|
2006 年 9 月 1 日 星期五
2006 年 9 月 1 日 星期五
|
超開心呀~!! |
|
其實下面超開心個title應該係屬於呢度先o岩~
於2006年08月31日 22時19分38秒
我收到一條短訊
内容如下:
經研究決定,你已進入區隊12人名單.
訓練時間:2,4晚上6:30;周六下午3:00.
李教練
超開心!!!!!我入到啦!!我終于入到啦!
珊講得o岩! 最後一晚死都要跑!!~ 哈哈
我會更加俾心機~~呵呵! ~~!支持我呀!~~

|
|
刊登時間︰2006-09-01 09:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 9 月 1 日 星期五
|
超開心呀!!! |
|
琴日夜晚一家人同呀姨同fan fat去o左澳門街吃飯.
五個人吃左頗多野拉.要知道,澳門街d野好大碟~= =#
豬頸肉la,

吃o左咖喱炒蟹la,(超正!d汁)

葡塔la(幾好,唔會太甜!)

吊燒魷魚la.(d汁超怪.我建議就唔好吃la.又酸又咸.怪怪怪怪怪.= =")

鐵板蠔la.(穩唔到圖...> . <..超唔奮氣)
梅菜炒飯la.(太干身la..要撈埋咖喱炒蟹d汁先好吃)

本身就唔係好滿足伽. 點知越夜個飽肚感就出o左黎.呵呵~ |
|
刊登時間︰2006-09-01 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 30 日 星期三
|
2006-08-30 |
|
今日翻學.我搬左課室lo!
上六樓.甘高!行死人咩
今日放左學就去打麻將.
贏左四分三個底.點知後尾都係得個吉!
曬心機挨眼訓~
聽日就係16人的最後一次訓練啦!
本身都幾有信心.因爲得兩個left forward.
點知今日聽到有個guard又走黎打left forward!
頂xxx.乞衣兜度搶飯吃!有無搞錯.
我真係好想入到12人!太中意打啦我!
要表現好d!!!但都係得一日咋.
加油啦!我做左50個單腳階級跳啦!
希望雙腳更加有力.唔可以再拖泥帶水!!!!!!!!!! |
|
刊登時間︰2006-08-30 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 29 日 星期二
|
2006-08-29 |
|
今日一起身發現已經11點.
仲計劃做埋d功課添,...= =
無可能伽拉..
so..我去左睇電視
中午就吃左d平時午飯吃ge野lo.
(突然爆出d麥兜語言添..但我唔中意距ge wor..)
下午照常去訓練拉,
Coach話我速度唔夠.
要我係球場上多表現自己wor>
我會盡力伽拉!
睇住黎拉!!
但只腳跑唔跑得盡.係一個問題..
加油..! 同埋!.......... 訓覺~!! 聽日翻番學 |
|
刊登時間︰2006-08-29 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|