|
2006 年 11 月 21 日 星期二
|
2006-11-21 |
|
Warning:
靚"仔"已在萬人心中畱下烙印
擺佈衆人
侵略思想
支配行為
係威係勢!
|
|
刊登時間︰2006-11-21 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 11 月 20 日 星期一
2006 年 11 月 20 日 星期一
|
2006-11-20 |
|
哈,楊潔雯呀楊潔雯.
現在髮現妳什么也沒有什么也不是.
一個人自不量力地撐着.
撐着龐然大物.
妳會倒下的,妳不知道嗎?
外錶無論多堅強多硬朗
還是好怕.好怕
怕縹緲的歡樂
怕溫煖的陽光
怕一輩子.怕全世界
可能隻有佐匹克隆能讓我平靜.
------------------
現在常閉上眼常用"better together " 來痲醉聽覺
聽時,有點倖福的感覺.
但聽完,倖福立即消失.....
畱下更是恐懼 |
|
刊登時間︰2006-11-20 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 10 月 14 日 星期六
|
2006-10-14 |
|
好震驚.
我竟然摞o左級第一
wow....有d唔係好真實ge感覺wor~~
但又唔係發夢wor..
我知你係度妒忌緊ga bitch~
慢慢拉,你"得"ge.. |
|
刊登時間︰2006-10-14 11:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 10 月 5 日 星期四
|
超傻! |
|
今日考果三科覺得綜合唔係幾好.maths同中文都ok~!
今日訓練完去飲野la
飲完支沙士發現林xx飲緊ge yoguat好似唔錯
甘我就賣左支la
一飲,發現..wa!酸到!wa!檸檬ar! wa!硫酸呀
我話:頂!甘酸ge?
林xx話:係呀.我都覺
我講:甘你又唔叫住我唔好買???!
林xx話:妖,要死一齊死ar ma!又好少見到你ge.
..................有無搞錯..
後尾飲完我上左架巴士.後尾發現.嘟嘟無錢啦就放錢去錢箱拉
坐坐下發現,,,依?點解我俾左兩倍錢ge?
死蠢..... |
|
刊登時間︰2006-10-05 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|