Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 25
累積人氣: 18586
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天


婷婷17歲生日... 分類: 未分類

  Happy birthday to my dearest 婷婷 . >3< 

 Happy birthday to my dearest 徐仔 . ^3^

 

今朝6點9起身,之後就刷teeth、洗面、洗頭...7點半落街...同呀康去等70x.都唔算耐喇今日等得...-0-

  之後,早左幾個字番到去,,,去搵大譚,收左份禮物!莃莃+敏敏送左份禮俾我^^而natalie奕送左份禮俾我∼好開心呀*0* 不過呀sir又遲到=0=!!help...無奈野囉!!@0@ 上堂上左3個鐘,d math開始要真係認真咁計下先得!!*0*” 12點過d啦,sally突然間走入黎,叫我地全部落去hall到喎-0- 點知落到去就話要我地去走得喎,叫我地去食linch∼@0@ 無奈...

  lunch,同婷婷、vicky、敏敏、莃莃、男班長、chris去麥當勞食∼!!!我食個麥諾雞餐都係$12.9咋>v<v 因為敏敏有6折卡嘛.勁抵!!*v* 呵呵呵>v< 食到勁飽囉=0=...我地趕住番去囉∼因為點半要番到去嘛∼∼>0< 

  番到去,同vicky去toilet先...跟住去hall啦,點知d人排晒長龍,都唔俾入=0=!!好無奈囉...難為個女人叫我地點半番黎,仲等我地食到鬼咁趕tim...>< 等左成個鐘先入得呀-0-!! 我同vicky o係到開小concert!!哈哈!!^^ 笑死!>v< 另外,doris+chloe送士多啤梨俾我*0* 哈!! 之後兩點半入hall睇抱抱良音音樂劇∼都唔錯啦!!幾好笑的!^^ 哈哈哈!!>v< 幾好睇.睇到4點,之後break10mins既,但係我叫呀康同我走先!!哇卡卡!!^^ 我唔想再留o係到囉@0@ 留o係到都係玩gameo個d嫁ja,所以都係唔留了...><” 

  之後,去toilet先∼跟住,就走喇!!>v< 去到學校門口有人叫我-0-!!原來係vicky同維恩...影左幾張相!!^^” 跟住,就同呀康搭車走了!!買左雞蛋仔食!!>v<v 哈哈哈!!上車o個陣,行行下,成個手機跌左落地囉!!呀b送俾我既野破左...我超想喊囉...好無奈...係佢自己破左的!!omg∼>^< o係車上到訓著左,謝謝呀康的博頭.番到屋企6點∼∼好累呀>^<!!help呀!!!

  聽日要去day camp,但係,都係唔去lu!!呵呵呵!!!^^v

2005 年 9 月 27 日  星期二   雨天


17歲生日!!!>v< 分類: 未分類

   今日係我生日呀^^ 哇卡卡!!>v< 27號既12點,yan+麗儀打黎同我講生日快樂!!*0* 佢地係第一個!!開心呀>v< 仲唱生日歌俾我聽tim∼!!*v* 呵呵!!第二個就係呀康!!^^ so happy∼

  今朝又係番8點半,help呀...=0=!!朝早,6點起身!!因為今日諗住搭火車番學,所以就可以遲少少先起身!!@0@ 呀康過左7點先上到黎,送禮物俾我,放o係屋企喇...

  之後,行去火車站,搭火車,o係到聽歌!!呀康部mp3 d歌都唔好聽既=0=!!聽到眼訓...(=”(00)”=) 搭地鐵... 唉,落大雨囉!!勁煩...-0-!!! 對腳濕到嘔...><

  今日冇遲到,,,真開心!!^^ 上音樂堂,同c班一齊上...上堂又係聽呀sir吹水,,,-0-...係o係到傾計囉!!*0* 痴線嫁,又呃錢囉@^@” 

  10點半放,落左去麥當勞,,,有兩個冇去,所以只係得7個-0- 而我同婷婷就唔食野,,,之後,有3個唔見左一陣,點知番到黎,係拎住個蛋糕,,,!!!我真係好開心!!!因此我未試過,,,o個一刻,我真係超想喊.好感動!!我真係好多謝佢地呀!!!>3<!!!呢個蛋糕係屬於我同婷婷的!!^^ 呵呵!>v<v 個蛋糕係Tiramisu來的!!^^v 真係超好味...我同婷婷都勁快速食左一人兩份.之後,仲有成半個蛋糕...所以,拎番番去學校...

  上英文堂.我偷偷咁食多件蛋糕=0=v!!!!上堂o係到食蛋糕,真型!!!*0* 哈哈!!之後,就轉課室上多個鐘啦...

  個miss又早放囉!!早左4個字放=0=!!痴線的!!又係呃錢...><”  

  跟住同呀康去地鐵站交份申請學生8達通既表,,,又係落大雨=0= 個死低b行到勁慢,就住就住咁,,,驚死整污租對新鞋喎!!∼0∼”

  之後,番番去學校下面o個間麥當勞食野,我地食o個個雞腿包餐,好味呀...不過我有d頂唔住...=0=!!...電話響,諗住聽,點知冇電到熄埋機...@0@” 又唔記得bring另一個電...所以手機打唔通=0= ... 食食下見到男班長行過...-0-

  食完之後,就搭車番上水...上屋企拎手機電,,呀b打黎,之後我同呀康就落去喇...見到佢地了!!^^ 有yan、b、麗儀同呀草>v< 呀b送左kitty電話醒俾我∼!好靚好可愛!>v< thx 呀b!>3<!...我地影相,yan同草後黎走先,我地幾個就繼續影相喇!!*v* 我著住呀康件外套扮征探!!真係似嫁ja>v< 呵呵呵...影到5點9...

  跟住,呀康陪我去買禮物俾我親愛的婷婷豬>33333<... 約7點番到屋企...

  之後,媽媽俾生日利是我!^^ 晚上,10點到,就食蛋糕...豬古力蛋糕^^ 真好味!!但係我個樣好殘呀.好累..!>^< 呢家好飽...>0<

2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天


生日前夕,,,累到得半條人命=0= 分類: 未分類

  唉,今日番8點半呀=0=,,,今朝5點9起身>< 真係好似拎左我條命咁呀@0@” 勁唔想起身,,,>0< 之後,就刷teeth、洗面、洗頭!!6點半落街,剛剛o係樓下就撞到呀康喇>v<v 

  跟住,去買bread!!之後,等車,,,好耐=0=!!落大雨,仲水浸tim...>^< 好恐怖,,,仲好凍tim...>^<!! 今日我係著長3!!但都凍呀>0<” 

  終於有車了,點知,塞車=0=!!真係help!!>^<” 

  8點5落車,去埋toilet先入班room∼∼唉,又遲到!!!!剛剛夠鐘,計左我地遲到囉=0=!!好無奈...真係早左兩個鐘出門口嫁喇!!@0@ 咁都遲到囉...∼0∼ 冇計...

  上英文堂,聽listening,嘩!又係白痴既=0= 哈哈!!!有電腦玩,個個開晒icq!>v<v 之後,轉班room,冇教過書囉係!!>0<

  then,lunch,3個鐘時間@0@” 我地9個女仔諗住去睇戲,去左apm個戲院∼但係,唔o岩時間,冇睇了∼∼周圍去睇下去邊到食好,,,唉∼我係勁肚餓囉!!!>< 最後,係去左涉谷食野!!12點到先開始食..=0= 開頭我地坐低左係冇人理我地的-0- 間野冇人咁制,可能係時間既關係@0@ ... 我食豬頸肉拉面!!好味呀>v< 一路食一路笑!!!哇卡卡!!我地真係好鬼癲!!*v* d野飲黎o個時,佢地仲幫d野飲影相*0* 真係傻嫁...@0@ 我地又叫人幫我地9個影相!!!>v< 哈!!總之就開心啦...^^

  之後,搭的士番去學校,,,

  上第一堂IT堂∼唉!!講埋d冇用既野,,,頂唔住訓左個幾鐘...真係累到得半條人命,可能昨晚唔夠訓既關係啦...#0# 呢3個鐘既IT堂真係度秒如年∼!!=0=” HELP∼!!!!!!後黎仲要遲放tim,快死的感覺...><

  跟住,同呀康搭車!!>v< 哈哈!!^^ 去到fanling附近,架車既燈熄晒...c機落車o係到睇∼!!!跟住,仲見到有煙tim...>^< 之後,車上既人都要落車咯!!=0=!!!好無奈囉...等過第部70x,唉∼黑到嘔!!>0< 

  番到屋企,都6點9,,,真係足足兩個鐘呀...>^<!!!我快累死了∼∼

  聽日,my birthday∼但暫時未有感覺...唔知點解呢...

2005 年 9 月 25 日  星期日   雨天


努力,, 滿足 分類: 未分類

  今朝10點幾起身,俾媽媽叫醒呀...>^< 去飲茶...嘩!!3號風球原來咁恐怖的=0= 勁大風,又大雨,真係冷死我 @^@ 我地去左’龍胸’o個間囍宴飲茶,第一次去呀,特地去試下既@0@ 呵呵^^ 不過呢,d野又唔係便喎,d野食仲要係唔好食=0= 唉,下次咪鬼攪..>< 

  飲到12點幾,就去曬相>v<v 嘩!!好好玩*0* o係到禁下禁下!!@v@ 之後,就陪媽媽去買送∼跟住,就回家了...好冷呀,全程都著住件外套!!-0-”

  番到屋企,1點到啦∼就同呀康o係到傾電話,,,^^ o個堂music studies教既野,真係難到嘔=0=!!!我o係到邊彈琴,邊同佢討論>v< 嘩!!真係難死囉...好不容易,我先明明地咋,,,>^< 我要快d溫熟晒佢地先得*v* 

  傾完就自己彈下琴喇!!>v<v 嘩!!正!!*0*

  4點到,就整理下d英文同maths既notes=0= 好在我呢家去整理下,如果唔係遲d先整就真係亂到死!!@0@ 

  6點,去沖涼...>v<

  聽日,番8點半呀>^< help...今晚要早d訓教教!!(=”(00)”=)

2005 年 9 月 24 日  星期六   晴天


慶祝my birthday>v< 分類: 未分類

  今朝8點半起身,去toilet之時,有電話到,即刻跑出去聽電話..原來係yan同麗儀,好開心!!以為佢地有d咩想同我講!!=0= 點知,麗儀話佢今日唔出黎,,,我係即刻喊囉...好失望嘛...><”

  之後,yan9點幾上到黎,跟住我地一齊行去火車站∼∼呀康一早到左了,原來yan同佢係小學同學黎嫁=0= 真係o下死,,,!!@0@ 跟住過左陣,呀蛋、珀龍同王精都黎埋喇.之後,就o係fanlings join埋肥豬同衰仔.去mk green box唱k∼11點3到啦,唱到3點鐘!!哈哈>v< 都ok開心啦!^^ 不過yan就唔係咁開心,因為呀邊個邊個囉...

  唱完k,就上晒我屋企,除左yan同衰仔啦...我想彈琴嫁,教呀康彈嘛>v<v 哈哈!!^^v 懶勁∼0∼” 但係呢,又俾迫要打下麻雀...之後都冇彈琴了,只係睇佢地打麻雀∼∼

  6點9到,就去金香.一去到就見到呀b了>3< 哈哈!!之後,大隻仔同大譚都黎埋喇,嘩>v< 大隻仔送左枝筆俾我!^^ 好pp好可愛呀>v< 謝謝!>3<

  7點開始打邊勞,後黎衰仔都黎埋,我地打到11點先走=0=!!>v< 笑鬼死我喇!!@v@ 又拍下照咁啦!^^v 食到好飽*0* 我發覺d男仔真係癲癲地的,笑死我...呀蛋隻手指公有問題的.跟住隻手又有問題.手臂又有問題.腳又有問題=0=”!!哈!怪人一名@0@

 P.s.今日三號風球呀,天氣涼了很多...還是要多謝今日有份出席的’你’!!>3<!!我愛死你們啦!!>33333<