CaThy's Bl0g
cathyli_ting
暱稱: CaThy
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-10-15
2010-09-25
2010-08-10
2010-08-02
2010-07-28
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 669
今日人氣: 0
累積人氣: 4861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 10 日  星期六   晴天


2010-04-10 分類: 未分類

 

Saturday, 10 April 2010

  • 8號....本身啦啦隊慶功宴去bbq...不過落雨canceL左...
    所以順勢出左荃灣剪頭髮~~
    電左負離子....本人覺得唔係咁好睇
    我想陶瓷電髮.....啊媽唔比
    2日無洗頭.....自覺好嘔心...

    電視黎左啦.....
    頭2日都鐘意個電視多過電腦......xd"
    睇厭左啦我又....haha....

    期待聽日溜冰.....

 



2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


2010-04-05 分類: 未分類

PROJECT....做唔成.....-3-



2010-04-05 分類: 未分類

 

yeah!!人生第一次線面啊!!!
其實都真係好痛~~
但係我同tim都忍到~
wingki就痛都係到大叫~
佢整完之後同未整之前真係好大分別~~
大家整完之後都滑曬~~~
ed真係要靚唔要命~~

之後係tim's home到打牌~~~
熟能生巧啊~~~xd"

之後出左上水食sushi....正!!
之後再過對面食糖水~~正!!

返到屋企同啊媽講我唔食飯~
之後佢就好串咁話 "都無煮你飯~"
之後就訓左啦~~~

ps.唉...e+屋企電腦,電視都壞曬./.\
電腦要等家姐去完旅行返黎先搵人整~~
電視就今日出去買~~
本身話42串~點知放唔落~
只好買37串~~



2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 分類: 未分類

  yeah! Lovely Firday

啦 啦隊經過我地d班健社仔ge努力,終於得到亞軍啦!!!

其實各個社都跳得好好睇~~
輸左ge都唔 好氣餒!!!下年再黎過!!!
不過下年一定係健社第 一架啦~~~~xd"

其實真係好多謝社長同咁多位社職!!
一開頭我覺得健社好似成盤散沙.....
成日 都無黎跳~~~miss左好多野~
但你地都唔怕煩咁重新教我地~~
真係好好人架姐~~

其實最high都係sports day前個個星期日....
大家都好乖咁返曬黎...又唔齊跳到齊....
士氣不斷增加!!
每次數完1,2,3,,,,大家都會 不怕聲沙咁大叫"健社!!" 真係好勁!!



好啦!!!大家下年再黎過啦!!



2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 分類: 未分類

話說sports day cancel左之後就去玩啦~~
第一日去左wingki's home玩...
無野玩ge~~最好訓覺~~
之 後蚊個電話留到係更衣室.....
之後我個個又留左係wingki's home...
之後我用Angel個電話打比 wingki....我帶埋佢個電話上車傾囉~~
之後搞左一輪大家都搵返個電話啦~~

第2日~~
放左之後我地幾個行去富 貴唱k~~
唱左7個鐘~~
行去段路真係勁火!!

唱完成身煙味....吹陣風先返屋企~~