| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
| rainging cats and dogs and cows and chicken and elephants... |
分類: 未分類 |
今日係7月22日
oh what a crazy day!
今朝8點幾起身,
10點半去學法文,
今堂都好好,
教咗"hello", "how are you?" "What is your name"等等啦
不過有D音好難讀,
抄完之後,下一秒就已經唔記得lu...
12點放學,
番新城市, 因為約咗林可兒拎書
中途仲見到黃曉倩同吳彥欣系度唔知做咩
之後就番屋企.
2個鐘之後又出番去,
因為去沙田運動場, 參加屈臣氏田徑會,
今日係第一堂
今次同上年一樣,
都係報咗跨欄,
好多人呀, 只係跨欄就有40幾人
不過見唔到D fds
丁嘉藝同許家杰都冇參加
不過見到一個小學同學
小學既時候我同佢都好fds
去到既時候已經落緊雨,
不過唔係好大
我地就去咗看台做D體能既訓練
做做下就勁大雨,
運動場既跑道上仲起咗一個個"泡"
之後先知道係紅雨
走既時候仲係黑雨呀,,,,
raining cats and dogs !
今次我同媽媽一齊番屋企,
黑雨喎, 一個小朋友系街上好危險嫁ma
有家長陪同就安全得多啦 ha!
沿途就見到好多好壯觀既場面
系新城市見到鐘文him,. 佢成身濕曬呀
大埔火車站仲水浸呀.
今日真係 lets get wet 喇
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 355 | »
|