Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 7
累積人氣: 18622
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 12 日  星期二   雨天


我頂~!! 感動 分類: 未分類

呀yan岩岩send左個網址俾我~個d為左賺錢而唔理動物生死既人...真係好Q恐怖... 好殘忍呀~!! 提供皮草既生產者殘忍之餘;去穿皮草的那些所謂的富貴的人,奕很殘忍~!!!!

他們不殺伯仁,伯仁卻為他們而死...

有興趣既上去睇啦... 不過講明先...真係好殘忍嫁∼!我睇到喊... 好嘔心

 

愛穿皮草的人,請你們先看以下片段,讓你們身穿著血淋淋動物的人得以醒覺!
http://hk.geocities.com/blood1213/fur.html

 

動物的痛苦經歷...人性的醜惡...

瘋的一天 不安 分類: 未分類

哈哈~!︿︿今日同老公、大隻仔+衰仔打麻雀 ∼老公無端端發我脾氣喎~! 仲整喊我tim... 過份呀! 正一衰老公!~!! 我feel到衰仔同大隻仔係個段時間係好無奈的-0-~~~Sorry 由10點3開始到打到差唔多兩點∼最後係我win呀 ∼我一個win晒∼!!!叻女到爆炸呀∼哈哈 好付6=0=   then,我去左大隻仔屋企陪大隻仔拎野∼因為今日個天氣變得好冷呀 而老公就陪衰仔去拎眼鏡-0- 係o個個怪怪地既眼鏡 ~ 老公話wear左個眼鏡之後好似黑社會大佬 -0-不過又真係幾似既∼ !哈!~! 所以我地係金香到等啦∼我同大隻仔到先∼上左去等佢地兩個野∼ 真係肚餓死我地呀 個個都叫肚餓∼我地叫左總共22碟野∼=0=但係我地都差唔多食晒嫁喇∼ok啦!︿︿v 我只係出左20蚊咋∼呵! 飽屎我咯. 不過可能我地叫得算多咁啦∼我地near既個張table既人係咁望我地喎! 我覺得佢地超冇禮貌囉∼!簡直不知所謂 食完呢,就番屋企咯∼老公同森送我番黎-0-        Happy day +Crazy day ...^^v

2005 年 4 月 11 日  星期一   晴天


-0- 傷心 分類: 未分類

昨晚打日記,玩QQ同icq都攪到12點幾先訓 ...真係累死我...今朝11點3起左身~~~~ 但係都好累呀...>︿<∼     跟住係屋企彈琴 ∼三點鐘學琴 ∼今日學琴都係同miss傾計多~ 原來miss個仔仔好人細鬼大嫁 細細個已經識諗好多野~真係好早熟 ~咁快已經儲錢諗住第時用黎聚老婆喎~真係攪笑~ miss話呢,佢仔仔見到人地個小朋友的爸媽行開左既時候,佢同miss講話不如bring個小朋友番屋企喎∼=0=真係可愛... 佢仔仔仲好貪靚嫁,好注重儀表∼有次去踩單車∼miss同佢仔仔拍左個video,佢仔仔第一時間問佢個頭有冇亂到  cutie~!!   學完琴就傾電話 ∼今日又冇溫過書喇...   聽日仲諗住打麻雀tim ∼-0-

2005 年 4 月 10 日  星期日   晴天


happy!~~~~>v< 疑惑 分類: 未分類

哈哈~昨晚老公陪我過呀~>v<∼好sweet呀~~~多謝老公>3< ~!∼ yeah~! 不過好晚先訓呀~因為係到玩~=0=~第朝呢,就較左9點3既clock~但係真係好累~醒左都係床到6 6 下~唔願起身~攪攪下整到過左10點先起床~=0=~所以最終就唔夠時間喇... ...要全部人等我同老公兩個 -0-~~~~~

跟住呢,出左mk∼>v<~12點鐘開始唱 k ~唱到4點半~=0=~又係自己走既~-0-佢都唔cut歌既...好攪野~不過今日係greenbox到唱都冇上次咁好~一黎呢就係間room冇咁大啦~二黎就係今次係電視機,唔係上次咁有個大螢幕>︿<∼第三就係個電視成日疾疾下...我覺得好煩咁囉∼=0=∼不過都唱得幾開心既∼∼  

唱完之後呢~就去book camp room~但係攪左好耐都未攪掂~都幾煩下呀=0=~唉...耐到我都係同yan同大隻仔去旺中買野先~買左隻ring同埋d 耳環~ 買完之後,yan,蛋同珀龍就走~我同大隻仔去會合森同衰仔~ 跟住又周圍行下咁~去左the face shop拎番d 單~姐姐話我塊面又好左喎~但係其實我一d都唔覺 ......

晚上就食韓燒~我覺得好好味呀~~~>V<∼同埋都算抵食啦~因為有好多野食~又任食喎~! 正~不過我覺得個個人都唔係食得好多野咁~~~~~~仲有影相~不過得兩張...-0-~走個陣,係旺角火車站玩個部'真神之口預言'機~係卸隻手入部機到~跟住過一陣就會有張paper出黎~就係關於未來既野~不過原來係呃人既~... 因為老公特地玩兩次.結果張paper上寫既野係完全不同的=0=~呃人既~... 不過都幾得意既~ 係火車上傾定去camp時邊個負責煮咩野食~真係好攪野~ 之後老公送我番屋企lu∼>3<∼∼∼∼∼∼∼∼愛屎老公豬∼!!

 

2005 年 4 月 9 日  星期六   晴天


大隻仔 + 老公>3<~! 愉快 分類: 未分類

  今朝11點幾約左大隻仔一齊∼去左細m記食野∼哈哈∼! 大隻仔換左個公仔∼=0=傻婆-0-跟住呢,我食雙層芝士漢堡餐∼咁耐冇食.真係覺得好好味呀∼!呵∼!!!!!   then ,係上水周圍行下∼係SASA買左睫毛液+煙支,煙支係送嫁∼哈∼! 行到    差唔多時間呢∼就陪大隻仔番屋企拎琴∼跟住大隻仔送我番屋企∼THXxxxxx大隻仔>3<~!∼

番到屋企呢,我就睇左大隻仔俾我個本magazine>3<~! 同埋溫左d Geog 咁啦~不過都冇咩心機溫~溫得個兩課 真係shit~!!

今晚爸爸媽媽都唔係屋企訓...因為兩個都要番大陸∼爸爸就番去掃墓∼而媽媽就去深圳同舅舅婆婆佢地行街∼ 爸爸走左三次先成功番到大陸∼-0-因為佢有兩次唔記得bring d 野∼跟住又走番黎拎過=0=好可愛∼ 傻爸b∼

老公晚上9點到黎到屋企∼買左d野上黎食∼好好味嫁∼! ∼>v<∼聽日一齊去街街∼join埋yan,衰仔,大隻仔,蛋同珀龍佢地∼!^^v