common test完曬啦~~
成績都差唔多啦~
出奇ge係I.S.無上堂都可以合格
真利害
27-3-09kiwi生日
唉....
佢生日真大排
去左皇城打邊爐
Bill青買左2個蛋糕
不過食唔曬
浪費!!!!
龍蝦仔真係超可愛
佢攞住碟牛骨髓
問落係邊個鍋到
最後佢落左係爐到囉
即係黑同白揀左灰
好一碟牛骨髓!!!
(有相睇)
復活節啊媽佢地黎大6
無人煮飯
完全係一個減肥GE好時機!!
鍾穎妍,我會瘦過你架!!
無神神今日有人都我講有人鐘意我!!!個個係6c的!!不過一向我都有比人傳啦!!!我又唔係憎佢,但比人傳傳下又有d憎佢啦!!!!點啊!!為了我的幸福~~大家唔好再咁啦!!!