CaThy's Bl0g
cathyli_ting
暱稱: CaThy
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-25
2010-08-10
2010-08-02
2010-07-28
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 669
今日人氣: 3
累積人氣: 4870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


2009-11-19 分類: 未分類

琴日本身打邊爐~
點知啊婆唔見左~
搞到要出去搵佢~
搞到我9點先食飯~
搞到我食左一晚風出去搵佢~
搞到我無睇畢打自己人~
搞到我睇少左15分鐘宮心計~
搞到我唔記得做功課~
搞到我無得開電腦~
搞到啊媽鬼咁擔心~
搞到我比啊爸話我無出去搵係到沖涼~
搞到我咩書都無溫~
搞到我咩都無做~          <------無錯!我係姓賴ge!

今日數學堂笑死左~
比人罵都係咁笑~
笑到痴左線~

drama無聊到死~
應該係因為我無留心聽書~
所以今日攞C~  XD

放學睇傳火炬~~
神秘嘉賓:校長~  <----一D都唔神秘囉~-,-

放學打波~凍死~好唔想打~
痛死~
唔知D男仔點解咁凍都打得落手~~

之後好樣衰咁穿住運動3 再加條裙~
再加大褄~
最樣衰~~不過好方便~~



2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

嘩...一日凍過一日啊~
D人成日黎同我豆凍~輸硬!!
我對手長期處於冰冷狀態~
摸落人地到係會感到刺痛架~
夏天都係好凍架我隻手~~
冷血動物黎架我係~~

MATHS堂ge時候....
因為突然見到cammy好樣衰
大笑左出黎~
之後李sir仲要走音
笑死我

放學同中文detention~
竟然話自己個銀包係臭ge
其實你都講得啱,我都無邊幾個傾得ge男性朋友~~
鬼叫e+ d人咁串咩-,-

之後拍pse
其實我覺得F.2就要拍野真係好煩!!
正於我3年級就要做powerpoint一樣!!
完全唔識!!

留cm啊!!!



2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


2009-11-16 分類: 未分類

 

唉...今日真係黑仔~
一早就個老lam收左本wb!
真係想打佢囉~
之後中文差小小未做曬~又比佢捉去detention~
今年第一次!!!
佢上次已經講明每日唔捉人去detention唔安樂~
係咪變態架佢!!!!

今日真係好凍好凍!!!
不過我係穿夏季帶頸巾~搞到比人串~

上PE ge時候.......
我發現我地班d男仔個個都穿長3長褲~
不過女仔就個個短3短褲~
好鬼屎架姐~~xdxdxd
之後仲要話凍....唉...真係啊~
今堂上誇x....
我自己覺得自己好似隻怪獸咁,不過ms曾話幾好喎~~xD

之後PE時派左個幾靚geM巾袋~
有d女仔用左黎做筆袋囉~
超無奈!!!

放學去ms ho到攞返本野~同佢講左大話添~
我都唔想~係佢逼我架!!!
搞到一個本身乖乖女ge我比左個衰印象佢添!!唉.....
再有下次我死得~
之後去delay個DETENTION!!!
聽日一定有好多人一齊de~~XD

之後去2E吹足2個鐘水~~
浪費時間啊!!



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

 

琴早打完波好快就返左屋企沖涼~
之後出去食飯慶祝啊婆生日,家姐生日,家姐畢業.......
一次過食曬~~
返到去睇左一陣電視就訓~

今朝6點幾就醒左係到喊...
發惡夢啊媽叮叮左~
唔知做咩自己坐左係到喊極唔停....好驚~
之後出去刷牙....
啊媽問我做咩咁早AND做咩隻眼紅曬...
之後我O左一陣先答因為訓唔雀........

之後就溫左一陣英文...之後返學~
唔知係咪早左起身,所以上HISTORY個陣超眼訓......
Lunch食完之後都係到訓.....訓左半個鐘都有~

所以上中文時比其他人精神得多!!XD



2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

 

Wednesday, 04 November 2009

  • 今朝5點幾,我打左好多個黑池~
    突然有人拍我(嚇死!!!)
    原來係啊媽攞左野黎比我茶~
    真好~

    今日一早起身~好凍~
    我覺得E+係得夏天同冬天~
    MISS左個秋天~唔係點會一黎就咁凍啊~~

    去左新城市到食早餐~
    一路上見到D TST,而我就逆流而行~
    好怪~~

    去到個到HEA左一陣~~
    就開始班會遊戲啦~
    有朱古力彈彈波,世界之最,我係啤啤熊,大風吹~
    琴晚諗題目諗到一點幾~
    估唔到今日會咁失敗~
    都係個D仆X!!!xyz佢地啊~

    之後食飯,d到係我入左咁多次camp最難食架!!
    連我d個咩都食ge人都頂唔順~
    可想而知.....
    我以為d菜最安全,點知有泥架~pk!!
    問題係d野唔知點解係臭架囉!!
    下次去曹公潭ge人可以自己帶個面去啦~~xd

    之後我地去左踏roller~
    好屈機啦我~~xD
    穿曬成套野上身好7啊~~
    識溜冰就識roller~

    係咁上下我地又TURE OR DARE la~~
    好悶~~

    回程時,OSCAR係咁NOTHING'S GONA CHANGE MY LOVE FOR YOU囉!!!
    煩死人!!!

    之後我都去運動場拍PSE
    Ella要係咁仆街囉~
    超好笑!!!
    hi一hi中文個相機就$4000啦!!

    之後又去街場同ella,映,中文,張賜x,許嘉x吹水~
    唔知點解我成日都以為有2個張賜x
    又成日將許嘉x and 張賜x撈亂~~

    喂!有張好正ge相啊!!!