| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 2007-07-31 |
分類: 未分類 |
今日同潘,鋒,熙去游水
游完水之後散晒
個個都話連行路都冇力
跟住潘同鋒就話要返去
之後我同熙就去食野
好攰~~
|
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
| 真係得意既心理 |
分類: 未分類 |
今日我返培敦補習班,識左幾個朋友,
跟住何嘉健就同佢後面果個女仔講:喂!如果全世界d男仔死晒,得返我同埋另外果兩個人(係指我同另一個),你會唔會鐘意鄭健??
果個女仔就話:梗係唔會啦,佢咁樣衰= =""
何嘉健就同我講,但我係聽到晒,聽之後,
我諗左一陣,唔知咩事覺得好開心下,哈哈,我都唔知點解
跟住我後面既右邊果兩個女仔又係度好似講緊我
跟住叫我:鄭健!!
我就側身咁望過去:嗯?
其中一個女仔就話:你可唔可以望過黎我度?
我就問:咩事?
佢話:我想睇下你個樣,
我就話:唔好啦.遲d先你就會睇到啦,我驚宜家睇到吓親你= =
跟住我就繼續上堂~~冇理佢地
到左放學,李振熙話佢地有個女仔成日都望住張灼權
我就覺得好..........
跟住李就指俾我睇係邊個
見到佢,見佢望過黎就同佢打聲招呼
佢就係度笑住話hi同揮手
跟住張就係咁講果個女仔既事........
又話佢發神經呀,咩事呀佢果d啦
係咁講,傾到天橋我地返屋企啦~~~
嗚嗚嗚~~~培敦果件褲好緊呀~~~
果個校服果個人寫字又寫得衰
寫280寫到好似260咁
搞到汁錯衫俾我~~~要到8月6號先有得換
oh~~~~
乜我真係咁樣衰咩??= ="" |
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| 聽日先返大陸 |
分類: 未分類 |
今日我起身就同我呀媽講:我聽日先跟呀爸返去啦!!一係俾我自己返去!!
跟住佢唔知咩事就話好啦,我地聽日先返去= =
就係咁我就留左係香港多一日
又可以玩多一日電腦,又可以同人傾多一日電話
過埋今日or聽日我可能以後都唔可以傾電話,我呀媽唔俾我傾= =
話中學要讀書~~死得~~
暑假我唔傾電話我咪悶死??
唉~~可能到左中學我諗都冇咩可能會同你傾咁多電話
嗚嗚嗚~~~但我永遠都會愛住你~~
我真係好想同你開開心心咁一齊! |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 去考試~~ |
分類: 未分類 |
今日去左培墩考試
我8點幾先起身,跟住就同熙哥去買早餐食
跟住就邊行邊食咁行上去,
行下行下見到潘政光跑緊落去,同佢講左幾句野之後
就唔見左佢啦~~
返到培墩之後.坐左一陣就考試
數學識晒,中文一般,英文就識少少
呵呵~~我諗自己都係入D or C
E班冇望啦~~~
好想快D返學呀~~~ |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
終於....  |
分類: 未分類 |
我唔洗再擔心啦~~
我終於入到培敦啦~~
開心死~~~
升中學lu,個心又興奮,又有d驚
宜家我d朋友各散東西,
個個人既中學都唔同
到左中學我地仲有冇聯繫呢??
到左中學你對我又會唔會好似小學宜家咁呢??
到左中學我會唔會識到d好朋友呢??
我又會唔會變呢??
真係好期待~~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|