| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
正呀  |
分類: 未分類 |
今日真係開心
籃球我地班囉到冠軍
跟住跳繩又囉到個優異
真係正...
其實跳繩我真係諗唔到會囉獎
因為我都跳唔出我既水準,我以為冇啦,點知,竟然有個優異
我跳緊果時諗緊張娜= =
真係.........
都好,好過冇獎囉,跳繩我第一次囉獎呀~~~
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 籃球打入4強 |
分類: 未分類 |
我地班既籃球又贏左lu
我好似冇咩射過波同搶球
唔知咩事,我全身都好酸痛
但好彩,我都可以打出我既水平
但都唔夠潘政光勁= =5犯,勁
我地男仔就贏左啦,女仔就..........輸左
就係輸左係射波,
睇唔出,周浩欣好似好斯文
原來打起籃球黎好鬼死狼
張娜又話條腰咩事,上半場出唔到場
佢出左場同冇出場真係好大分別
佢出左場我地真係勁左好多,
呵呵,聽日又要打籃球比賽,跟住又要去跳繩比賽
死得~~
|
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 籃球 嬴左 |
分類: 未分類 |
今日我地班對6bs班打籃球賽
真係嬴得好輕鬆
因為冇左才學鋒同葉鵬鵬,唔係既話我地會好得好辛苦
但我都想佢地同我地打
同勁敵打先有進步媽~~
我地羸左佢地13-3
我地男仔冇咩問題
只係女仔.........
佢地打得勁搞野= =
成班人係個籃底度狂搶球
搶完又射,但就唔知咩事
射極都唔入= =
最慘都係張娜..
佢打打下俾人推左下
仆左= =........
跟住我地就上去食飯
食完飯先好野
我又去左婆羅奶做苦工咁...就係般花= =
d細果d跟本就唔洗我羅
d大果d 勁重果d就我羅= =
嘩......勁好野
般到成身好似游完水黎咁
成身濕晒,仲有好大股汗味
上到去俾冷氣吹一吹,好鬼死凍= =
雖然幾辛苦,但都好好玩
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|