聽日就黎考試啦
溫書真係囉我命
但唔溫又對唔住自己,so我今日早上都會起身睇下d書咁
today is潘欣生日,she said要我陪佢
so i went to the 紫薇樓搵呀fat 佬
then 就went to the palyground whit they~
i 落到去之後,very hot so i 休息左一陣and人chatted
到左4點到 開始冇咁hot
i 就就同d高人play basketball
點知打打下,隻腳又痛返,so就唔打到
到左6點就返屋企
今話係潘欣生日,但我冇送到禮物俾佢
就係差佢一份禮物~~
距離考試仲有10個小時....
中英混合的日記- -怪怪的 |