呢兩個週係我地學校既福音雙週,個主題係"愛到底"
經過呢個週後.....我有小小信世上有神
因為我地學校d老師,同學等等既人都信有神
加埋呢幾日,好多嘉賓都黎我地學校
講佢信神既既原因,經歷等既野
就係今日 我地學校又有嘉賓
係一位藝人同一位唔知咩人(唔記得左)
我聽左佢既分亨後
終於明白咩叫愛
愛,就是真心真意的付出,不求回報,為求令到身邊的人高興,不會計較得失
除左愛,其實仲分別好感同喜歡
好感→鍾意→喜歡→愛
好感
任何一個人都可以,這只是發展感情的首要因素。你對他不需要十分認識,
他只是一個你不會討厭的人,可以成為朋友的人。沒事的時候可能不會想起他,
亦不會想到將來和他發展成怎樣的事情,失去了也不會有甚麼特別的感覺。
鐘意
可以好多個人,你會被他們某一部份吸引,可以發展成知己或是情人。
你會欣賞他某方面的才華或優點,就如鐘意任何一樣物品,
如洋娃娃,小飾物, 衣服等。你不會太常想起他,亦沒有一定想擁有他的念頭,
但會是個你鐘意和他傾談的人。假如失去了他,會有點可惜的感覺。
喜歡
只會得三數個,他們都能牽動你的情緒,不過卻不會對你造成太大的傷害。
你會十分欣賞這個人,會留意他的一舉一動,在乎他對你的感覺。
很多時候都會想起他,會想到他能否成為你的情人。若失去他,會感到幻得幻失,
有隱隱作痛的感覺。
愛
只會得一個,他能使你全心奉獻。而且,他的地位是任何人都不能取替的!
你的思想、行為、喜好都會受到他的影響,他的喜怒哀樂也等於你的喜怒哀樂。
每一分每一刻你都想與他一起,日思夜想的主角都是他,失去了他,
會傷心得肝腸寸斷,痛徹心脾,整個人就像只剩下一個軀殼。
希望幫到你啦~
喜歡
可能只係你對佢既傾慕....只係有時上見下佢
但係吾開心Or開心,,第1時間唸起既都吾係佢
佢只係第2位...
如果佢拒絕你,,*你會感到一種奇怪既感覺*
就係你吾會想哭*好快就會唔記得佢
可以做番朋友
愛
係你每日每小時什至每秒都想佢係你身邊
你好想佢所有野都可以同你傾
你吾開心or開心...你第一時間都會唸起佢
咩都係想同佢講,而佢講1句哄你既說話
你以經覺得咩都足夠Lu
如果佢拒絕你(=你可以hurt好來
什至一直都忘記吾到
如果佢想同你做Fd,,你會覺得接受吾到
又可能會好避開
愛的定義:
愛是恆久忍耐,又有恩慈;
愛是不嫉妒;愛是不自誇,不張狂,
不做害羞的事,
不求自己的益處,不輕易發怒,
不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理;
凡事包容,凡事相信,
凡事盼望,凡事忍耐。
愛是永不止息。
是廣義的愛, 無私的愛
愛一個人,自然得接受他的全部,好的壞的不應有別。忍
耐也是必要的,因為世上並沒有兩個「我」,所以跟另一
個個體相處時必會有意見不合或磨擦的時候,這時候雙方
都得作出若干適應、讓步和忍耐,但沒有一個人能「恆久」
地忍讓下去的,當一段關係之中只得單方面作出適應和忍讓
神既愛往往同世人既愛更加多~~~
我自問過自己,我經常同女朋友講"我愛你"
真係講到好易,一句我愛你之嗎,有幾難講姐....係咪??
但係我完全唔知咩係愛,只係想同佢一齊就一句講"我愛你",
但其實果d都係假既,因為我跟本就做唔到愛人既行為
只係純粹既"鐘意","喜歡"......
拍拖係咪就係想人愛我就去拍拒呢??
係咪有feel就去拍拖呢??睇個樣靚或醜就去拍拖??
自問自己係咪咁......其實就係咁!
但宜家我知道錯啦!!拍拖唔係一件簡單既事,係要付出愛既,一d都唔容易既......
我諗我以後都唔會再咁拍拖!!
|