我每次開xange睇完人地個d之後都諗住打架~
不過又心諗聽日會有更多野打~
都係集埋一次過打~
我的起心肝啦今日~
*10.1*
國慶~我都坐左係屋企睇左好耐電視~
之後又開電腦~
講真電腦ge誘惑真係好大~
晚上又睇電視~
睇到d表演,心諗dd可能得中國人會做~
中國人係會放棄職業黎做d個show~
勁!!
*10.2*
今日最多開左個電腦黎聽歌~
開始做功課~
做到個本60幾蚊ge作業完全唔識~
之後打比啊ping問佢識唔識~點知比佢地叫左去禾輋商場個天台~
好多2e係個到,話排緊戲喎~~~~~
咪又係係到玩~-,-
一去到KIWI問左個嚇死我GE問題~
比佢嚇到o左~
搞到我唔知點好~
又玩Ture or dare~
比人問左d唔想答ge問題~
之後個oscar又黎埋~
好彩佢聽唔到姐~XD
*10.3*
中秋節~
D人病曬~
搞到無得同同學一齊~
不過好彩朋友夠多~
本身諗住落樓下同LING佢地玩一陣蠟燭就走~
點知無意中見到小學班FD~~
之後有個師妹話:哦~我認得你,成日上台攞獎個個丫嗎~
哈哈哈哈~搞到我好無奈~
之後林XX先生又跑過黎叫我媽媽~
無奈到爆!!
之後玩玩玩玩到一點幾比人叫返屋企~
好x煩!!
*10.4*
無咩野做~
約左同家姐睇戲~(我要高飛)
幾好幾好~d表演好正~~
不過我想講我好勁囉~
因為我只用左20分鐘由屋企出發到又一城ge amc門口!!
太勁啦我!!!
*10.5*
又要返學啦~
個個一返到去都努力抄功課!!
我都係~
*10.6*
有人發現原來我每日一返到去都會講聲:唉..好眼訓啊~
hehe~其實都唔係好眼訓~
music堂爆左oscar d野~
映小心啊!!
放學留係到整board~
hehe~成班人係到發癲~~ |