CaThy's Bl0g
cathyli_ting
暱稱: CaThy
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-25
2010-08-10
2010-08-02
2010-07-28
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 669
今日人氣: 7
累積人氣: 4874
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


2009-12-29 分類: 未分類

星期日...出左同d白痴仔食sushi....

白痴仔名單 :王映映,中文,林添,cammi,琦婷,lin 鐘....
飽到上心口...
之後埋完單仲要用高速走到對面ge糖水店到食糖水....
簡得最慢個個係我...
食得最慢個個又係我...
之後仲要黎多個焦糖忌廉.....
晚上唔洗食飯....

之後去左Cammi屋企打wii....
有多年經驗ge我...果然唔同d...xD""

之後我就自己傻下傻下咁係火炭淋住雨行返屋企....
凍到痴左...本身諗住打比文生叫佢比把傘我....點知...電話無電........囧!

最後,返到屋企....黑痴黑痴黑痴.....連打3個....
一切都要多謝話比傘我...最後又無比ge cammy!!
 



2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


2009-12-26 分類: 未分類

平安夜...無出街~
成日都屋企玩電腦~
11:59同ping一齊係電話到倒數

即刻黎句: mary-quizmust!

之後琴日聖誕節~
10點起身打比ella~
佢同我講佢出左黎lu~
個時我仲係床到~
之後咪即係衝出去倍佢囉~~
之後佢同我講佢到左大圍~
問我係邊~我答佢行緊黎~
但係我仲係到食緊野~
袋又未汁~鞋又未著~
但我仲慢慢黎~
仲睇左陣電視添~
超賤~

最係佢係等左半個鐘~xD""

之後我地去左又一城影相~全圍行下~

點幾到啦~啊ping打比我話佢到左~
我叫佢係c出口等~
then,我地繼續係log on睇野~影相~
佢等左15分鐘~~xD""
我地真係超賤~~

之後就由我帶路咁去德福~
又去mage box~
睇人溜冰~事實上係係到昅仔...........xD"

等到Cammy and Soman黎~
就去左影貼紙相~
P1070432P1070444P1070435P1070439

晚上同2個低b仔食飯~
笑死我!!

P1070445



2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

唉....之前打左篇BLOG~
之後當了機~
後來都無心機再打~

今日一早起身同表姑媽飲茶~
之後係上水等家姐放工~
之後就一齊上深圳玩~

過關時,我申請左回鄉正ge e道~
都唔快d幾多~
返黎個陣~啊媽叫我申請埋超快e道~
個陣我都唔知佢講咩~
之後先發現~
有快e道~仲有超快e道~xd""

去到真係超dirty!!
個地下鐵比起日本真係差勁多!!
去洗手間又要收入場費!!
仲要dirty到我無去就出左黎!!
si左1蚊比佢添!!
之後周圍買野~
好平~~$v$""
晚上~終於搵到我最愛ge炒栗子!!
買完之後我仲要多手偷多幾粒~~
仲比我家姐讚醒~xDD"""

之後我就開始發揮大陸人本息~~
一路行一路食一路掉落地~~xD""
我自覺好樣衰~不過我諗無人會怪我ge~xD""
我記得以前係大陸見過d女人周街屙~
我個陣係嚇到喊~~

ps.今日買左新電話啦∼有個keyboard架~xp"

 

 

留cm啊!!次次都係叫左先留-,-



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

今日英文都okay~
不過都唔科好得去邊~
不過今朝返學見到kimi係巴士站到溫書~
之後我又同佢一齊係巴士站到溫書~
之後啊soman又同我一齊係巴士站到溫書~
一齊食塵~正!

不過要講返琴日一件好恐怖ge事~
話說琴日屋企無水無電~
咁我同啊媽食完飯之後我就自己返屋企路喎~
點知食飽又想訓~
咁就一路訓訓訓訓訓~
3點幾啊媽打電話黎~
叫我臭細佬放學~
咁我緊係唔啦~
之後就醒左啦~
咁我以為有電啦~
點知仲係咩都無喎~
咁我去睇下個電話~
個主機明明無電無信號~
不過唔知點解啊媽又會打到電話返黎又唔知點解我會聽到電話~
so amazing!!



2009-12-11 分類: 未分類

星期三...考GEOG
唔科好得去邊~溫字又無溫圖~
白痴中ge白痴~

之後同中文,郭郭雞,馮zx,映,添,yan去吉野家食飯...
成班人成日係到講屎屎尿尿....
個白痴林添兒係到話samson...
人地明明讀simpson!!
之後又打開個口向天大笑.....
搞到全世界都跟住佢大笑...
搞到全世界都望曬過黎~
仲要笑左勁耐....
之後又話聽日係youtube見返自己~
之後又大笑...

出去ge時候又話去洗手間~
仲要特燈行到去新城市到屙

總之笑爆~