yeah!!人生第一次線面啊!!!
其實都真係好痛~~
但係我同tim都忍到~
wingki就痛都係到大叫~
佢整完之後同未整之前真係好大分別~~
大家整完之後都滑曬~~~
ed真係要靚唔要命~~
之後係tim's home到打牌~~~
熟能生巧啊~~~xd"
之後出左上水食sushi....正!!
之後再過對面食糖水~~正!!
返到屋企同啊媽講我唔食飯~
之後佢就好串咁話 "都無煮你飯~"
之後就訓左啦~~~
ps.唉...e+屋企電腦,電視都壞曬./.\
電腦要等家姐去完旅行返黎先搵人整~~
電視就今日出去買~~
本身話42串~點知放唔落~
只好買37串~~ |