|
2006 年 8 月 15 日 星期二
|
好有feel. |
|
今日maths個成績出o左拉
超不如人意! %!@~#^#(&
我會繼續努力!!!
今日開始對forward呢個位有feel la.
打出黎ge effect 都幾唔錯
keep it up!!
我唔想俾人話我只係牛屎一日,唔係真實力
希望你地支持我拉~
|
|
刊登時間︰2006-08-15 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 14 日 星期一
2006 年 8 月 13 日 星期日
|
so tired |
|
現在係0:38.
今日打波打到好夜.so tired.
放學就跟住去天體,
點知...一去到個天都唔中意我地.
d雨大到死...
打完去k仔
好想吃紅汁雞排飯.好香
但去到靜係得意粉

翻到黎發現距地打緊mahjong.我得個睇字
呢篇野,算係12 aug. ge... |
|
刊登時間︰2006-08-13 12:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 11 日 星期五
|
要盡力呀. |
|
今日竟然打guard, 仲要係PG. 不嬲都打開forward ge我有d不知所措.
今次亦都係我打guard最長ge時間.
我唔想放棄. 亦唔想累到個team白跑
努力. |
|
刊登時間︰2006-08-11 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 10 日 星期四
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|