我GE日記~
黎到我個板GE人...都係我GE好朋友!!
多D黎玩下啦...
chengkin1993
暱稱: 健~鄭
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-10-16
to: mr.liu
to: mr.liu
2008-09-08
劉翔堅持!!加油
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 97
今日人氣: 1
累積人氣: 5139
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


愛到底 滿足 分類: 未分類

呢兩個週係我地學校既福音雙週,個主題係"愛到底"

經過呢個週後.....我有小小信世上有神

因為我地學校d老師,同學等等既人都信有神

加埋呢幾日,好多嘉賓都黎我地學校

講佢信神既既原因,經歷等既野

就係今日 我地學校又有嘉賓

係一位藝人同一位唔知咩人(唔記得左)

我聽左佢既分亨後

終於明白咩叫愛

愛,就是真心真意的付出,不求回報,為求令到身邊的人高興,不會計較得失

除左愛,其實仲分別好感同喜歡
好感→鍾意→喜歡→愛


好感

任何一個人都可以,這只是發展感情的首要因素。你對他不需要十分認識,

他只是一個你不會討厭的人,可以成為朋友的人。沒事的時候可能不會想起他,

亦不會想到將來和他發展成怎樣的事情,失去了也不會有甚麼特別的感覺。



鐘意

可以好多個人,你會被他們某一部份吸引,可以發展成知己或是情人。

你會欣賞他某方面的才華或優點,就如鐘意任何一樣物品,

如洋娃娃,小飾物, 衣服等。你不會太常想起他,亦沒有一定想擁有他的念頭,

但會是個你鐘意和他傾談的人。假如失去了他,會有點可惜的感覺。



喜歡

只會得三數個,他們都能牽動你的情緒,不過卻不會對你造成太大的傷害。

你會十分欣賞這個人,會留意他的一舉一動,在乎他對你的感覺。

很多時候都會想起他,會想到他能否成為你的情人。若失去他,會感到幻得幻失,

有隱隱作痛的感覺。





只會得一個,他能使你全心奉獻。而且,他的地位是任何人都不能取替的!

你的思想、行為、喜好都會受到他的影響,他的喜怒哀樂也等於你的喜怒哀樂。

每一分每一刻你都想與他一起,日思夜想的主角都是他,失去了他,

會傷心得肝腸寸斷,痛徹心脾,整個人就像只剩下一個軀殼。

希望幫到你啦~
喜歡

可能只係你對佢既傾慕....只係有時上見下佢
但係吾開心Or開心,,第1時間唸起既都吾係佢
佢只係第2位...
如果佢拒絕你,,*你會感到一種奇怪既感覺*
就係你吾會想哭*好快就會唔記得佢
可以做番朋友


係你每日每小時什至每秒都想佢係你身邊
你好想佢所有野都可以同你傾
你吾開心or開心...你第一時間都會唸起佢
咩都係想同佢講,而佢講1句哄你既說話
你以經覺得咩都足夠Lu
如果佢拒絕你(=你可以hurt好來
什至一直都忘記吾到
如果佢想同你做Fd,,你會覺得接受吾到
又可能會好避開

愛的定義:
愛是恆久忍耐,又有恩慈;
愛是不嫉妒;愛是不自誇,不張狂,
不做害羞的事,
不求自己的益處,不輕易發怒,
不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理;
凡事包容,凡事相信,
凡事盼望,凡事忍耐。
愛是永不止息。
是廣義的愛, 無私的愛

愛一個人,自然得接受他的全部,好的壞的不應有別。忍
耐也是必要的,因為世上並沒有兩個「我」,所以跟另一
個個體相處時必會有意見不合或磨擦的時候,這時候雙方
都得作出若干適應、讓步和忍耐,但沒有一個人能「恆久」
地忍讓下去的,當一段關係之中只得單方面作出適應和忍讓

神既愛往往同世人既愛更加多~~~

 

我自問過自己,我經常同女朋友講"我愛你"

真係講到好易,一句我愛你之嗎,有幾難講姐....係咪??

但係我完全唔知咩係愛,只係想同佢一齊就一句講"我愛你",

但其實果d都係假既,因為我跟本就做唔到愛人既行為

只係純粹既"鐘意","喜歡"......

拍拖係咪就係想人愛我就去拍拒呢??

係咪有feel就去拍拖呢??睇個樣靚或醜就去拍拖??

自問自己係咪咁......其實就係咁!

但宜家我知道錯啦!!拍拖唔係一件簡單既事,係要付出愛既,一d都唔容易既......

我諗我以後都唔會再咁拍拖!!

 


 



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25 分類: 未分類

嘩~~

不知不覺成個月冇打日記啦!

呢排有咩發生呢???

唔唔......

@@就係我生日果日

我去左玩~~~

羅娜,潘欣同xx同我唱生日歌~~~

感到有些無奈同開心

咁突然拉我去一個冇人既地方

跟住就同我唱一隻歌仔

跟住就係咁.......

唔唔.....仲有.....

冇野lu

呢排我換玩羽毛球,唔同乒乓球住= =

打得太多,換下口味

呢排唔知咩事

乒乓球,籃球,足球都好似失憶咁

唔記得晒點打=口="""好大獲下

一夜之間,就對呢d活動感到一d興趣都冇

唉~~~oh

我媽要用= =就係咁先



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


2007-10-06 分類: 未分類

我返黎啦

嘩!!睇返自己,原黎已經有差唔多個月冇打日記啦

 

宜家我返黎啦

琴日10月5日係我地學校既陸運會

真係好開心

雖然我地既4x400係囉唔到第1名,但都囉到第二名

培敦果個人跑400米真係好勁......勁...勁....勁

我差好遠呀

但都好開心

培敦既第一面獎牌(銀牌)~~~i love you

嘩~~琴日真係勁興奮,勁攰

我跑左5場比賽呀!!

第一次係個運動場上跑5場比賽呀

攰到我真係唔知點形容呀!!

總之我返到屋企就發覺自己隻腳個好難動啦

我100米.400米.4x100都入到決賽

星期二我仲要跑4場呀!!就係社既接力賽,100米.400米.4x100

我宜家終於發覺400米係幾咁恐怖啦>3<""

我跑左之後連行路都好辛苦

我真係傻嫁  跑100米果時

我既然聽唔到槍聲

等人地起左步我先起

跟住慢左好多呀><""

成績都好好^^我諗唔起步快D應該就黎12秘0X

就黎跑到11秒啦  加油~~~~~

 

我仲做埋啦啦隊,俾D女仔逼做既= =

但都好開心,做啦啦隊原來都幾辛苦嫁

1D班既啦啦隊,辛苦晒

 

星期二要全力以赴~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 不安 分類: 未分類

嗚嗚嗚嗚嗚

唔知邊個同學話俾個女班長聽我驚吱

果個女班長宜家成日都係度玩呀!!

唉~~~

 

培敦果度有得打乒乓球嫁,我呢排成日上去打

仲識左好多打乒乓球識返黎嫁朋友,仲有幾個係校隊

但我覺得d校隊都唔係好勁,我淨係想同果個肥仔打,

同佢打過一場,幾勁下,

我諗打多幾日就會同佢熟落嫁啦

 

呢排我,彪,同佢呀妹,光

都會去斧山運動場練跑

由聽日開始我就會做進一步既自我訓練

為左達到我我11秒既速度

一定要練的勁d

 

有件事真係好煩

我呀爸呀媽成日叫我讀書,溫書........

我真係想死

真係好煩

次次一運動完返黎都會咁講

煩到死呀!!!

佢地都唔明我鐘意d咩,既然唔明,咁我都唔想多講落去

 

呢排練到好攰呀~~~

 

 

 



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 不安 分類: 未分類

前幾日,老師幫我地調左座位

老師將我調左去同女班長坐=口=

嘩~~~果個女班長好得人驚

好鐘意打人,一有人講左佢d咩,只要係佢唔岩聽佢就會打你

琴日同今日我都有俾佢打左幾次,

好彩唔係好痛,但都魚左,

我又唔想還手喎

有時就冇咩野既,上課果時都會同我傾陣計咁

 

希望快d了解佢啦,唔係我都唔會有好日子過

但佢真係好恐怖~~~~