28-30號去左camp∼我覺得好開心呀...雖然間屋唔太perfect∼但係可以唔使有大人管住晒,,,都不知幾好feel呀>v<
28號朝早6點幾起身∼跟住7點幾就出門口∼12點到去到,但係要等佢俾屋我地,同大隻仔坐o係到等∼肥豬同衰仔就落番去梅窩買野∼之後我同大隻仔入間屋到先∼到成兩點佢地先番到上黎∼之後我地整理下d野,,,就落左沙灘!嘩!好好玩耶>v< o係到游水∼so good啦∼不過d水唔係咁正就真既...-0- 不過d沙真係好靚呀*0* 游到5點番上屋∼之後沖涼喇∼沖完食左碗粥∼之後打左陣麻雀@@跟住bbq∼跟住有隻貓!佢唔驚人的!好乖嫁>3<衰仔係咁摸佢∼0∼”b到都係11點到ja∼跟住又打麻雀!點知個死衰仔飲酒飲到話要訓教!攪到我地12點多d就上左床喇!=0= 不過都1點先訓!@︿@ 我地搬出去廳訓!so good!
第二日,就10點起身∼個人好累呀>︿< 跟住食早餐∼!之後打麻柬∼打左陣,大隻仔已經win到差唔多全部籌碼都o係佢手上咁濟=0= 跟住肥豬幫衰仔剪頭髮@@ 之後又繼續打∼!打多陣就落沙灘!我地都冇落水呀∼∼d水勁到爆dirty耶!>︿< help!跟住同大隻仔o係到玩沙玩左成個鐘∼之後上番去屋到∼佢地兩個繼續曬太陽∼番到上屋,我就沖涼,大隻仔就整野食我食!之後o係到睇千機變!睇到第二隻碟佢地就番黎喇!!之後o係到整野食!食左d野咁∼∼之後打麻雀∼冇幾耐就又bbq∼bb下落雨∼跟住拎住把遮o係到b-0- 後黎有貓貓!仲要係幾隻!可愛的肥豬過去餵野佢地食!哈哈^^ 後黎d雨愈黎愈大...所以我地都冇b lu∼跟住繼續打麻雀!哈^^ 整到大隻仔打番和!yeah∼>v<” 等佢咁串嘴呀拿∼後黎佢仲無端端自己跌低左tim∼0∼” 打到3點幾先訓...
第朝∼10點起身,,,肥豬整野食∼!之後食野∼執野∼之後走lu∼唔捨得呀>^< 我已經同間屋仔講左byebye lu∼跟住我地搭車去tung涌!之後食kfc∼!食左個筒!跟住就睇頭文字D∼正爆呀!!!!遲d出碟一定買呀*0* 杰倫講講廣東話講到勁爆可愛呀>v< 睇完就番家家喇∼衰仔送我番屋企∼
昨晚11點到訓教...去完camp簡直累死喇!>^<” 跟住第朝9點9起身∼跟住彈琴∼miss11點3黎到∼開始學琴+aural∼學到12點半∼d aural難到嘔呀...跟住我又唔知會唔會o係8月考試喎∼!唉!俾考試局激鬼死呀!!!!!!!!!!!學完繼續自己彈下琴∼彈到1點3∼之後同媽媽細佬打麻雀∼lunch食外賣pizza∼晚上食埋d pizza佢∼打到晚上12點幾-0=∼ |