呢呢呢........
打咩好呢??
講返學校既成績先::
我係全班考到第6,全級就係14,平均分係69.15,
好野!!!!!幾好 唔錯,宜家只係只英文咋
只要英文合格......正....下次考試繼續努力~~~
講返今日既體育堂,真係開心=,=""
做左足足一堂既體能,跟住向sir就發嬲
第2堂就係度閙人,我地就係蹲係度...............=口=一堂呀!!!
蹲到隻腳浮浮下.....行路都好似飛咁,冇重力狀態.........
跟住向sir就同我講,佢幫我報左100米跨欄同100米
哥哥,我唔識跨欄嫁=3=
叫我點跑= =""
呢次真係...希望向sir會同我操操啦
發覺呢
我地培敦中學真係西利
好似唔練田徑嫁喎
入左黎半個學期,見唔到話去訓練果d
真係靠天才= =""我就梗係唔係天才啦
好啦 2月頭我就要去斧山操下啦
都好耐冇跑過步lu
中學既田徑競爭真係好大...好恐怖
係咁先 第日再打過
打唔出日記既feel-0-"" |