎話:我係佢地班主任-0-!!真係俾佢笑鬼死!!仲用左幾個字時間派下學生証咁=0= 以為好似上緊佢堂咁@0@”
上左兩個鐘music studies,就上英文堂喇∼∼不過music studies遲放左,所以遲左先上英文堂=0= 英文堂默書,默完就教新既生字,下星期一繼續默@0@ then,俾功課我地做...
3點半放學,同呀康走∼陪呀康去ok買野食:碗仔次!!都不錯的,不過都幾貴下啦=0= 細細碗咁就7蚊喇=0=
之後,搭車lu∼我地兩個都好鬼累呀-0-!!!!訓教教(=”(00)”=)
番到上水6點到啦,,,之後,去到樓下wellcome買野食,呀康買左糯米飯,我就買埋d零食>v<v
跟住,番屋企,食野... 又教呀康彈呀sir今日教既野=0= 講真,教d野,真係有點兒白痴@0@ 哈∼我咁講好似好串咁tim...呵呵*0*
7點到,就同呀康出去食野喇...去左大快活(大快樂)食!!我食咖哩牛腩飯!!幾正呀!!呵呵呵>v< 食到8點幾,就走喇...
去到樓下,就玩下千秋^^v 玩左陣見到媽媽,所以,跟住同媽媽一齊番屋企了!!*v*
|