Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 35
累積人氣: 18596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 11 日  星期六   晴天


行下行下∼^^v 分類: 未分類

今朝訓到11點先起身-0- 昨晚又o係到睇S.H.E既演唱會碟∼不過睇得一半就去訓...都成12點幾嫁喇!!!∼0∼ 起身之後,我就食’腫’∼>v<v 跟住o係到睇埋下半部份!哈哈^+++++++++^ 睇左幾次都睇到喊:><: 睇完都差唔多時間整理下個人喇...@@ 跟住就出去lu∼同媽媽細佬去紅樹林食下午茶*0* 可能今日係端午節既關係啦,所以比平時下午茶時間貴dd啦=0= 好好味好好味>v<v 食完去左百老匯睇,睇電腦同電視...遲早都要買的了>0< 之後去左左單勞,媽媽買左d底3俾爸爸同細佬.跟住又周圍行下︿︿ 去左wellcome買8爪魚丸.跟住去左買8支野飲.番到樓下wellcome,又買左8罐野飲∼v∼v 番到屋企都成5點鐘了∼今日d時間都過得幾快咁!!!︿︿ 等我唔使成日只係掛住肥豬,,,會好辛苦嫁>︿< 晚上上網搵到佢!!she的論壇!︿︿正!!!http://www.macaushe.com/bbs/?sid=saAhp2IW 

    

↓ 我叫姿姿俾我的>v<v thx姿姿>3<

食物篇-----

1)鐘意甜酸苦辣邊樣:甜 
2)鐘意食乜野糖果:好味的!
                           3)去許留山多數會叫咩食:芒果西米露
4)鐘意食乜生果:士多啤梨,mango等
5)鐘意食邊隻方包:鍾意麥包多d
6)鐘意邊隻味GE珍寶珠:士多啤梨味
7)鐘意Q00邊隻味:唔記得-0-
8)鐘意Q00西柚汁邊隻:冇飲過..-0- 
9)明治朱古力橡皮糖鐘意邊隻味:都鍾意!>v<                     10)果汁糖鐘意邊隻味:黑加倫子 


電腦篇-----

11)用ICQ幾耐:呢排icq成日開唔到,如果唔係會係咁開住佢的*0*      12)用邊間上網公司:網上行                                13)主頁係咩:yahoo 
14)用MSN幾耐:我冇嫁...                             15)用乜野中文輸入法:當然是速成>0<v 
16)電腦咩牌子:唔知                                     17)WINDOWS幾多:98>︿< 不過就黎唔係嫁喇^+++++^  
18)KEYBOARD咩色:灰灰地
19)MOUSE咩色:紫紫地                                  20)主機咩色:灰灰地


電話篇-----

21)手機咩色:green+珍珠白                           22)手機咩型號:豬兜55                                     23)手機數碼咩字頭:6                                    24)屋企電話咩色:銀+藍 
25)屋企電話放響邊忽:一個廳一個room 
26)屋企有幾部電話[計埋手機]:家人各有手機一部-0-,屋企電話兩個...總共6個吧!∼0∼                                 27)有冇用手機繩:有3條!-0- 全部都是可愛的kitty來的!>v< miss+呀b+呀蛋送的                                          28)長定短定公仔:公仔
29)想唔想換機:想想地...                          30)如想..邊部:冇諗過
                                 

學校篇-----

31)讀邊間學校:fklmst 
32)學校響邊區:上水 
33)FORM幾:5 
34)班房響邊層:唔記得                                  35)咩室:更加唔記得
36)坐邊個位:馬路o個邊第三行第4個
37)響學校有咩職位:學生一名-0-                                  38)LUNCH多數去邊:唔定                                         39)附近有幾多間中學:好多嫁喎-0-                               40)鐘唔鐘意呢間中學:ok啦                                                     
 

最愛篇-----

51)卡通人物:kitty,賤兔                                  52)顏色:pink,write                                     53)季節:冇所謂 
54)科目:econ 
55)偶象:(杰倫,S.H.E)←My  super lovers  idol
      Another:Joey,品超                                         56)天氣:唔熱唔冷 
57)歌曲:S.H.E+杰倫的歌 
58)形狀:冇指定 
59)食物:豬古力,芝士,魚,海苔,油魚...好多好多!!>V<v 
60)人:老公森,家人,朋友
 

朋友篇-----

61)最Friend的:4位好姊妹,真的最fd應是yanyan吧!>3<
62)最會向佢講心事的:老公,家人,fds                              63)最形影不離的:影子>v< 
64)最了解你的:應該是老公,媽媽,yan,呀b 
65)最開朗的:好多都開朗的...自己都好開朗>3<                       66)最斯文的:諗唔到-0- 
67)最靚的:selina>333333<
68)最可愛的:呀b+自己 
69)最白痴的:麗儀∼0∼ 
70)最醒的:老公


愛情篇------

71)而家有冇拍拖:有!>3< 
72)拍過幾多次拖:6,7次吧!∼0∼’’ 
73)幾歲初戀:P.6 
74)有冇刻骨銘心過:呢家呢段感情!!!
75)有冇天長地久緊:有掛@@問題怪怪的...                             76)最長拍過幾耐:暫時呢段既3年幾 
77)最短:個多月到吧 -0- 短到都唔記得=0=
78)鐘意過幾多個人:fds我都鍾意的-33333- 
79)愛過幾多個人:同拍拖一樣嫁啦個數目-0- 
80)拒絕過幾多個人:冇計過喎-0-                              

個人篇-----

81)生日:27/9 
82)幾高:156cm 
83)幾重:41.5kg 
84)幾歲:16 
85)長頭髮定短頭髮:長 
86)頭髮咩色:啡+黃>︿< 
87)眼珠咩色:黑+啡 
88)皮膚咩色: 黃種人既colour囉-0-
89)扎唔扎辮:一時時啦 
90)扎唔扎頭飾:會 

2005 年 6 月 10 日  星期五   晴天


掛住老公...   分類: 未分類

今日老公番左大陸喇...昨晚訓教,,,唔知係咪成日諗住老公∼∼所以發左兩個關於老公既惡dream>< 兩次都發都醒左,仲要係喊o個隻:>︿<: 所以今朝起身,對眼就腫腫地了>0< 呀b過左12點上黎,,,o係到傾計咁啦>3333< 12點10落街番學校搵yan同麗儀>33333< 之後join呀蛋去食lunch.唔記得左間野叫咩名lu... d野都ok既! 今日又多左三個kitty o禁章喇!!!!>v< 之後yan同麗儀番學校先,呀b、呀蛋同我後黎o係上水行下...陪呀b禁機o個陣,見到有人冇拎到100蚊∼0∼ 跟住俾番個女人..後黎呀蛋話張100蚊好似唔係o個個女人的-0- 好無奈...跟住去左sasa+the face shop+瑞興*0* o係the face shop掛住同theresa+ming傾計...都唔記得左有呀蛋-0- ming仲問起我的男朋友呢咁?!...-0- 買左個落化妝既野...又o係瑞興買左隻碟:吳生+S.H.E∼跟住就過去龍琛搵大隻仔、zoe、大譚同徐仔,呀蛋就冇去... 之後我坐o係到同佢地傾下計咁^^ 3點坐到4點過d,坐到見cold就走喇!=0= 中途停左電喎∼0∼’’ 同呀b同大隻仔講好左星期一出旺角!唔知到時jayjay仲o係唔o係到>︿< 

我好掛住肥豬豬呀...

2005 年 6 月 9 日  星期四   晴天


愛老公>333333333< 疑惑 分類: 未分類

呢家過左12點lu...

今日兩點同老公o係fanling火車站等,出去旺角∼搭搭下車o個陣出面個天落雨...>< 去到新世紀,見到有關頭文字D既野o係到,,,d人都o係到影相...最衰我冇bring到相機...攪到冇得影部車車同好多個我愛既jayjay-3333333- 下次有機會一定要影呀∼!!!>︿< 跟住去買戲票:抱擁這分鐘!︿︿ 由於出面落雨,我地冇傘既關係,所以就o係新世紀到行行...去左wellcome買野食野飲∼三支奶茶,8爪魚丸同4件壽c∼食完8爪魚丸就入場∼睇4點∼我地遲左入場,好在咁o岩又遲開場ja∼冇miss到d情節∼好睇呀∼!好感動!睇到我喊晒咁...老公都睇到鼻酸酸呀... mov睇完都6點lu,去一去toilet∼就去旺中,我買左條牛仔褲∼之後去波鞋街,老公買左件3∼跟住去番新世紀,睇下有o岩食∼∼∼∼跟住去左明將食壽c∼呢間抵d,正d∼以後出黎多d黎呢到食先∼!>v< 食完走lu∼ 我地特地坐到去尖東嫁嘛...點知部車原來去到大埔就唔再開咯∼!-0- 激死...攪到我同老公要轉車同企...>︿<

聽日老公要番大陸,,,有千萬個唔捨得呀∼!!!>︿< 呢排慣左晚晚傾完電話先訓教嫁嘛...>< 黎緊呢幾日都唔得喇,,,慘...我會好掛住老公的...

2005 年 6 月 8 日  星期三   晴天


打機^^v 開心 分類: 未分類

今日學琴,,,彈下琴跟住就學琴啦!︿︿ 學完就打扮一下,,,就去fanling,join左大肥豬呀嘛∼!>33333< 呵!*0* 之後去肥豬家樓下間wellcome行下∼買左8爪魚丸,跟住上肥豬家喇!︿︿ 食野!!>v< 好味道+0+ 肥豬整左d面俾我,不過唔好食-0- 係隻面唔好食,唔係整得唔好食>v< 嘰!@@ 後黎我打機,肥豬o係廳訓教教(=”(00)”=) 好快5點幾喇,我就叫醒肥豬喇︿︿ 之後我地6點幾就喇,,,肥豬送我番屋企呀嘛>v<v o係上水行行下見到能能喎∼0∼ 俾佢o下死我*0* 

P.s.哈哈︿︿ 今日幫呀sa化妝∼老公屋企既poster!呵!!!>v<v

2005 年 6 月 7 日  星期二   陰天


@@ 愉快 分類: 未分類

      

今朝12點先起身-0- 因為昨晚訓得勁唔好...發惡dream>︿< 仲o下到醒左...痴線嫁!!真係勁恐怖,,,關於鬼同d怪物的>< 超級癲呀個dream...∼0∼ 總共起左兩次身>n< 所以咁遲先起身. 當我諗住整野食o個陣,爸爸就話煮飯我食,,,等到12點9先有得食=0= 餓死我- - 之後彈左一個鐘琴,,,又彈7里香,一d舒情歌︿︿ 好聽死!>v<v 跟住上網睇d my lovers(上面),,,睇左好耐!!嘰!* 今日磅重,,,又輕左!^^ 好開心!>v<不過唔知係咪暫時!!-0-