ckh18
暱稱: 虹
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
T!mE
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
安妮朵拉-人生最大的意義
30 *03
 在我們的時代.有屬於我們的語言 


 討厭

分類: My FeeL!Ng

可愛的假期過得真快啊..
可惡的上學日子又來了..
唉......

+++

今日..
想著今天已經最後一天了..
要睡個你死我活..

誰不知..
我媽跟那個怪獸B..
卻排著隊來吵我..
我媽還要說什麼..
啊!今天是最後一天假期啊.我們去飲茶吧..

之後怪獸B就百年如一日..
姐姐..身呀..姐姐..身呀..(解起身..)
天啊..我要睡覺呀.....

+++

之後我媽就約D三姑六婆出來..
等了我半個鐘才出現..
豈有此理!我們未到的時候..
就吹吹吹..我們到了..他們?影都無!

飲完..以為可以回家..
誰知..不知那個三姑說:禁早番去?又係玩電腦.我地去行街好過啦..
之後就由12:00行到3:00才回到家..

那個..我姨還要到我家做客人= =
討厭!!兩個白痴表弟又要跟我搶電腦..
搶不到就一哭.二鬧.三上吊

這是我家呀!!我家!!
我幹嘛要讓你啊????
我去你家的時候.又不見你讓我玩!?

之後我爸出馬說什麼過門都是客..
讓一下人家..
一班三姑六婆就七嘴八舌的吵吵吵..

讓啦讓啦!!一班變態!!!討厭!!!

+++

我不說電腦這件..
平時來我家..那我媽就說:當自己屋企就得啦..
他們可真的當自己家啊!!!

我的抽屜放了很多不知名東東..
看見就拿去..死野仔!知唔知個死字點寫呀!?

今次拿咩!?講起我就想...........(太暴力了...)
今年..那群可愛的傢伙們送的生日禮物..
全被我放進去了..
那個可惡的表弟拿我的幸運星!!??
找死啊!!!!????
整花了那個樽啊...氣死我啦!!
之後被我罵..仲要動手打我..

媽啊..這是什麼世界呀!?
你班豆叮!!我...超想掃佢出去呀!!

之後點!?走上我張床到玩..
我張床又要超多啤啤熊..
拿來玩啤啤熊大戰!?呀!!!我D心肝寶貝啊..
嗚嗚嗚.........我唔發火.你班死仔.就當我唔存在!?

我爆粗罵他們啊..嗚嗚...........
被我媽累罵到永不超生......嗚嗚....什麼嘛..
又是我的錯啊!?

幾經辛苦..我終於把他們送回家了..
累呆了....還慘過我去HKAC呢.......

THe p0st!Me:2008-03-30 08:27 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
21*11*2012
21*09*2012
08*09*2012
03*09*2012
05*07*2012
文章分類
全部 (950)
AboUt U AnD mE (20)
FriEnd (16)
MaKe U Sm!lE (4)
My FeeL!Ng (171)
ScHooL (122)
Wr!TinG (19)
未分類 (600)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed