Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 42
累積人氣: 18603
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 7 日  星期六   陰天


good!>v< 驚訝 分類: 未分類

︿今朝8點起左身lu∼=0=跟住就o係玩泡泡∼!>v<我諗我真係上左引喇...∼0∼v 玩到成11點幾-0- 早餐都係食左個蛋糕仔就算喇@@ then,到細佬玩泡泡喇︿︿  1點幾,就同細佬出左去搵媽媽∼一齊去紅樹林食下午茶>v<v delicious∼!>v<vvvvvvvvvvvvvvvv  我同細佬請嫁今餐∼雖然唔係貴,但係我知道媽咪都好開心既>3<∼!!  食完之後,細佬就走左先,因為佢又要打波喇-0=’’ 跟住呢,我同媽媽o係上水到周圍行下啦∼o係上水廣場o個陣媽媽話我知開the face shop呀∼!!!!!!!!!!>v<vvvvv 超興奮呀!!!︿3︿ near the fancl house∼ then,4點就番到屋企喇!@@ 第一時間落妝啦∼跟住又唔知o係屋企做咩∼-0= 覺得d時間過得好快呀今日∼∼∼好似咩都冇做過咁! 後黎take a bath...睇下d math.6點過d,︿我就開電視睇我猜我猜我猜猜猜∼笑死我>v<!!有安以軒呀!!@3@ beautiful!>v< 跟住就睇K-100∼頭4位收線都係長今呀∼!!結局o個晚最高收到49點呀!!>3333<破左男歡女愛既紀錄呀∼!!!!!>v<vvvvv yeah!長今真係好鬼正嫁ja!*0* ︿  跟住就食我既晚餐喇∼就係瑤柱白果秀肉粥>v< 好味道!︿︿v 又睇殘酷一丁... 跟住o係到做maths喇∼又同肥豬傾左陣電話!好miss肥豬豬呀∼!!!>33333333<!︿︿

2005 年 5 月 6 日  星期五   晴天


o... 滿足 分類: 未分類

︿今日11點起身...o係屋企睇過下d中文,睇電視同打機...@@

晚上8點鐘睇超級女聲既總決賽∼我最喜歡o個個筆暢做左winner呀∼!!!>v< so happy∼!︿︿

2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天


relax的一天 愉快 分類: 未分類

HAPPY BIRTHDAY to 大隻仔 >333333333333<!!!

    今朝8點幾俾媽咪room o個邊個clock嘈醒左!激死我!!!>︿< 都唔知點解會自己o到響既∼無奈到爆...∼0∼跟住我都冇繼續訓喇 ︿︿ 因為又唔係好累∼ 一起身就打機喇,打到11點∼=0=∼ 跟住又唔知o係到整∼@@∼ 過左陣,就開左電視黎睇︿︿ 昨晚爸爸話我知有得睇番華娛台喇!>v<v so good!*0*o係華娛台到見到有小豬∼以前睇開佢做TV三賤客,知道佢份人好攪笑∼ 所以就睇佢喇!估唔到小豬呢家紅左之後都好似以前咁攪笑!!!睇到我自己o係到狂笑 ︿︿v 小豬同主持人傾計∼ 跟住俾我知道左呢:原來小豬好注意清潔嫁! 佢屋企門口有掛住個牌:「不準飲食」=0=∼ 小豬唔容許任何人o係屋企飲食∼因為咁樣會好容易整污穢d地方∼佢話對人黎講小小既餅碎對於螞蟻黎講就係好大嫁喇!講得o岩呀!!>v<∼! 小豬話但係俾一個人破壞左呢個規律...-0-?!原來呢個人係杰倫喎∼!-3-...小豬話杰倫有次去佢屋企打機啦∼杰倫話要食餅乾喎∼咁小豬就叮囑佢一定要小心,唔準整左d野落地下∼點知打機o個陣興奮得濟∼杰倫打左隔離罐餅乾落地下喎=0= 跟住杰倫問小豬吸塵機o係邊∼杰倫幫小豬吸番個地下∼0∼ 不過杰倫叫左小豬唔好同人地講佢同佢吸塵=0= 因為杰倫係天王來的∼0∼””  點知俾小豬講左出黎了>︿<! ∼∼∼∼∼∼

     後黎又講開:小豬好鍾意同男人講︿我愛你∼=0= 因為超過左就咁講謝謝既地步∼ 小豬話佢試過打電話俾杰倫,叫佢baby∼杰倫唔鬼理佢=3=∼ 打第二次去又叫杰倫做baby∼杰倫就話佢神經病∼ 第三次再打去∼又叫杰倫做baby∼不過杰倫俾佢小豬說服左了∼0∼ 哈︿︿小豬真係好鬼攪野!難怪呀姿咁喜歡他!*0* 另外又講開d緋聞.:selina∼咁小豬茶實不嬲都同S.H.E好fd嫁啦∼只不過前o個排d記者係集中於makiyo身上∼所以後黎拍到selina同小豬去打波就話佢地有野了=0=d狗仔隊真係煩∼...!!

     我諗今日個節目係小豬o岩o岩出新碟o個陣既節目黎既∼因為講起杰倫既時候,就拉埋蔡依林黎講喇∼!!!\./ 我要侯佩岑!唔要蔡依林!\./

     睇完之後轉去另一個台∼做超級女星∼!係10選7喇∼睇到我勁感動∼o係到喊呀∼:>︿<:∼∼∼∼ 個爸爸支持個女∼由80選50,50選20,20選10同今次10選7∼個爸爸都在場支持!!個爸爸真係好嫁ja∼><∼∼聽晚就總決賽喇∼好緊張呀>v<vvvvvvvv

     後黎又o係到睇還珠格格∼以前細細個係fans黎嫁∼呢家睇番都覺得好吸引呀∼!>v< 

     5點9o個陣,有杰倫既約半小時特輯>3<∼真讚呀︿ >v<vv  又見到S.H.E既新廣告 ∼ 係賣d鞋的∼叫做咩達芙妮...唔知咩黎嫁呢,,,聽到佢地講話好似有佢地既限量板鞋呀∼!!!>︿<!!!冇得擁有tim... selina個新髮型真係好掂呀>3<!!!平頭!!超級可愛 >333333<

              頭先o岩o岩見到個網勁仆街!>︿<! 唔知邊條無聊人改左杰倫隻7里香d歌詞喎∼!!頂!!!!!  杰倫作歌作得咁落力咁敬業孝業既精神!俾d pk改到d歌詞咁∼!!!o個d人簡直不撚知所謂∼!得閒得濟冇野做咩∼!!!!頂!!! 7里香d歌詞變到咁淫蕩∼ 都係d無聊人所為呀∼!!!!我身為杰倫既fans睇到都激死呀!!︿唔好俾杰倫知道tim呀∼! 正pk!!激Q死我!!!網上d人仲要話改詞o個個人有創意喎∼!deeee!!!又話咩令人佩服!屌!你唔撚係佩服d咁既仆街呀嘛!!人地發明電燈、地心吸力又唔見你佩服?!?!叻既人又唔佩服,佩服埋d廢柴!!!

2005 年 5 月 4 日  星期三   雨天


死得了-0- 感動 分類: 未分類

    今日HKCEE中屎呀∼∼>︿< 老公約我o係Fanling零食物語等∼點知我地一齊到喎!︿︿ 真係o岩key∼!>3<∼ o係o個到等入∼入得o個陣突然有人叫我喎∼!o下死我∼=0- 原來係呀虎∼0∼   派卷喇:::開頭4題選一題o個到冇題識=0=讀唔中呀!!!>︿<!! 後黎o個4題選一題係清既∼都唔係太識呀...明明溫左清嫁嘛-0-但係睇到d題目就唔係咁識>< 唔知點解呢∼ 最終選擇左第6題黎做∼都係一半一半嫁咋-0- 有d部份根本係亂黎既...>.< 乙部係選兩題,我一睇就選左9,10黎做∼因為呢兩題有溫+識∼其他o個d o岩又唔識喎=0- 所以唔使考慮喇∼  做完晒之後就番番去最前o個到做喇∼︿ 選左第4題黎做...唉∼其實都唔識呀...不過唔通唔做咩  咪亂寫d野落去咁囉∼0∼             

     考完之後就同森+虎+森個fd一齊∼︿ o個個男仔個bag調住兩個kitty的∼有d怪怪地咁既感覺... 呀虎話我知見到劉興儀∼∼我望多兩眼先認得出佢∼∼ 佢自己一個∼但係都冇叫佢呀...一直都冇搵對方既@@∼ 後黎又見到娣娣*0*  跟住好快就入得hall喇∼可能頭先排長龍去toilet啦,所以覺得好快∼    唉∼!卷2死晒喇∼∼∼∼=0=’’ 得清o個d識>︿< 真係大獲 !!!!!!...       中屎唔好拎U就得嫁喇∼∼∼

    考完之後,就同老公去食野∼︿︿ 食左個雞奕菜飯∼都冇咩特別ja∼∼跟住同老公o係fanling到行下∼突然間有人打我個頭喎∼!原來係杜杜=0=∼o下死+痛死我了∼!!!>︿<∼!! 跟住老公同我去一次救恩∼因為考math o個日o係呢到考呀ma∼所以黎一次先...如果唔係我會唔識嫁,,,最衰o個日老公唔同我一齊啦 ∼︿∼ 跟住老公送我番去fanling火車站∼我跟住自己番屋企了∼∼∼

P.s.今日有個考生冇去考中屎呀=0=∼o係我near既前面o個個...∼0∼

2005 年 5 月 3 日  星期二   晴天


唉∼中屎... 滿足 分類: 未分類

今朝10點起左身∼o係屋企打下機同溫中屎...溫得好少咋...不過是但啦∼中屎都預左死梗...

頭先沖涼o個時,有老師打過電話黎搵我∼∼後黎再打黎∼原來係miss kwan∼佢把聲真係得意=0=∼佢問我考成點∼我咪話ok囉∼-0-∼唔係可以點答...∼0∼ 仲問我可唔可以坐e望c@@∼咁易咩=0=∼佢仲叫我聽日中屎加油喎∼!thx miss kwan∼>3<∼