Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 29
累積人氣: 18590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 24 日  星期三   晴天


無聊的我... 不安 分類: 未分類

  今日11點起身∼起身食腸仔同蛋!^^ 好味>v< 跟住成日對住部電腦∼上論壇同打機*v* 好鬼悶...

2005 年 8 月 23 日  星期二   晴天


HOME~~~ 驚訝 分類: 未分類

  今朝11點起身∼跟住就對住部電腦∼對到4點!!之後去沖涼∼跟住媽媽番到黎,我就食麥當勞!!!>v< 跟住5點半學琴!^^ 好開心∼!!miss笑到傻左∼0∼” 之後就睇下細佬打機同睇電視∼!晚上又睇S.H.E隻演唱會碟!!*V* 好正!!睇極都唔厭∼睇極都喊:>^<:”

  今晚媽媽同公c d人食晚飯∼爸爸就遲番∼所以得我同細佬o係到-0=∼!

晚上都冇食到野!今日食得o個兩餐=0= 呢家好肚餓...

2005 年 8 月 22 日  星期一   晴天


IVE 開心 分類: 未分類

  今日同肥豬出去觀塘一齊去ive註冊∼衰仔又一齊∼搭bus出去,好在唔係好暈...^^v 間野好鬼遠...∼!唉∼煩!!!

  成4點先攪掂,係勁多人囉!!>^< 之後o係觀塘個商場到行∼!又o係吉野家食牛肉飯!*0* 行左好耐,但係其實冇咩野行,係佢地兩個野又買野!!!攪左幾耐=0= 

  番到黎上水,就又係行下咁∼之後就行去宵夜檔食野!!!!!隻死人薜濬x真係痴筋嫁!!!!佢係夠膽死可以整死左我把傘囉!我把傘好有紀念價值嫁嘛\./!!!!!!!

2005 年 8 月 21 日  星期日   晴天


MACAU 愉快 分類: 未分類

   今朝7點俾媽叫醒我∼快速攪掂之後出門口!!去中港城join呀婆e媽佢地∼跟住去左麥當勞食早餐∼!>v< 食完就上船,頂∼!勁暈>^< 

  好不容易就到左!跟住有個男人走過黎我地到介紹d野∼!後黎佢做左我地既c機+導遊∼!有佢,今日基本上都去晒d地方,有兩個以前未去過既地方,今日都去埋^^ lunch去食出名既雲吞面,都冇咩特別-0-!!

  差唔多去到大三bar就落雨∼已經算係咁嫁喇!唔係成日係咁落!!^^

  導遊叔叔幫我地買埋上去觀光塔便d既票!^^ 真係好人!!^^ 之後就同佢say goodbye lu∼!我地有keep佢個電話嫁!*v*

  上去觀光塔,先去58,後去61∼o係61層到有個男仔既工作人員,又係咁鍾意kitty∼!>v< 同佢o係到鬥多kitty!^^ 笑死∼! 佢仲jump過廿幾次笨豬jump∼!!後黎,同傑仔o係到睇d人jump!=0=∼!好鬼恐怖∼不過又好似幾過癮咁!!!

  跟住去賭場,只係等=0=!!!!無奈...之後食埋晚飯就走喇∼都幾晚嫁...><” 累死

2005 年 8 月 20 日  星期六   晴天


飲茶~ 愉快 分類: 未分類

  今日本新學琴=0=∼!點知又冇學到∼!miss仲未好番嘛∼0∼” 所以又冇上到堂@0@

  早上玩電腦,中午就出左去金香飲茶∼!!!好味好味∼∼不過好冷...有過樣子好怪雞既waiter成日係咁望我-0-” 可能係我既衣著有點兒怪吧!!!之後落一落左去拎野∼!肥豬拎野俾我嘛*v* 跟住走番上去繼續食!#v#

  飲茶就番屋企喇∼跟住就o係到整下明星剪報!^^