Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 8 月 9 日  星期三

2006-08-09

withdraw from the perplexity,

be your wholehearted friend perpetually

 

    刊登時間︰2006-08-09 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 8 日  星期二

真想講粗口

上完3堂x發現.呢個新miss真係好唔掂. 高考成績靠距? 死得拉甘
加埋當我知道距ge決心後.
我ge心情除左"撲x"之外,無野可以形容.

打波d人又靜係攻右路,左路空曬呀大佬們!   醒小小

沖涼發現對腳痛到簡直"無與倫比".
唉,自己知自己事.邊敢講出黎呀,
一黎, 唔驚俾人話博coach同情咩
二黎, 容咩易就因爲o甘 coach唔要我呀.
穩穩陣陣都係唔講住,頂得就頂.
我一d事都無,因爲我堅強.hahahah

糟透了!

    刊登時間︰2006-08-08 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 7 日  星期一

哈哈.

今日傾得都幾開心wor.

須然我仲唔知道自己中意ge邊種人.但無所謂拉

真有趣的聊天

    刊登時間︰2006-08-07 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 6 日  星期日

死火

唔係真係中意你ar ma???    唉. ...

    刊登時間︰2006-08-06 09:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 6 日  星期日

趕趕趕

好趕ar!!!!         

 邊有miss會布置甘多homwork gar!   

做死人咩,仲要聽日交貨.

    刊登時間︰2006-08-06 02:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]