我GE日記~
黎到我個板GE人...都係我GE好朋友!!
多D黎玩下啦...
chengkin1993
暱稱: 健~鄭
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-10-16
to: mr.liu
to: mr.liu
2008-09-08
劉翔堅持!!加油
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 97
今日人氣: 1
累積人氣: 5141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


中學第一金同埋..... 分類: 未分類

 經過3日既田徑比賽後

我地終於有成績出左啦

我100米第一次係田徑賽中囉包尾既一場比賽

仲要就係跨欄,都係衰左

跑到18秒幾....

我諗一定畢生難忘!!

跟住就係...........

4x400米....我地囉左個金牌

400米...對你充滿了恐懼~~

次次跑完400米我隻腳都係浮浮下

仲有就係最後果100米係一定要死頂

400米終於唔洗1分鐘

我跑到56.78

幾好!!唔錯既成績

我地果隊既人真係好勁 

個個都係57~56秒

4x400唔洗4分鐘就完成

利害

下年再加油,

下年我一定唔會包尾



2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


放假啦 分類: 未分類

 終於到左新年啦

我諗除左果逗利是果幾日之外

我都係悶到嘔血嫁啦

 

新年個個都返晒大陸

悶到嘔.............

我寧願返學校讀下書好過

2月20號  得返幾十日

信心大失........



2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


百年啦~~~回來打日記囉 分類: 未分類

 呢呢呢........

打咩好呢??

講返學校既成績先::

我係全班考到第6,全級就係14,平均分係69.15,

好野!!!!!幾好  唔錯,宜家只係只英文咋

只要英文合格......正....下次考試繼續努力~~~

 

講返今日既體育堂,真係開心=,=""

做左足足一堂既體能,跟住向sir就發嬲

第2堂就係度閙人,我地就係蹲係度...............=口=一堂呀!!!

蹲到隻腳浮浮下.....行路都好似飛咁,冇重力狀態.........

跟住向sir就同我講,佢幫我報左100米跨欄同100米

哥哥,我唔識跨欄嫁=3=

叫我點跑= =""

呢次真係...希望向sir會同我操操啦

 

發覺呢

我地培敦中學真係西利

好似唔練田徑嫁喎

入左黎半個學期,見唔到話去訓練果d

真係靠天才= =""我就梗係唔係天才啦

好啦 2月頭我就要去斧山操下啦

都好耐冇跑過步lu

中學既田徑競爭真係好大...好恐怖

 

係咁先  第日再打過

打唔出日記既feel-0-""



2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


2008-01-04 分類: 未分類

好耐冇打日記啦!!

嗯嗯!!差唔多都有個幾月冇打lu~~

呢排都冇咩事發生呢!!

除左考試同我地既感情之外

考試3科英文,寫作,ge,聆聽呢3科全部衰左

寫作同埋ge差3分合格,聆聽差1分-0-"""""

嘔晒血~~

跟住其他我都ok~~

又衰在英文上=口=

唔得!!!下一次考試,其他科考好d黎拉下d分數先

 

跟住呢???

我已經唔想拍拖啦!!

真係好攰!!!

仲有就係我唔識拍拖

無謂一次又一次再傷你心

我真係唔識拍拖,唔識拍拖............

宜家對我黎講已經夠啦!!

宜家既我已經唔想再拍拖啦!!

我諗做朋友都唔錯呀

玩得開心好多^^



2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


多謝我既班主任 分類: 未分類

唉!!!我記得上個星期二,要上去5樓上音樂堂

但上去果時有個小小既小息,所以我就食左粒糖.....

上到去之後,入埋課室,我粒糖仲未食完

咁我就想快d食左佢啦...點知有個同學同老師講:佢食糖呀!!

但佢就話冇

緊住老師就話嗅到有陣糖味

跟住我就應左佢.....

so我落到去之後俾班主任閙.....最慘就係冇左個班長做.....

當時真係好失望,好想時間倒流.....

 

返到屋企之後,就send個電郵俾班主任

文sir,我知道今次的上課吃糖是我做錯了可不可以再給多一次機會我?? 我一定會做得更加好!!(內容)

點知到左第日,佢真係俾左個機會我改過

在此再三多謝~~!!!!

 

今日我收一到佢既電郵

誰人能不給予一個懂得知錯能改的人的機會嗎?

相信你會比昔日做得更好, 緊記上樑不正下樑歪, 作個好榜樣.

我所信的主耶穌就是常給我們改過的機會

(內容)

我睇左之後真係好感動!!!

 

嗯!!!加油

我一定會做得比昔日更好