Clement's Diary

 

--------------------------------



2006 年 11 月 21 日  星期二

2006-11-21

Warning:

靚"仔"已在萬人心中畱下烙印

擺佈衆人

侵略思想

支配行為

係威係勢!

    刊登時間︰2006-11-21 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 11 月 20 日  星期一

2006-11-20

他媽牛屎的17名.

這是祂對我的諷刺嗎?!

    刊登時間︰2006-11-20 11:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 11 月 20 日  星期一

2006-11-20

哈,楊潔雯呀楊潔雯.

現在髮現妳什么也沒有什么也不是.

一個人自不量力地撐着.

撐着龐然大物.

妳會倒下的,妳不知道嗎?

外錶無論多堅強多硬朗

還是好怕.好怕

怕縹緲的歡樂

怕溫煖的陽光

怕一輩子.怕全世界

可能隻有佐匹克隆能讓我平靜.

------------------

現在常閉上眼常用"better together " 來痲醉聽覺

聽時,有點倖福的感覺.

但聽完,倖福立即消失.....

畱下更是恐懼

    刊登時間︰2006-11-20 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 10 月 14 日  星期六

2006-10-14

好震驚. 
我竟然摞o左級第一

wow....有d唔係好真實ge感覺wor~~
但又唔係發夢wor..

我知你係度妒忌緊ga bitch~
慢慢拉,你"得"ge..

    刊登時間︰2006-10-14 11:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                              


 



2006 年 10 月 5 日  星期四

超傻!

今日考果三科覺得綜合唔係幾好.maths同中文都ok~!

今日訓練完去飲野la
飲完支沙士發現林xx飲緊ge yoguat好似唔錯
甘我就賣左支la
一飲,發現..wa!酸到!wa!檸檬ar! wa!硫酸呀
我話:頂!甘酸ge?
林xx話:係呀.我都覺
我講:甘你又唔叫住我唔好買???!
林xx話:妖,要死一齊死ar ma!又好少見到你ge.
..................有無搞錯..
後尾飲完我上左架巴士.後尾發現.嘟嘟無錢啦就放錢去錢箱拉
坐坐下發現,,,依?點解我俾左兩倍錢ge?
死蠢.....

    刊登時間︰2006-10-05 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]