|
2006 年 9 月 7 日 星期四
|
2006-09-07 |
|
今日訓練打到腳趾公内出血 = =:
超痛! 事情經過係甘ge.....
我地要打2打2,
呀玉係敵隊.
距上完籃我要搶到籃板.
跟住即傳俾滋.到我同滋打去對面
就係搶到籃板跟住我起動呢一霎那!
呀玉踩住我只腳趾公,我唔知照起動
跟住就好似你識輕功,要飛起身時,
有個人拉住你件衫,個動作真尲尬
跟住我都唔知點解得到腳趾公内出血呢樣野..
超痛當時.痛到想講粗口甘"濟"
唉.....又唔記得帶Best.點做呀甘
|
|
刊登時間︰2006-09-07 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 9 月 5 日 星期二
|
2006-09-05 |
|
我終于都發現到條頸幾日都痛ge原因.
雖然我高,但我坐係第二排.最邊果個位.
大電視係另一邊.所以,我睇野都要擰個頭去左邊.
後尾調尾.但我無變.姐係話我坐呢個位4 weeks先有得調組!
我條頸無得救拉~
今日係12人訓練ge第一日!
4:50pm放學.6:30pm開始訓練.中間就去左吃野拉
唔知係米自動自覺d米粉有問題.
搞左下肚.. 超痛..
後尾練戰術都幾好
跟住我地打.我都摞左好多分.
超開心.果種感覺好好!
俾人幫0左你,好快就會唔記得.
俾人踩一腳.就會記死一世.
曾經幫助過人,但又得唔到回報,就一直耿耿於懷.
曾經傷害過人,但又未得到報應,就一直心存侥幸.
唉,咩心態. |
|
刊登時間︰2006-09-05 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 9 月 5 日 星期二
2006 年 9 月 4 日 星期一
2006 年 9 月 3 日 星期日
|
今次真係鬱悶. |
|
今日下午係度打o左好長篇野.
點知save唔到!搞到乜都無曬
今日朝早起身一睇部cell phone已經係11:30
甘就無左一個上午la.
跟住就出廳睇電視.睇睇睇
今日發現個人好空洞,漫無目的
個電視都俾我gum o左幾十個round..= =#
好彩,有Doctor Who睇~

個肚好空.
雖然好懶.但肚餓呀嗎.
o甘我就煮左d noodle吃la
跟住我仲做d乜?
the answer is~~ 睇電視lo....
我都唔知自己想點.好迷茫
聽日又要翻學.唉.....
我驚我中意左"李寧".
唔會掛.唔應該發生ge事情
但係.. 我林都係錯覺黎ge姐
|
|
刊登時間︰2006-09-03 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|