哇哈哈~神咁早就去左哈囉喂啦~
d鬼好串架姐~不過d鬼話我仲串~
v-show個星星同學會好有趣~
我終於知道
點解胡sir要著涼鞋要著襪啦!!
Drama到ge女社長做師奶做得好神似!!
Drama到ge男社長都仲係有d衣衫不整~
我今日用左M Wong ge2分鐘叫佢幫我開locker~
佢用左我3個鐘同佢食飯~
之後又好唔小心咁比佢用一舊雞換多我15分鐘~
本身仲諗住搵左之後立即返去做功課,做好再溫書~
做到E+都仲未做完~
佢打破曬我琴晚訓著前ge計劃!!
不過我中途睇左花師奶~
所以都有d嬲自己~
年頭我仲充滿希望
E+的我灰曬啦~
對自己好失望!!
病病地添
|