| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 2007-09-04 |
分類: 未分類 |
開學第二日,識左好多朋友^^
我仲做埋班長
係咁多,冇時間打
大家覺得個背景同音樂點??
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
分類: 未分類 |
琴日潘政光一早5點幾黎左我屋企度坐
仲係度一齊食埋飯
跟住到左7點半我地就去左球場
一去到又見到張娜,羅娜佢地
我地玩左一陣閃避球之後
就去玩d女仔= ="
一開始就羅佢個排球黎玩
跟住就羅張娜個髮x黎玩
我仲俾羅娜扯爛件衫,肚臍果度有個洞@@
跟住我呀爸黎左,就一齊打籃球
嘩~~~~有一次真係好勁
我一上籃,我呀爸就飛埋黎,跟住就撞左我落黎
之後佢仲趺埋落黎,之黎後我隻腳同臀部就....呵呵
明啦
到左9點半我地就返去啦
@@呢幾日我地去親都係除衫玩
|
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
| 2007-09-01 |
分類: 未分類 |
wo~~
好耐冇打日記啦!
我返黎打返日記啦
呢排差唔多日日夜晚都去球場玩
嗚嗚嗚嗚,我隻腳呀~~~傷晒...唔洗跑lu
一返黎就聽香港電台,聽到2點幾先訓覺
我宜家晚晚都呢個電台
聽"星空奇遇鐵達尼"同埋"日日好心情"真係好好聽嫁
"星空奇遇鐵達尼"呢個真係教識左我好多人生既野,佢講既野真係好似我既一位大朋友,每次聽完都會有好多啟發
真係好勁,次次聽左之後都會覺得人生冇咩野係經歷唔到既同埋會開心左
好啦,聽到12點啦,就會有一個日日好心情,呢個呢就大多數都係度講d食既野呀
聽到我流晒口水
佢地有時就會講下d人際關係果類既野
有時就講d好好笑既野啦!
聽到兩點就冇啦,咁我就訓啦
成個夜晚都幾開心既
就係前幾晚
我聽收音機聽到唔知11點幾定12點幾
潘欣打一個電話黎我手機度,真係驚到我休克
因為我係用個手機黎聽既,果時個鈴聲特別大聲
嗚嗚嗚嗚驚死我
潘欣,你下次唔好打咁夜打黎啦
下次可能我冇咁好彩既啦! |
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| 2007-08-22 |
分類: 未分類 |
呢排真係好悶
日日都係咁過,冇d樂趣
真係度日如年呀~~
前幾日我已經同張娜分左手
因為我諗:咁樣無無聊聊咁落去只會晒我地d時間
你對我點我好清楚,咁樣落去都係冇結果,只會令到大家辛苦,所以我做左呢個決定
咁我就希望做唔成情侶都可以做朋友姐,可能仲好開心d
呢排真係好悶呀!!救命有冇人陪我玩富貴達人呀
一隻大富翁game 幾好玩嫁!! |
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
| 2007-08-11 |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記lu
由於呢排冇咩特別既事發生,日日都無無聊聊係咁過,
so冇咩好事可以打,
琴日真係好大風,訓覺果時幾次都俾d風吹走張被
搞到我好凍,成晚都訓唔著
日日朝早起身就玩星夢,訓完又玩,玩完又食,食完又玩,玩完又訓~~~
得閒就出去打下乒乓球,運動下,
唉~~暑假真係悶 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|