琴日返學校打排球~係咁比MISS罵~
不停出錯!打得勁差!又話我係到玩!! 一定係黃映瑜成日笑笑笑啦!!
不過我諗主要係因為落雨~搞到心情不佳~
放左就同映上我HOME打一陣Wii~
映成日危險駕駛!!!
之後同映and倩出新城市睇碟~
又去宜家傢俬買box~
買野食~
又去圖書館借書~
真係乖!
************************************
啊媽返左大陸~
琴晚無食飯~
好肚餓~
我發現我係到餓死個陣先會搵野食~
************************************
真係好期待同好朋友一齊去的旅行! |