Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 8 月 27 日  星期日

無聊無聊.

早知琴晚同daddy去吃飯la. 
係軍醫果度play得太無癮la.又少人.
開頭得我&金金    
唉... so boring
如果同daddy去吃飯就唔同la!
at least我可以吃好多好好味ge野.
有cheese火鍋la, 蠔餅la, beaf tomato noodle la, sushi la.. 

    刊登時間︰2006-08-27 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 26 日  星期六

2006-08-26

好眼訓好眼訓.都唔知點解.
總之就好眼訓. 

唔知有無波打呢?
有就好精神伽拉.hahahah

    刊登時間︰2006-08-26 01:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 24 日  星期四

2006-08-24

今日打波超差呀...
平時好有把握ge都入唔到..
好快就9,1拉..如果入唔到ge話....   唉......點算?...
我真係好中意打波.  希望聽日可以打好d拉.

我今日見到呢副圖...好天堂呀..   見唔見到上面仲有個空位?? 會唔會係屬於我ge 呢?

    刊登時間︰2006-08-24 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 23 日  星期三

2006-08-23

今日得知x考o左第一.
我超開心...   但超唔滿意係選擇題錯左8題呀!
唉....得個79. 把鬼..

下午訓練三傳時.偶像話我時快時慢.
睇黎都要適當調整o下自己

落大雨好恐怖呀....又大風..有多閃電....幾驚劈中我地

    刊登時間︰2006-08-23 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 22 日  星期二

2006-08-22

有心無力的打波.

真煩

根本無狀態

    刊登時間︰2006-08-22 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]