今日考GEOG呀∼今朝同呀虎一齊搭的士去禮賢︿︿” 今日geog真係!...唉,,,覺得自己好Q白痴!!拎硬F囉係...!頂∼!份mc都難啦∼卷一個必答題o個幅畫圖,我係完全唔知佢做緊咩嫁囉∼!\./ 所以亂黎!實8分冇晒啦!!!自己知自己事呀嘛..唉,,,跟住後面o個兩題都唔得啦......!頂!自己又睇錯題目喎∼!激死我呀!!!跟住自己又以為份卷做兩個鐘∼最衰大隻仔呀!如果唔係大隻仔講話係兩個鐘我都唔會唔睇個完卷時間呀!!!>< 突然話得番15mins,,,o下到我傻Q左∼總之死得喇今次...有d人話卷一易喎∼但我唔覺喎...今年geog真係o下死人! 另外,個冷氣開左等於冇開∼熱到我痴左線!!>︿<!!早知唔bring3tim呀∼!∼0∼考晒兩份起卷之後我就同老公+杜杜一齊行喇∼因為我去老公屋企呀嘛>v< 過左火車站條天橋,同杜杜分開喇∼>︿< 跟住上老公屋企,,,o係到睇電視∼正正的電視∼>v<v不過死肥豬又話有個超級女聲個台喎∼!點知係冇囉!人地要睇嫁嘛∼!!!>︿<∼!攪到我差d激氣到想走囉∼!!!!\./!!但係後尾梗係冇走喇∼>3<∼繼續睇下電視咁︿︿ 跟住佢媽媽點幾就起身喇∼咪hello左聲囉=0= 後黎我就左入老公間room到欣賞下間room仔>v<v so good∼!︿︿v 跟住幫老公整下QQ game ∼點知俾我攪掂左喎∼>v< 跟住我就梗係打機啦∼>v<呵!︿︿v 仲有同細佬一齊玩泡泡tim呀>v<∼超正!︿︿ 打到連佢媽媽走左去番工我都唔知∼0∼ 所以冇同佢講到byebye><唔知佢會唔會嬲我tim呀...>< sorry...*0*...>< 跟住老公整野我食∼︿︿ bread+煙肉+芝士∼又有好好味既雞奕∼食左6,7隻-0- 不過真係好鬼yummy嫁ja∼>3<∼ thx老公豬>33333<
後黎又繼續打機∼打到4點就開始整理下個人∼就走lu...出面熱到癲左...我同老公番到黎去左上水廣場∼經過未開既the face shop∼呢家多左d字啦∼仲有權權個帥氣樣∼!>3<∼ 讚!!︿︿vvvv 上去商務諗住睇下仲有冇世屎d mc∼點知真係冇晒lu=0- 所以跟住就老公送我番屋企喇>3<∼ 番到屋企洗白白@@
p.s.今日唔小心伸左腳去老公個嘴到=0=整爆左佢個嘴...心痛死...>︿<
|