今日呀b約12點上到黎!!︿︿ 跟住我地12點9出門口,去學校等yan同麗儀!!>33333< yan俾左阿三個kitty o禁章同埋隻kitty公仔我!!thx yanyan>3< 跟住一齊去特適食lunch︿︿ 阿蛋同pilot都o係到!*0* 後黎珀龍都張琦昌都分別黎過,,,過得好開心! 食完就去join肥豬,,,之後出沙田...先買票︿︿ 跟住周圍行下...買左對all star^++++++++^ 仲經過間全部都係kitty野既店@@冇記錯好似係叫做kilada-0-唔知係咪=0= d野超級靚∼!!!有個kitty bag一見到愛上左佢!!真係超靚!!5百幾蚊∼貴貴地嫁都,,,好正囉間野!!!*0* 我同肥豬好不容易先行到夠鐘入場>0< 入場前肥豬買左兩個bread∼冇食過野既佢,,,餓死咯><陰公... 睇house of wax!!好好睇...雖然好血腥好刺激好恐怖好o下人...但係係值得睇既戲黎嫁!!仲好多人睇tim... 坐左兩個鐘...屎忽痛-0- 睇完都7點3lu,,,去食pizza hut...等左陣,-0- 我同肥豬食二人餐=0= 飽屎∼0∼ 不過好正!!>v<v 食完肥豬就送我番屋企喇!!>33333< happy!!!!!︿︿

http://www.starblvd.com/activity/HouseOfWax/
P.s. 今日打左好多黑痴-0-睇黎作病...晚上臨訓前食左藥仔∼希望冇事... |