Well~Well~Well~
每天溫習ge日子好充實
E+每日放學都去學校個補習班~
d F.5好好笑~
3日都係叫:背啦背啦~背曬去就識架啦!!
我心諗:鬼唔知啊!
好似無咩用~
放學就去G09溫書~
肥左又肥左~
考完試一定要做多d運動!!
現在比起暑假日日去游水ge日子肥左6kg~  
仲有一件好好笑ge事
第一日我係補I.S.
之後個F.5ge黃宗傑GE人就無啦啦同我講:我認得你!
我心諗:我唔識你GE~
之後佢話我P.6 ge時候join 小小科學家個陣
佢leader我個組
佢話我係唔乖ge程度係到佢e+都仲記得囉~
佢話我個陣整難曬d野~
搞到佢比人罵~
可想而知我有幾乖啦~~
|