CaThy's Bl0g
cathyli_ting
暱稱: CaThy
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-15
2010-09-25
2010-08-10
2010-08-02
2010-07-28
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 669
今日人氣: 8
累積人氣: 4875
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

唉....好累啊....
一齊黎回顧一周大事啦~~

星期一
woo~打社排~對毅社~
超緊張的~
e....無人黎睇健社囉-,- 咩事~
fine~ 好彩有啊冰帶住我地打姐~
不過講真~我無咩波打~好無奈~
不過好彩我地最終都win~ 仲要win好多添~

星期2
無啦啦又多個英文dict~
勁難囉篇野~
都係講返社排啦~
今日對智社~
今日唔知點解大家都好累~
打得唔係咁好~
不過啊冰都話預左輸~
聽日一定要加油啊!!!!

星期3
今日唔知咩事~
上maThs時,
對面棟樓有人噴水出黎囉~
好似屙尿咁~~XD
笑死我~~
我估佢應該係十年無屙~

woo...今日對群社~
一開始超驚囉~
打落先知佢地咁.....
win得超多囉~
13:25
好開心~~
如果我唔開失波會更好的~
唔知係咪見到李sir望住我~
搞我驚一驚~
不過最重要ge野係:
社長記住請食飯啊!!!!

星期4
笑到癲左!!!
今日放學要打波~
miss好惡!!!!
我打得好,不過係唔識比個波人囉咩事~~
成日比到去seTTer個頭到~~-,-
超超超超超超超超累!!

星期5
返到去勁想喊囉~
今日d 2個DICT都無咩點溫過~
做好心理準備食人生第一粒蛋~
默到又唔係咁難~
應該合格添啊~~應該....
上pse d人係咁講咩(玉女大戰咩咩獸)<----------咸片~
超白痴!!!
食香口膠上老林堂~好驚XD
放學又打波~
一連5日都打波~~

今日我覺得好多人同我say hi 突然覺得好幸福添~

commmon test黎啦~  大家加油!!

留cm啊!!!!



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


2009-10-18 分類: 未分類

其實我真係好愛我家姐~
佢都好愛我~

今朝同表姑媽出mk飲茶~
上次我地請~
今次佢請~

打波~真係好累~~
E+周身骨痛~
做完fitness~想死~
不過都有44分~~
今次ge sit and reach.....
我有52.5cm~~哈
800m...4分正~~ hea跑都係咁~
算唔錯架啦~~:p  剛剛好10分!!

星期6睇電視睇相~
我d手指超長的~
我諗我大個好多錢~$v$

下個星期成個禮拜都無TEST~~
好開心啊!!!

我想講星期5個2個TEST好Q容易~
搞到我溫到咁夜~
 



2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 未分類

前幾日有個社職搵我打社排~
講真我唔係咁想打~
之後佢話比時間我考慮下~

第二日佢又黎搵我~
就比我一口拒絕左~
到放學GE時候
當我去SU借波ge時候,發現生仔個個波串左羊水死左~
之後又見到佢啦~
咁我個fd就話叫佢幫我搵個波黎練下~
佢好快就搵到個波黎~
之後仲同我地一齊打~
咁又好無奈地有幾球打失ge~
佢又好快咁走到老遠去汁~
我同映又好衰咁........
最後因為太內疚咁同啊ping一齊打社排~

大家等睇我出醜啦~
打失一球全校4份1人都會怪罪之我架啦~

*******************************************

打完波之後又去2E睇佢地排戲~
佢地唔夠人,咁我就去左做臨記啦~~
我係(女1)~
係2e個d又唔做喎~



2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

我每次開xange睇完人地個d之後都諗住打架~
不過又心諗聽日會有更多野打~
都係集埋一次過打~
我的起心肝啦今日~

*10.1*
國慶~我都坐左係屋企睇左好耐電視~
之後又開電腦~
講真電腦ge誘惑真係好大~
晚上又睇電視~
睇到d表演,心諗dd可能得中國人會做~
中國人係會放棄職業黎做d個show~
勁!!

*10.2*
今日最多開左個電腦黎聽歌~
開始做功課~
做到個本60幾蚊ge作業完全唔識~
之後打比啊ping問佢識唔識~點知比佢地叫左去禾輋商場個天台~
好多2e係個到,話排緊戲喎~~~~~
咪又係係到玩~-,-
一去到KIWI問左個嚇死我GE問題~
比佢嚇到o左~
搞到我唔知點好~
又玩Ture or dare~
比人問左d唔想答ge問題~
之後個oscar又黎埋~
好彩佢聽唔到姐~XD

*10.3*
中秋節~
D人病曬~
搞到無得同同學一齊~
不過好彩朋友夠多~
本身諗住落樓下同LING佢地玩一陣蠟燭就走~
點知無意中見到小學班FD~~
之後有個師妹話:哦~我認得你,成日上台攞獎個個丫嗎~
哈哈哈哈~搞到我好無奈~
之後林XX先生又跑過黎叫我媽媽~
無奈到爆!!
之後玩玩玩玩到一點幾比人叫返屋企~
好x煩!!

*10.4*
無咩野做~
約左同家姐睇戲~(我要高飛)
幾好幾好~d表演好正~~
不過我想講我好勁囉~
因為我只用左20分鐘由屋企出發到又一城ge amc門口!!
太勁啦我!!!

*10.5*
又要返學啦~
個個一返到去都努力抄功課!!
我都係~

*10.6*
有人發現原來我每日一返到去都會講聲:唉..好眼訓啊~
hehe~其實都唔係好眼訓~
music堂爆左oscar d野~
映小心啊!!
放學留係到整board~
hehe~成班人係到發癲~~



2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


2009-10-01 分類: 未分類

哇哈哈~我地ge Ms Lam真係好人~
今日英文作文ms lam請我地食月餅~
開左3個傳統個d月餅~一個係starbucks ge coffee果仁味月餅~
無想像中咁好味~仲有d似泥膠味~
不過一定好貴~

打波先黎落雨,唔通連個天都唔鍾意我~
個波成日6出去~

打出十人巷好正~~豆豆發森美脾氣~

第一次試朱古力味ge我的美麗日記