Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 8 月 15 日  星期二

好有feel.

今日maths個成績出o左拉
超不如人意!    %!@~#^#(&
我會繼續努力!!!

今日開始對forward呢個位有feel la.
打出黎ge effect 都幾唔錯
keep it up!!
我唔想俾人話我只係牛屎一日,唔係真實力
希望你地支持我拉~

    刊登時間︰2006-08-15 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 14 日  星期一

今日都幾順.

今朝考maths,
我地班得十幾個可以去聽high level d class
應該無問題ge..

今日同d師姐打.
個feel都幾好.我都搶奪左幾個passing
比以前肯跑.
到4th場時,coach叫我去打guard
連Doing都surprised  o左
今次係我係呢度第二次打guard.
唔通..coach有甘ge意向?????

    刊登時間︰2006-08-14 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 13 日  星期日

so tired

現在係0:38. 

 今日打波打到好夜.so tired.

放學就跟住去天體,
點知...一去到個天都唔中意我地.
d雨大到死...

打完去k仔
好想吃紅汁雞排飯.好香
但去到靜係得意粉

翻到黎發現距地打緊mahjong.我得個睇字

呢篇野,算係12 aug.  ge...

    刊登時間︰2006-08-13 12:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 11 日  星期五

要盡力呀.

今日竟然打guard, 仲要係PG. 不嬲都打開forward ge我有d不知所措.

今次亦都係我打guard最長ge時間.

我唔想放棄. 亦唔想累到個team白跑

努力.

    刊登時間︰2006-08-11 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 8 月 10 日  星期四

腳呀,腳.

腳呀,腳. 跑四線果陣痛少陣得唔得?

我比你累死拉. 唔好o甘唔爭氣,ok?

    刊登時間︰2006-08-10 07:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]