有幾日冇寫日記喇,都唔知可唔可以講得上係日記,我諗可以改做週記喇,哈哈!!!
唉!!! 啲敏感仲未好返呀,我諗真係有一個月喇,去camp 之前話返學前咩病都會好返啦,但依家仲好似多咗啲,唉!!!
可能過咗幾日嘅關係,記性又差咗喇,日日都已經7 點幾先寫日記,但一日所發生嘅野都好似唔記得哂咁,可能我真係有少年痴呆症呀,哈哈!!!
隻手甩皮真係好恐怖呀,一舊舊咁,啲色又唔同bo,雖然唔係第一次甩皮,但上一次曬完太陽之後甩皮都已經係喺小學個陣喇,都唔記得喇,唉!!!我諗我真係可能有少年痴呆症呀。唉!!!
|