Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 24
累積人氣: 18585
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 14 日  星期日   晴天


買手機 開心 分類: 未分類

  昨晚點幾訓-0- 累死!!今朝9點幾起身,跟住個個食公仔面做早餐-0-” 下午兩點幾,出去食lunch∼同媽、細佬同傑仔∼去餐廳食!!食完上左去broadway睇手機!!!好不容易先買到(媽煩)!!總之買到就開心啦!>v<v

  行番黎o個陣,同媽分開左啦!唔知佢發咩癲!\./!我地三個買左珍珠豆漿飲!嘔死!>^<!!以後唔會再買!!希望今晚唔會肚痛啦∼0∼” 行到區場,見到肥豬!>3333<

2005 年 8 月 13 日  星期六   晴天


出婆婆到 驚訝 分類: 未分類

  今日出婆婆到∼出到去飲茶啦!飲完就去去the face shop拎會員卡!之後上婆婆到!!今日問左婆婆個鄰居借麻雀∼之後佢地打麻雀∼我都冇打!我都係o係呀婆間屋到周圍走下咁=0= 

  晚上,睇埋殘酷一丁,就出去食飯喇∼∼3隻廢物冇黎!good∼食完11點到啦!跟住等taxi等左勁耐∼0∼” 傑仔又入黎住咯!>v<v

2005 年 8 月 12 日  星期五   晴天


我哭了... 感動 分類: 未分類

  今天去其他學校找中6學位∼但是由於88年出生的人實在太多了,今年的競爭大很多...即使連一些根本是出名了的壞學校,都竟然有百幾名會考生去爭中6學位∼∼所以那些正常的學校就更加不用說了...過了幾小時,幾乎所有學校的中6學位都滿了...
  而我,今天很努力地找中6學位,走到快要死的那種。去過上官、沙田三間學校搵。但是,都沒有了∼∼其實我的命運早在我出生的那一刻就早註定了...不能升上中6,我會讀ive

  回家後,忍不住了∼大哭了一場...:>^<:

2005 年 8 月 10 日  星期三   晴天


放榜 驚訝 分類: 未分類

放榜

  今日,係大日子呀!!!放榜!!!朝早,6點9起身,之後就洗頭,7點8落街!點知呀b、麗儀同杜杜已經到左-0- 去買bread食,送埋份禮物俾杜杜!^^ 跟住等埋yan,就番學校喇!*0* 上去課室,等到過左8點半,于sir先黎到!開始派成績單!!就超級緊張喇>^<” 個心係咁狂jump!呀b拎先,開頭見到係13分,我對住份野呆左-0- 差一分!點知係15分=0=!睇錯左5科合格個分∼0∼” 之後到我拎喇,,,一眼望落個分到!10分!我ok開心嫁!因為俾預算中已經高嫁喇!!跟住即刻打電話俾媽媽,,,媽媽唔敢相信我係10分囉-0-,仲講到我好似呃緊佢咁@0@ 傻傻地!!yeah,有新手機呀!!過8分,有新手機>v<v 

  跟住,肥豬、衰仔、呀b、杜杜上黎我家∼之後同埋媽媽細佬出發去飲茶!^^v 一路飲一路傾計!*v* 後黎麗儀同yan黎搵番我地∼之後一齊去我屋企!!麗儀同yan冇幾耐就走,呀b後尾都走左!!!之後肥豬、衰仔、細佬同媽咪打麻雀,之後我坐媽咪個位打∼打到4點到,媽媽落去買腸粉同bread上黎!^^” 4點幾佢地就走喇∼∼!今日玩跑馬仔∼!win錢仲win得快同多d!^^ 同媽媽一人一半∼>v<

  後日去搵學校!!

2005 年 8 月 9 日  星期二   晴天


*V* 開心 分類: 未分類

  今朝9點就起身喇∼好鬼累!10點半學琴!今日學琴狂傾計,連aural都冇學到=0= 當然冇收到aural錢^^” 之後就睇電視∼品超>3< 兩點到洗頭,3點幾出去join肥豬∼!影証件相,肥豬影印∼我地又去左日本城!買左個叮噹咕純俾傑仔,去左萬寧買kitty朱古力波波∼!>333< 跟住就番屋企咯∼多謝肥豬特地過黎陪我^33333^ 聽日放榜喇...><”有d緊張tim