可愛的假期過得真快啊..
可惡的上學日子又來了..
唉......
+++
今日..
想著今天已經最後一天了..
要睡個你死我活..
誰不知..
我媽跟那個怪獸B..
卻排著隊來吵我..
我媽還要說什麼..
啊!今天是最後一天假期啊.我們去飲茶吧..
之後怪獸B就百年如一日..
姐姐..身呀..姐姐..身呀..(解起身..)
天啊..我要睡覺呀.....
+++
之後我媽就約D三姑六婆出來..
等了我半個鐘才出現..
豈有此理!我們未到的時候..
就吹吹吹..我們到了..他們?影都無!
飲完..以為可以回家..
誰知..不知那個三姑說:禁早番去?又係玩電腦.我地去行街好過啦..
之後就由12:00行到3:00才回到家..
那個..我姨還要到我家做客人= =
討厭!!兩個白痴表弟又要跟我搶電腦..
搶不到就一哭.二鬧.三上吊
這是我家呀!!我家!!
我幹嘛要讓你啊????
我去你家的時候.又不見你讓我玩!?
之後我爸出馬說什麼過門都是客..
讓一下人家..
一班三姑六婆就七嘴八舌的吵吵吵..
讓啦讓啦!!一班變態!!!討厭!!!
+++
我不說電腦這件..
平時來我家..那我媽就說:當自己屋企就得啦..
他們可真的當自己家啊!!!
我的抽屜放了很多不知名東東..
看見就拿去..死野仔!知唔知個死字點寫呀!?
今次拿咩!?講起我就想...........(太暴力了...)
今年..那群可愛的傢伙們送的生日禮物..
全被我放進去了..
那個可惡的表弟拿我的幸運星!!??
找死啊!!!!????
整花了那個樽啊...氣死我啦!!
之後被我罵..仲要動手打我..
媽啊..這是什麼世界呀!?
你班豆叮!!我...超想掃佢出去呀!!
之後點!?走上我張床到玩..
我張床又要超多啤啤熊..
拿來玩啤啤熊大戰!?呀!!!我D心肝寶貝啊..
嗚嗚嗚.........我唔發火.你班死仔.就當我唔存在!?
我爆粗罵他們啊..嗚嗚...........
被我媽累罵到永不超生......嗚嗚....什麼嘛..
又是我的錯啊!?
幾經辛苦..我終於把他們送回家了..
累呆了....還慘過我去HKAC呢.......