我GE日記~
黎到我個板GE人...都係我GE好朋友!!
多D黎玩下啦...
chengkin1993
暱稱: 健~鄭
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-10-16
to: mr.liu
to: mr.liu
2008-09-08
劉翔堅持!!加油
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 97
今日人氣: 1
累積人氣: 5137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


2007-07-31 分類: 未分類

今日同潘,鋒,熙去游水

游完水之後散晒

個個都話連行路都冇力

跟住潘同鋒就話要返去

之後我同熙就去食野

好攰~~

 



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


真係得意既心理 分類: 未分類

今日我返培敦補習班,識左幾個朋友,

跟住何嘉健就同佢後面果個女仔講:喂!如果全世界d男仔死晒,得返我同埋另外果兩個人(係指我同另一個),你會唔會鐘意鄭健??

果個女仔就話:梗係唔會啦,佢咁樣衰= =""

何嘉健就同我講,但我係聽到晒,聽之後,

我諗左一陣,唔知咩事覺得好開心下,哈哈,我都唔知點解

跟住我後面既右邊果兩個女仔又係度好似講緊我

跟住叫我:鄭健!!

我就側身咁望過去:嗯?

其中一個女仔就話:你可唔可以望過黎我度?

我就問:咩事?

佢話:我想睇下你個樣,

我就話:唔好啦.遲d先你就會睇到啦,我驚宜家睇到吓親你= =

跟住我就繼續上堂~~冇理佢地

 

到左放學,李振熙話佢地有個女仔成日都望住張灼權

我就覺得好..........

跟住李就指俾我睇係邊個

見到佢,見佢望過黎就同佢打聲招呼

佢就係度笑住話hi同揮手

跟住張就係咁講果個女仔既事........

又話佢發神經呀,咩事呀佢果d啦

係咁講,傾到天橋我地返屋企啦~~~

 

嗚嗚嗚~~~培敦果件褲好緊呀~~~

果個校服果個人寫字又寫得衰

寫280寫到好似260咁

搞到汁錯衫俾我~~~要到8月6號先有得換

oh~~~~

乜我真係咁樣衰咩??= =""



2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


聽日先返大陸 分類: 未分類

今日我起身就同我呀媽講:我聽日先跟呀爸返去啦!!一係俾我自己返去!!

跟住佢唔知咩事就話好啦,我地聽日先返去= =

就係咁我就留左係香港多一日

又可以玩多一日電腦,又可以同人傾多一日電話

過埋今日or聽日我可能以後都唔可以傾電話,我呀媽唔俾我傾= =

話中學要讀書~~死得~~

暑假我唔傾電話我咪悶死??

唉~~可能到左中學我諗都冇咩可能會同你傾咁多電話

嗚嗚嗚~~~但我永遠都會愛住你~~

我真係好想同你開開心心咁一齊!



2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


去考試~~ 分類: 未分類

今日去左培墩考試

我8點幾先起身,跟住就同熙哥去買早餐食

跟住就邊行邊食咁行上去,

行下行下見到潘政光跑緊落去,同佢講左幾句野之後

就唔見左佢啦~~

返到培墩之後.坐左一陣就考試

數學識晒,中文一般,英文就識少少

呵呵~~我諗自己都係入D or C

E班冇望啦~~~

好想快D返學呀~~~



2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


終於.... 愉快 分類: 未分類

我唔洗再擔心啦~~

我終於入到培敦啦~~

開心死~~~

升中學lu,個心又興奮,又有d驚

宜家我d朋友各散東西,

個個人既中學都唔同

到左中學我地仲有冇聯繫呢??

到左中學你對我又會唔會好似小學宜家咁呢??

到左中學我會唔會識到d好朋友呢??

我又會唔會變呢??

真係好期待~~