今朝7點俾媽叫醒我∼快速攪掂之後出門口!!去中港城join呀婆e媽佢地∼跟住去左麥當勞食早餐∼!>v< 食完就上船,頂∼!勁暈>^<
好不容易就到左!跟住有個男人走過黎我地到介紹d野∼!後黎佢做左我地既c機+導遊∼!有佢,今日基本上都去晒d地方,有兩個以前未去過既地方,今日都去埋^^ lunch去食出名既雲吞面,都冇咩特別-0-!!
差唔多去到大三bar就落雨∼已經算係咁嫁喇!唔係成日係咁落!!^^
導遊叔叔幫我地買埋上去觀光塔便d既票!^^ 真係好人!!^^ 之後就同佢say goodbye lu∼!我地有keep佢個電話嫁!*v*
上去觀光塔,先去58,後去61∼o係61層到有個男仔既工作人員,又係咁鍾意kitty∼!>v< 同佢o係到鬥多kitty!^^ 笑死∼! 佢仲jump過廿幾次笨豬jump∼!!後黎,同傑仔o係到睇d人jump!=0=∼!好鬼恐怖∼不過又好似幾過癮咁!!!
跟住去賭場,只係等=0=!!!!無奈...之後食埋晚飯就走喇∼都幾晚嫁...><” 累死 |