今朝較左clock,8點起身,跟住同表弟都係食杯面做早餐\∼跟住9點7落街,join yan∼去到十字路口,呀b都未到,未得∼所以直接o係bar士站等!之後個衰仔又未鬼到喎!我地5個去買野先!^^ 街市到join番衰仔∼買埋野飲就搭261 lu,去到就去wellcome買野∼跟住就搭的士入去咖啡灣!!!!入到去就俾蚊咬左啖>^< 跟住就用蚊怕水!隻蚊怕水好鬼掂>v<
bbq咯!!b到兩點幾先落去沙灘玩∼∼影下相咁啦!!之後又番番上去bbq∼yan4點就走喇...>^< 唔捨得耶!!跟住繼續b∼後黎呀b同傑仔兩個落去玩沙∼之後叫我搵番隻膠杯-0-!!!!!之後又番上去b下咁...之後又落去-0-!!搵貝殼^^” 傑仔搵到唔捨得番上去b=0=!!後黎番上去B啦!!!影下相咁*V* 後黎呀b同傑仔又落過去=0= 之後傑仔番黎話我知佢\地執到張’隻’,後黎咪落去玩下傾下計咁@0@ 傑仔好勁=0=識唱晒我的野蠻奶奶隻歌,連d RAP都識∼0∼ 第時讀文科就岩晒...晚上10點到走∼∼今日玩得好開心呀!!o係車到,訓o係肥豬隻腳到訓教...好好訓...唔使咁暈+0+v 後黎落車,傑仔坐衰仔車尾!!幾好...番到屋企咯終於...>^<” 好鬼累呀!!!!晚上入到room,仲同傑仔o係到傾計....=0=!兩點先訓...∼0∼””” |