今朝10點起身,之後刷牙洗面洗頭...跟住彈左陣琴!!之後睇十月x5的月光,,,好好睇!*v* 肥豬點幾先黎到>^<!激死!!講好左1點嫁嘛!!\./ 之後食雞飯!!very good呀!>v< 之後肥豬係咁同我玩!>3<!!哈哈! 跟住睇肥豬玩QQ麻雀∼∼ 細佬同佢女朋友係咁玩,發晒癲咁-0-!好鬼無奈!∼!玩到好似打架咁∼0∼” 今日又有人上黎整個爐,整左好耐,而媽媽今日好早就番到黎喇...
今日收到信呀,鋼琴試!!11月10號考呀!!!!!>V<vvvvvvvvvvvvvv 開心到爆呀!!!o係到攬媽媽同肥豬!*v* so lucky!仲即刻o係QQ同表哥、表姐同堂哥報喜tim!>v< yeah!!!!!肥豬5點多d就走lu... |