我GE日記~
黎到我個板GE人...都係我GE好朋友!!
多D黎玩下啦...
chengkin1993
暱稱: 健~鄭
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-10-16
to: mr.liu
to: mr.liu
2008-09-08
劉翔堅持!!加油
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 97
今日人氣: 3
累積人氣: 5143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


正呀 愉快 分類: 未分類

今日真係開心

籃球我地班囉到冠軍

跟住跳繩又囉到個優異

真係正...

其實跳繩我真係諗唔到會囉獎

因為我都跳唔出我既水準,我以為冇啦,點知,竟然有個優異

我跳緊果時諗緊張娜= =

真係.........

都好,好過冇獎囉,跳繩我第一次囉獎呀~~~

 

 



2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


籃球打入4強 分類: 未分類

我地班既籃球又贏左lu

我好似冇咩射過波同搶球

唔知咩事,我全身都好酸痛

但好彩,我都可以打出我既水平

但都唔夠潘政光勁= =5犯,勁

我地男仔就贏左啦,女仔就..........輸左

就係輸左係射波,

睇唔出,周浩欣好似好斯文

原來打起籃球黎好鬼死狼

張娜又話條腰咩事,上半場出唔到場

佢出左場同冇出場真係好大分別

佢出左場我地真係勁左好多,

呵呵,聽日又要打籃球比賽,跟住又要去跳繩比賽

死得~~

 



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


籃球 嬴左 分類: 未分類

今日我地班對6bs班打籃球賽

真係嬴得好輕鬆

因為冇左才學鋒同葉鵬鵬,唔係既話我地會好得好辛苦

但我都想佢地同我地打

同勁敵打先有進步媽~~

我地羸左佢地13-3

我地男仔冇咩問題

只係女仔.........

佢地打得勁搞野= =

成班人係個籃底度狂搶球

搶完又射,但就唔知咩事 

射極都唔入= =

最慘都係張娜..

佢打打下俾人推左下

仆左= =........

跟住我地就上去食飯

食完飯先好野

我又去左婆羅奶做苦工咁...就係般花= =

d細果d跟本就唔洗我羅

d大果d 勁重果d就我羅= =

嘩......勁好野

般到成身好似游完水黎咁

成身濕晒,仲有好大股汗味

上到去俾冷氣吹一吹,好鬼死凍= =

雖然幾辛苦,但都好好玩