Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 9 月 7 日  星期四

2006-09-07

今日訓練打到腳趾公内出血 = =:
超痛! 事情經過係甘ge.....

我地要打2打2,
呀玉係敵隊.
距上完籃我要搶到籃板.
跟住即傳俾滋.到我同滋打去對面
就係搶到籃板跟住我起動呢一霎那!
呀玉踩住我只腳趾公,我唔知照起動
跟住就好似你識輕功,要飛起身時,
有個人拉住你件衫,個動作真尲尬

跟住我都唔知點解得到腳趾公内出血呢樣野..
超痛當時.痛到想講粗口甘"濟"
唉.....又唔記得帶Best.點做呀甘

    刊登時間︰2006-09-07 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 9 月 5 日  星期二

2006-09-05

我終于都發現到條頸幾日都痛ge原因.
雖然我高,但我坐係第二排.最邊果個位.
大電視係另一邊.所以,我睇野都要擰個頭去左邊.
後尾調尾.但我無變.姐係話我坐呢個位4 weeks先有得調組!
我條頸無得救拉~

今日係12人訓練ge第一日!
4:50pm放學.6:30pm開始訓練.中間就去左吃野拉
唔知係米自動自覺d米粉有問題.
搞左下肚..  超痛..
後尾練戰術都幾好
跟住我地打.我都摞左好多分.
超開心.果種感覺好好!

俾人幫0左你,好快就會唔記得.

俾人踩一腳.就會記死一世.

曾經幫助過人,但又得唔到回報,就一直耿耿於懷.

曾經傷害過人,但又未得到報應,就一直心存侥幸.

唉,咩心態.

    刊登時間︰2006-09-05 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 9 月 5 日  星期二

2006-09-05

第一次ge日記係o甘 pink...呵呵~

    刊登時間︰2006-09-05 12:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 9 月 4 日  星期一

2006-09-04

                                                                       
今日放o左學又唔使訓練   
o甘就同o左我個班d男打波
                                                                             
距地話我有進步呀~呵呵                                                                          
訓練o左甘耐.我ge堅持係無白費伽!                                                          
  
打完就去左睇睇d補習班la                                                                             
d時間都唔o岩..                                                                                   
what i want is mon. & fri  !!  no mon. & thu.!!!                                        
跟住就約o左daddy & mummy出o黎吃sushi  la.                                            
wa....  爆難吃~~真係不敢恭維...= =                                                      
           
甘我地就轉移o左, 去o左 pizzahut                                                                                      
吃o左好多野,飽曬~ d滿足感翻曬o黎.呵呵                                                                          
  

    以下係今日吃ge野     

  新奧爾良cheese pizza  
必胜客新奥尔良比萨详情
   
芒果冰吻(穩唔到圖呀)                                             
同埋個蜜桃可麗餅都穩唔到....                                   
   
 雞蓉蘑菇湯                                            
                        
   
 天辣剁椒雞串                                         

  
     冰咖啡                                                 
雖然唔係果度ge.但都差唔多樣
 -----------------------the end----------------------- 

    刊登時間︰2006-09-05 12:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                 


 



2006 年 9 月 3 日  星期日

今次真係鬱悶.

今日下午係度打o左好長篇野.
點知save唔到!搞到乜都無曬

今日朝早起身一睇部cell phone已經係11:30
甘就無左一個上午la.
跟住就出廳睇電視.睇睇睇
今日發現個人好空洞,漫無目的
個電視都俾我gum o左幾十個round..= =#
好彩,有Doctor Who睇~

個肚好空.
雖然好懶.但肚餓呀嗎.
o甘我就煮左d noodle吃la
跟住我仲做d乜?
the answer is~~  睇電視lo....
我都唔知自己想點.好迷茫
聽日又要翻學.唉.....

我驚我中意左"李寧".
唔會掛.唔應該發生ge事情
但係..  我林都係錯覺黎ge姐

    刊登時間︰2006-09-03 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]