Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 7
累積人氣: 18614
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天


星期天 分類: 未分類

●個人問題
中意人點叫你: 喵喵/呀喵 
媽媽又點叫你: 藹蔓,低b蔓... 
去開邊度蒲:mk
家中排行:1
專長: 彈鋼琴
興趣: 唱歌,彈鋼琴  
思想開放嗎: 樣樣野唔同
一個不能忘記的時候:結婚既時候
想到那裡去住: 日本
用兩字形容自己: 活潑 
有沒有衝動想哭: 呢家冇呀... 
讀咩中學: 廖萬石 
讀咩小學: 李志達
讀咩幼稚園: 比諾 
最中意邊間學校: 校服靚既學校
生肖: 龍 
志願: 生活安穩 
你飲醉後會做什麼: 發癲
有沒有飲過咳藥水: 點會冇嫁!-0- 
對上一次飲是何時: 幾個月前
有冇獨特的睡癖: 冇 
最長的一段關係: / 
最短的一段關係: /
你最不想失去誰: 爸媽 
誰是你對他最遺憾的: 講大話 
你而家對住個塊牆掛住D咩: S.H.E,Jay既poster 
你間房既牆紙顏色: 冇 
鐘唔鐘意食朱古力: yes!
會唔會睇音樂劇:好似未睇過 -0-
會唔會睇恐怖片: 會 
食完飯多數會做D咩: 玩電腦 
幾時會上網: 冇野做就上 
有咩係你一食就停唔到口: 好味既食物囉!
有錢你第一樣野會買咩: kitty既野 
識唔識吹氣球:識識地
識唔識踩單車: 識!!*0*
對青蛙既感覺:嘔心 
你既生日最接近邊個節日:中秋節 
比人讚既時候有咩感覺: 開心
對男同性戀者既感覺: 嘔心
擺\得最近你既食物係乜: potato chips
最討厭邊類型人: 不男不女
有冇比人摑過: 冇-0-!
有冇咬過人: 有!成日!>v<
有冇定期買雜誌既習慣:  冇
現時最能講出你心聲既歌係: 我愛你 
 ●學校問題
最中意邊位老師: 于sir
最憎邊個老師:  魏麗霞
有沒有放棄讀某一科: 冇 
最中意既年級: 中3 
最唔中意既年級: 中5 
想讀邊1科但係冇能力讀: eng
最中意既科目: econ
最唔中意既科目:  中屎
你出名嗎: mama地 
校服既顏色: 白,紅 
●你的最愛
鞋:kitty鞋 
說話:  我愛你
蔬菜:  抽筋菜
水果: 士多啤你 
電影: 鐵達尼號 
雜誌: play 
男演員: Dylan 
女演員: 暫時諗唔到 
香口膠: extra
糖: 軟糖 
雪糕:   豬古力味
顏色: 粉紅,白
假期:  新年
男歌手: Jay
女歌手: S.H.E
食物: 雞
飲料: 奶
快餐\店: red forest
餐\廳: pizza hut 
形狀: 星形,心形
城市: 好玩的城市
●愛情問題
你傷過幾多個人的心:冇 
有幾多個人傷過你的心:3個 
你看人是看樣貌還是人品: 一望埋去係望樣
多唔多上網識人: mama
蜜月最想去邊度:  日本
如有多角戀出現,你會怎樣:攪掂佢\! 
覺得一個人美在那裡: 樣
●你...
把快樂建築在人家的不快之上:沒有啦 
到過東涌:沒有 
自己一個人生活:不是 
駁嘴:   有
自殺:  傻既
因煩惱而喊:有呀!:><:  
出賣朋友:  no!
爆電話費:  yes
通宵趕功\課:  no
自己出街行: yes
吻朋友: yes
做蠢事:  yes
得獎: yes
為一個人而哭:yes 
有一個真的吻:  yes
掛念一個人: 成日都會呀!
會害怕愛上某個人: 已經愛上一個人 
失去一個關心你的人: 唔想呀>^<
玩弄別人的感情:  絕對唔會!\./
跪人:  試過...
拍下心愛的人的照片:yes 
被人當作心愛的人拍下照片:yes  
做第3者:  發dream時試過
因傷入院: 有呀!
●現在
著緊咩衫: 睡衣 
聽緊咩歌:  簡單愛
左手做緊咩:  打字
最急迫或是最想要的: 大屋
滿意生活狀態嗎: ok啦! 
有冇仲未完成的事情:   有
壓力來自:  思想
如何紓解自己的壓力:搵人傾  
●最後一次
咩事令你開心:   番番禺玩
咩事令你傷心:  要離開番禺
咩事令你生氣:   有人唔聽我話
一分鐘前:  打字
一小時前: 食飯 
一日前:   對住電腦
一星期前:  執行理
一個月前:  點記得
一年前:   =0-!
你討厭: 人地激嬲我
你把什麼收起來: cd 
有沒有駕駛: 有!單車
我在學習: /
你在等待:  /
買咩CD:  S.H.E,JAY!
搭咩車番屋企: 270
做過最白痴既一樣野: 打自己
聽過最感動既一句說話:   秘密>V<!
比人惡意批評係幾時:   年幾前
發脾氣係因為邊個:   唔定
●你近排...
你近排忙o的咩? 冇
你近排最喜愛那首歌? 一路向’不’
你近排最喜歡邊個歌星?JAY,S.H.E
你近排最常同邊個出街? 親戚
你近排最想見到邊個? 肥豬
你近排令你煩惱的是什麼? 考琴d野
你近排最想做的是? 狂去玩
你近排最想買的是? kitty!
最近幫你解決愛情問題的是? 冇咩愛情問題
最近你幫人解決愛情問題的是? no!
最近幫你解決家庭問題的是? 冇問題
最近你幫人解決家庭問題的是? /
最近幫你解決學業問題的是?  /
最近你幫人解決學業問題的是?  /
最近你有什麼愛情問題?  no
最近你有什麼家庭問題? no
最近你有什麼學業問題? no
●關於..
一世都憎ge: 不男不女既人 
你想kiss佢\: 貓貓 
你想攬佢\ge人(呢一刻): 肥豬,堂哥,媽媽
first kiss: 爸媽 
最仆街ge: miss,mr林 
最姣ge人: 黃小姐 

  今朝去左金都飲茶,細佬冇去!飲完就同媽媽去買送,去wellcome,之後番家!!睇ive本野,睇細佬打機∼跟住沖涼...6點食飯!-0-!食飯番玩電腦>v<

2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


想在家中!! 開心 分類: 未分類

  今日10點幾起身,昨晚死頂咁先同肥豬傾電話傾到12點幾訓...番完大陸番黎真係累死喇∼!!!!>^< 之後對住部腦∼∼∼媽媽打電話俾我地叫我地出去飲下午茶...但係我真係完全唔想出去囉!所以冇出呀,只係細佬出咋∼∼∼∼

  3點幾佢地番到黎,拎左d點心番黎俾我食!^^ 跟住就彈琴∼去沖涼!跟住食完飯繼續對住部腦!!今日好miss佢地呀!!!好想8月再番去∼!

2005 年 7 月 17 日  星期日   晴天


熱死...-0-!! 開心 分類: 未分類

  今日熱Q死!!10點起左身,跟住就剪埋d明星資料∼*v* 之後點幾兩點同媽同細佬出左去∼拉左d癈paper∼10幾蚊!之後去大快活食lunch∼!食完就去萬寧,媽買左勁多野!唔使錢咁...=0=

  跟住陪媽買送∼then,去左’龍胸’買’咪’∼10幾蚊咋喎!便到傻左-0- 之後同細佬去左買野食!買番大陸∼聽日番大陸lu!yeah>v<!!!!!!

2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天


龍咁威2 驚訝 分類: 未分類

  今日朝早o係到上論壇同打機,之後好急速咁走左去仙足岩join媽媽一齊食lunch∼!又好急速咁食完就走,去上水火車站7-11 join yanyan∼之後join埋肥豬同衰仔∼跟住出去沙田∼買左龍咁威2既戲票,跟住去買bread,之後就入去睇戲喇!>v< 本新都諗住套戲係好無聊,點知俾我想像中更無聊...睇到好眼訓咁...-0-!不過港產戲都差唔多咁既水準嫁喇∼0∼” 睇完就周圍行行∼之後yan去保習∼

  我地三個出去mk,食壽c∼勁鬼多人!!等左勁耐!!=0=!!半個鐘啦起碼∼∼之後就食喇∼∼near o個兩條友食左19碟!!!oh my god∼我地三個都係食左16碟+個煲咋-0-!之後搭番去尖咀再搭番去上水!*v* 搭搭下肚痛!!唉∼一直痛到番屋企!番到屋企即刻走入toilet開工=0=!

2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天


war of the worlds 驚訝 分類: 未分類

   今朝9點起身∼跟住對住部腦∼10點先去刷牙洗面,跟住食左bread∼∼之後預備開始彈琴,都未彈,miss就已經到-0-!早左成半個鐘...=0= 之後miss俾左個kitty o禁章俾我!*v* 係限量板來的>v<v 跟住彈琴!今日彈得唔係咁好>^< 唉!學aural o個陣,好無奈@^@ 難到嘔呀!!><”

  學完晒之後,自己彈多次d考試歌∼跟住就出門口lu∼趕住出去,咩介指呀錶呀都唔記得wear:( 之後join左肥豬,出去沙田!買票先,之後去左買bread食!兩個豬古力bread!!>v< so good!!!!*v* 跟住入去睇war of the worlds∼!我覺得好好睇呀!!!!正^^ 唔知點解miss d fds同埋收音機會話唔好睇∼0∼ 不知幾正∼睇完就番屋企咯!