Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 0
累積人氣: 18615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


中秋節快樂^^ 分類: 未分類

  今朝10點起身,食左1/4個月餅,12點幾同媽媽出門口∼!!去太和搵yoyo佢地飲茶!!>v< 飲完就搭車出沙田啦,點知搭錯車=0= 搭左番去fanling-0-!!!痴線的!!!!@0@ 後黎咪落車,搭番o岩o個部車囉!!=0=” 出到去沙田,就買票,睇摯愛!!>v<v 有我愛的品超嘛!!^^v 睇4點場,唉∼呢家睇戲實遲開場既!!∼0∼” 

  睇套戲睇到我想訓...係後期先好睇ja!!*0* 睇到我喊埋tim!!@0@ 哈哈哈!!!-0-!! 睇完戲就o係沙田到行下啦,7點到,yoyo去join佢d朋友仔∼>^< 我地幾個就搭車番去太和!!^^ 去左富山食壽c!!真係太好味了!!>v<v 哈哈∼!^^v 4個人都係食左一百8十幾ja!!∼0∼” 可能係因為我地食得少啦!!>0<” 

  食完就上去佢地屋企,拎立足!!之後,就行去海濱公園!!好鬼遠..-0- 仲好多人tim,幾熱鬧呀!!!呵呵!!^^v 我地睇下d花燈,影下相咁啦!!>v<v 之後,坐o係草地到,玩下立足!!!*v*  跟住,我去回歸塔到等yoyo,,,等o個陣,有個男仔走埋黎問我:你係咪等緊男朋友呀??,跟住我拎頭.佢又問:你同唔同我去玩立足呀?,跟住我拎頭.佢繼續問:咁我可唔可以同你做朋友呀?,跟住我又拎頭!!哈哈!!之後,個男仔好無奈咁揮手同我講byebye!!哈哈!!笑死我!!!!!!!!

  跟住,好不容易join到yoyo,就去番草地到玩立足喇!^^” 玲e俾左優之良品既鴨腎我食,嘩!實在太好味了∼!>v<v 哈哈!! 12點幾就走喇,,,番到屋企點半...但係,我5點幾先訓囉!!!!!哈哈∼!!!!

2005 年 9 月 17 日  星期六   晴天


嘩.. 滿足 分類: 未分類

  昨晚,麗儀打過俾我...傾傾傾,之後又同yan+b傾...之後同肥豬傾,跟住又同麗儀傾,then,又同yan傾陣,其間,呀康打過黎.最後,又同肥豬傾..    

  今朝10點幾起身,11點先去刷teeth...=0= 食左條腸就彈琴,,,彈到12點幾∼跟住,就玩電腦∼邊玩邊食布癲!!嗯,實在太good了∼!>v< 呵呵!!*v* 對住部電腦就係同呀康+婷婷玩icq喇>v<v,婷婷真可愛∼!>3< 3點幾肥豬黎到,買左雞飯我食,嘩!實在太好味了∼@v@ 呵呵呵!^^ 佢4點幾就走了>^< 去番工嘛!!!

  之後,就係繼續對住部電腦啦,,,

2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


唉,勁upset 感動 分類: 未分類

  今日番12點半,但係我9點半就落街囉!!=0= join左呀康之後,去搭70x.唉,勁暈...∼0∼” 好快到,70mins到啦!!之後,同呀康去食野...搵左幾耐,去左apm,d野未開=0= 後黎,行去街o個d:先o岩!!-0- 最後,都係去美心!我發覺觀塘真係冇野食嫁囉!!>< 唉,冇胃口食,勁肚痛!@^@ 食左少少,唔食了,飲冷野=0=!作死∼!@0@” 跟住去apm去toilet...好辛苦囉!!!#^# 去完就番學校,已經係搭1過d行過去嫁啦,點知係過搭半先上到去課室囉!!>0< oh my god

  個呀sir,唉∼唔知點形容佢!好Q串囉!但有時又覺得佢好攪笑喎,唉∼總之,都唔係太鍾意啦!!!\./ 但佢好勁囉,識勁多野!可以話係音樂既天才啦!!@0@ 仲同我地講陣間o個堂要我地玩樂器俾佢睇...我咪一d準備都冇既!!又唔識背歌,,,都唔知點彈!!

  之後上英文堂,唉∼都冇心機,,,勁驚玩樂器囉要!!!

  1個鐘過後,上完英文堂了,唉∼要玩樂器喇!!好Q驚呀!!!又驚又冷... 見到d人玩,嘩!超勁囉!!忽然間,我係覺得自己係個音樂白痴囉!!!尾幾個先係我,唉∼廢到嘔囉!!!真係想喊!!同彈緊sight reading冇分別囉!正pk!\./!! 獻醜!! 跟住冇幾耐就走喇.同呀康一齊走,唉∼總之,勁唔開心啦!!!grade 7??唔配!!

  同呀康搭車,唔使等...上到車忍唔住喊!!覺得自己冇用啦...搭車搭到過龍...=0= 死白痴呀康話唔好意思叫醒我囉!-0-!!唉,,,癲癲地... 之後o係金時代到落,佢送我番屋企...

  番到屋企之後,冇講過野呀...唔想講野...好upset囉...

2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


呀康 愉快 分類: 未分類

  

Happy birthday to my dearest 麗儀

 

今朝9點鐘既clock響左,但係我好累囉,所以繼續訓...點知9點半到,miss打黎,話今日唔學琴喎=0= oh my god∼0∼” 之後就對住部電腦,成11點先捨得去刷teeth!!@0@ o係icq到係咁叫呀康,但係又唔理我><” 勁無奈,諗住問佢中午點嫁嘛!!∼#0# 

  後黎洗頭啦,繼續玩電腦,12點3到,呀康打俾我,話佢剛剛先起身!!!=0= 呃...@0@ 跟住佢點幾去到樓下,之後我就落去join佢喇!!#0# 傻傻地,一見到我就做v字手勢-0-” 哈!攪笑∼∼ 跟住行去紅樹林食下午茶,嘩,,,曬到嘔>0< 去到,影左呀康相!!個樣勁白痴!!哈哈!!^++++++++++++^ 

  之後,叫左個白汁意粉,嘩!勁正!!>v< d cheese味勁濃^^v 呀康唔鍾意cheese味喎=0= bad teste!!>0< 又話唔鍾意臭豆腐-0- 我好鍾意囉!呵呵呵∼^^ 真係唔o岩feel囉...哈∼!!*0* 我食個意粉食到勁滋味!! 同呀康又o係到狂笑!!痴痴地...嫁佢!!∼0∼ 

  食完之後,去同佢睇下鞋.中途,陪佢去搵佢個fd拎野---- 一張paper=0= 呀蛋又打過俾我,話見到我@0@ 跟住繼續行下.又陪佢去剪頭髮,,,洗頭洗左幾多時間,差d訓著!!(=”(00)”=) 4點幾攪掂,之後就去金時代睇下,佢又話唔o岩...=0= 不過都係睇o岩先好買,唔好咁心急!!唔係實後悔囉!!哈!!^^ 跟住,就同佢去bus站.佢送到我去樓下.去埋wellcome,買野飲喎=0=! 之後就回家了...^^v

2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


累呀.. 分類: 未分類

  今朝6點10起身,7點5出門口,搭9先有車...=0= 原來呢個時間,超多人搭車囉∼0∼” 停親個個站都勁多人上車!!!!!\./ 我趕住番學嫁嘛..>^< 仲要係咁停紅燈,又有d塞車!! o係fanling,見到肥豬!>33333< 9點4落車,有個男仔同我一齊落,睇佢\個樣都係同我一班嫁喇∼0∼”! 但係,我地係一齊行囉.但係大家都冇講過野呀=0=...

  哈,後黎分開行,點知上到去學校,又見番個男仔,所以咪一齊入班room囉... 唉,入到門口,剛剛9點半∼=0= sir都未到,跟住去埋toilet先番去課室!^^ 個呀sir呢,好攪笑!!!笑死∼0∼” 有d死人低b仔成日o係到搭爹!!!!正傻仔!!上到12點半囉,上到我傻,好悶#0# 

  之後就同婷婷、呀敏、呀莃、班長同兩個男仔去美心食,d野真係麻麻...=0= 食完o係到傾下計,之後,就番去學校!!@0@ 佢\地打排球,唔知邊個唔小心打到我,係個波反彈打到我隻眼,,,跟住忍唔住喊了..*v* 

  之後,就去左hall,佢\地打羽毛球,我同女仔傾計囉!^^v 個hall d冷氣勁冷!!!!=0=” 差唔多時間喇,就上去課室,上英文堂lu∼好Q悶...就訓著就訓著咁...∼0∼””

  唉,放5點半,遲左幾個字先走∼因為同佢\地去肯定下邊個先係我地班主任,原來係maths個呀sir!!哈∼!攪笑∼∼之後同佢\地一齊行,好快有車lu!5點9上車,暈暈地..=0= 一路同婷婷send sms!^^” 7點3先落到車囉!勁耐...行番屋企既步伐係超慢,因為我真係就黎累到訓低..7點半番到屋企,食完飯先沖涼...