Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 8 月 21 日  星期一

加油呀!

今日測英語.唉....                                                                李堅今日終于都同我講具體ge問題啦!!
d人就嘩嘩聲我自己就覺得個分好慚愧                                     超開心.起碼距知道我ge存在先!
20分 ge composition 先攞到15....                                     雖然距今日讚我,但係我唔可以驕傲
                                                                                       繼續加油!    我finish o左20個掌上壓啦!
今日打得幾好.                                                                    隊友們, 齊add oil ~!!   hahahah
但係有兩個無人上籃就唔入..
一個超失敗ge快攻就係兩個之一

    刊登時間︰2006-08-21 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 20 日  星期日

2006-08-20

琴日好tired ar,  無寫diary.

琴晚同yan.滋 一齊去睇鞋

跟住就甘就買左呢對air force crashin'  lar.

不過係白銀色ge.  帥氣好多.  hahah

    刊登時間︰2006-08-20 01:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 18 日  星期五

發現左個規律..

我發現只要我中午打左波.
下午什麽教育比賽.分隊打我都好差!

我發誓!為左下午ge training中午唔再打波!!
唔係ge話.下午無得表現.

mvp.    mvp.    mvp.   mvp.        im coming!!

    刊登時間︰2006-08-18 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 17 日  星期四

企埋一二邊反省下啦你!

你睇你打成點?

d默契去晒邊.打到不知所謂

打到游魂甘.去死!

好好甘反省下拉你自己!

    刊登時間︰2006-08-17 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 8 月 16 日  星期三

繼續繼續!!!

今日當然無琴日甘好.
但都有走到同入左波.
但就無出聲

起碼比以前好得多!
聽日同師姐打!加油拉要

我做完20個

你地話係米?

    刊登時間︰2006-08-16 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]