Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 3
累積人氣: 18618
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 8 日  星期一   晴天


聽講座 不安 分類: 未分類

  今朝9點起身(clock),10點2落街∼join左呀b同呀虎,呀虎出奇地第一次遲到咁少!!-0- 番學校聽講座∼有好多野派俾我地睇,,,曾家豪負責講解俾我地聽∼之後拎成績表,推薦書!! 攪掂後,就番屋企放低d野先,重死!因為加埋能能o個d...肥豬同衰仔陪我∼!放低就走喇∼!join番呀b同杜杜^^ 跟住去金香飲茶,我自己食到好鬼飽!>v< 好味道嘛*v* 5個人都係食左160蚊咋!好鬼便@0@ 食完,杜杜同呀b都番屋企.而肥豬同衰仔就黎左我家!打麻雀!加埋細佬,剛好夠腳>v<v 兩點開始打,打到4點過d∼win左幾蚊雞!^^v 之後就睇學校今日派既野

2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天


^^ 滿足 分類: 未分類

  今朝10點幾起身,之後洗頭,打扮下∼成11點幾12點先出門口∼去飲茶...去到酒樓即刻叫野食!12點幾先開始有野食∼0∼” 餓Q死...食完野去左8老匯,幫表哥睇睇部相機...都OK啦!之後去中旅睇下d去MACAU o個d∼拎左d單張番黎睇...跟住o係上水行下咁∼去買送∼好耐未試過成家人一齊去買送=0=!!

  番到屋企,細佬霸住電腦玩...所以我咪整d明星剪報∼傑仔打黎,話開唔到QQ=0=!唉∼無奈...>< 之後5點沖涼∼開始玩電腦

2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


到婆婆家 開心 分類: 未分類

  今日表弟走喇...>^< 好唔捨得佢,佢又唔捨得走...12點幾成1點先出門口∼出去mk∼後黎join埋媽媽一齊.搭taxi去酒樓∼!到o個時都兩點∼下午茶時間,,,去到有勁多人等緊喇-0-!之後等到兩點10先有位=0=!!!!一路飲茶一路狂笑!同表弟o係到發癲@0@

  飲完都4點幾∼之後上婆家∼教傑仔做功課!英文既maths-0- help∼0∼ 好在都識識地... 之後o係到同表弟傾計∼∼傾左好多野,,,傑仔好易喊...傾到喊...=0=!感動掛... 跟住呢,佢打電話俾佢老爸,問佢俾唔俾繼續o係我家訓∼佢爸爸俾的∼所以我地兩個勁開心!!!但係佢媽唔信佢爸俾...頂!到走喇...落到呀婆樓下,o係到傾,,,點算好...攪到傑仔喊...都唔明佢媽做咩係都唔俾佢入黎繼續住!!\./ 跟住媽媽好醒咁提出左黎緊o個個星期6先入黎住過,住到去macau∼後黎應成左!!都係媽醒

BBQ 分類: 未分類

  今朝較左clock,8點起身,跟住同表弟都係食杯面做早餐\∼跟住9點7落街,join yan∼去到十字路口,呀b都未到,未得∼所以直接o係bar士站等!之後個衰仔又未鬼到喎!我地5個去買野先!^^ 街市到join番衰仔∼買埋野飲就搭261 lu,去到就去wellcome買野∼跟住就搭的士入去咖啡灣!!!!入到去就俾蚊咬左啖>^< 跟住就用蚊怕水!隻蚊怕水好鬼掂>v<

  bbq咯!!b到兩點幾先落去沙灘玩∼∼影下相咁啦!!之後又番番上去bbq∼yan4點就走喇...>^< 唔捨得耶!!跟住繼續b∼後黎呀b同傑仔兩個落去玩沙∼之後叫我搵番隻膠杯-0-!!!!!之後又番上去b下咁...之後又落去-0-!!搵貝殼^^” 傑仔搵到唔捨得番上去b=0=!!後黎番上去B啦!!!影下相咁*V* 後黎呀b同傑仔又落過去=0= 之後傑仔番黎話我知佢\地執到張’隻’,後黎咪落去玩下傾下計咁@0@ 傑仔好勁=0=識唱晒我的野蠻奶奶隻歌,連d RAP都識∼0∼ 第時讀文科就岩晒...晚上10點到走∼∼今日玩得好開心呀!!o係車到,訓o係肥豬隻腳到訓教...好好訓...唔使咁暈+0+v 後黎落車,傑仔坐衰仔車尾!!幾好...番到屋企咯終於...>^<” 好鬼累呀!!!!晚上入到room,仲同傑仔o係到傾計....=0=!兩點先訓...∼0∼”””

2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天


麥當勞 開心 分類: 未分類

  今朝10點半起身,跟住睇電視∼過左11點先食早餐,食埋d米粉同食腸仔,,,之後就係對住部電腦∼∼兩點幾同傑仔出去食麥當勞...之後媽媽都過埋黎!!跟住去左買燈泡,番到黎去左wellcome!頂,有條pk話我同傑仔o係到玩喎!!!咪串番佢!!!!\./!!買完就番上屋企lu∼∼