放榜
今日,係大日子呀!!!放榜!!!朝早,6點9起身,之後就洗頭,7點8落街!點知呀b、麗儀同杜杜已經到左-0- 去買bread食,送埋份禮物俾杜杜!^^ 跟住等埋yan,就番學校喇!*0* 上去課室,等到過左8點半,于sir先黎到!開始派成績單!!就超級緊張喇>^<” 個心係咁狂jump!呀b拎先,開頭見到係13分,我對住份野呆左-0- 差一分!點知係15分=0=!睇錯左5科合格個分∼0∼” 之後到我拎喇,,,一眼望落個分到!10分!我ok開心嫁!因為俾預算中已經高嫁喇!!跟住即刻打電話俾媽媽,,,媽媽唔敢相信我係10分囉-0-,仲講到我好似呃緊佢咁@0@ 傻傻地!!yeah,有新手機呀!!過8分,有新手機>v<v
跟住,肥豬、衰仔、呀b、杜杜上黎我家∼之後同埋媽媽細佬出發去飲茶!^^v 一路飲一路傾計!*v* 後黎麗儀同yan黎搵番我地∼之後一齊去我屋企!!麗儀同yan冇幾耐就走,呀b後尾都走左!!!之後肥豬、衰仔、細佬同媽咪打麻雀,之後我坐媽咪個位打∼打到4點到,媽媽落去買腸粉同bread上黎!^^” 4點幾佢地就走喇∼∼!今日玩跑馬仔∼!win錢仲win得快同多d!^^ 同媽媽一人一半∼>v<
後日去搵學校!! |