星期三-Drama~
好鬼累!!
星期四-打波~
今日真係想死~
得5個人打~
係咁比miss罵映~
今日終於考左中史~
突然好有信心攞高分~
我前3晚都溫到1點幾~
點知今日咁鬼易~
放學打左陣波~
打到鞋都爛埋-,-
之後就去左睇中國之夜~
睇校長唱歌...超無奈....
之後佢仲問我佢唱得好唔好聽~ -,-"
表演唔知咩樂個陣~
個啊sir連棒都掉埋~
之後個同學拍個個唔知咩ge時候都掉左~
笑到我肚痛!!><''
終於到啊ping跳舞啦~
佢一定好後悔跟左我入dance club~
佢跳中國舞~xd''
我入jazz~不過無去-,-"
我覺得佢好慘囉~係咁比d男仔話樣衰~
條褲仲要勁貼身~-,-"
之後企左係學校門口吹水~
比人話我粗魯左好多~
都係要多謝Ella and本粗口字典~
我一學就識~
仲經常應用~
so bad!!
記得留cm啊~你唔留我知架~ |