今朝5點幾,我打左好多個黑池~
突然有人拍我(嚇死!!!)
原來係啊媽攞左野黎比我茶~
真好~
今日一早起身~好凍~
我覺得E+係得夏天同冬天~
MISS左個秋天~唔係點會一黎就咁凍啊~~
去左新城市到食早餐~
一路上見到D TST,而我就逆流而行~
好怪~~
去到個到HEA左一陣~~
就開始班會遊戲啦~
有朱古力彈彈波,世界之最,我係啤啤熊,大風吹~
琴晚諗題目諗到一點幾~
估唔到今日會咁失敗~
都係個D仆X!!!xyz佢地啊~
之後食飯,d到係我入左咁多次camp最難食架!!
連我d個咩都食ge人都頂唔順~
可想而知.....
我以為d菜最安全,點知有泥架~pk!!
問題係d野唔知點解係臭架囉!!
下次去曹公潭ge人可以自己帶個面去啦~~xd
之後我地去左踏roller~
好屈機啦我~~xD
穿曬成套野上身好7啊~~
識溜冰就識roller~
係咁上下我地又TURE OR DARE la~~
好悶~~
回程時,OSCAR係咁NOTHING'S GONA CHANGE MY LOVE FOR YOU囉!!!
煩死人!!!
之後我都去運動場拍PSE
Ella要係咁仆街囉~
超好笑!!!
hi一hi中文個相機就$4000啦!!
之後又去街場同ella,映,中文,張賜x,許嘉x吹水~
唔知點解我成日都以為有2個張賜x
又成日將許嘉x and 張賜x撈亂~~
喂!有張好正ge相啊!!!
