今日都係o係屋企咋!!成日都係對住部電腦咁濟-0- 早上食蒸bread,lunch食杯面,,,冇野做過
今朝9點幾起身,之後又係食杯面做早餐...後黎玩泡泡∼又睇十月x5!!真係好好睇>v< 又睇品超套新劇集!!!超帥超可愛!*v* 之後兩點鐘到,同細佬傑仔出去食kfc∼傑仔要換對講機...食完之後就o係上水行下,傑仔買左勁多叮噹既野,而我自己就去左the face shop買左支洗面既野,又買左塊鏡同file!!跟住都番屋企lu,番到屋企4點幾啦∼∼之後就沖涼,跟住上論壇喇!!!!又o係到傾今個星期6去呀婆到同遲d去macau*0*
今朝,8點幾就起身lu...可以話係俾人嘈醒左o個隻啦!!@0@ 之後就同傑仔一齊食合味道做早餐>v< 好味耶!跟住玩下電腦,睇下電視咁...睇完電視就彈琴!彈完就整野食...o係到打機!!狂死∼0∼” 5點3開始睇叮噹!!笑死^v^
P.s.開QQ o個陣,堂哥同我講話有個女仔睇過佢張相之後就成日叫佢做親愛的喎!!!!哈哈!*v* 笑Q死我!!鬼叫佢咁吸引咩!!-0- 冇計啦...
今朝去飲茶啦!!例黎嫁啦!!^^ 飲完後,媽媽同傑仔陪我去搵yan.傑仔上左去髮廊!!同師傅傾下我d頭髮既情況∼∼∼跟住,佢教我整!!唔...掂啦!!!>v< 之後去join番媽媽,一齊番黎!!仲去左wellcome,買左杯面!!!正*0* 跟住番屋企過成日
http://post.baidu.com/f?ct=&tn=&rn=&pn=&lm=&sc=&kw=SELINA&rs2=0&myselectvalue=1&word=SELINA&tb=on
S.H.E fans網
今日12點過d就同細佬出門口,去旺角酒樓!拎位,要等-0-!!無奈..>^<” 同埋d師奶一齊等!!-0- 攪到自己都老晒咁∼0∼ 之後同媽、婆婆、傑仔、e媽、舅母同細佬飲茶∼飲完之後去左’啞難’睇d手機∼!唔o岩...跟住同細佬傑仔去左大掃貨.買定左俾杜杜同麗儀既生日禮物!!*v* 之後諗住繼續行嫁,點知出到o個陣個天黑到爆@0@ 落大雨...所以番婆婆家了!晚上食粥!!!雞粥!>v< 好味道!!!!!*0*v 之後傑仔同我地一齊番家lu*v* 嘰...黎玩幾日咁啦!!!!