| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 2008-02-20 |
星期1第1次出餐
驚左幾日,,終於黎喇
但系前1日吾系記drink list,,系織埋條頸巾
反到去即刻開locker換3放野,,但系都遲左5分中上去,,扣分
幫手正野預備,,愈來愈驚
中途放break落canteen食lunch
但系個個都好似驚到無胃口食甘
反反上去仲要著條lolita圍裙
同Pinky,,Paul,,Louis 1組,,負責1張9人台同1張2人台
好彩main course吾洗waiter落單
上菜都還可以,,收大盤個陣嚇死我 =0=
miss叫我去幫手收大盤,,勁驚,同miss講我拎吾到
跟著佢話晸趺野扣我分,,不過後尾佢都拎左個手盤俾我收,,吾知有無扣分呢
跟著仲要差d fly左把刀落個客度,,好彩即刻禁住左
之後去落餐飲個陣講錯左少少野 @@"
無耐d客人開始走,,跟著仲要俾人話左句,,好無奈
汁反哂d野走得
琴日無反學,,因為我親愛的爸爸生日 xp
系度補多句"生日快樂"
前1晚寫左封情信約佢第2朝去食早餐,,哈哈
同佢食完反上黎又訓過
2點起身食左個飯盒,,過左個幾中又訓過 =3=
6點幾先起身,,傻左,,系甘訓,,之後送埋條溫暖牌頸巾俾老豆
出左市中心既流金歲月食飯
老豆系甘搞爛gag,,吾知咩事==
食左400幾蚊 @o@"
之後同老豆變反個細路,,去左冒險樂園玩,,好開心!
10點就反屋企lu.....
無諗過今日系甘樣過左....o左咀
夜晚聽LuLu佢地講仲話今日個堂教左好多野,,下堂仲要test tim
點算!???????????????????????????????????????? 唉.......
今日反1點半,,Franco堂好專心
因為佢教得真系好好
放break 1個中,,落左canteen坐
跟著上Henry sir堂,,講下星期1 d野
吾知個日又會點呢...
Catherine堂吾知點解開始無咩心機,,discuss無講過野
放5點半,,反到黎去左搵嫻玩下就反左屋企
好似下次出餐我要做bus,,好驚吾夠力托起d野,,成盤趺哂落地甘點算 =0=
|
| 刊登時間:2008-02-20 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 2008-02-13 |
今日反1點半,,搭粒個陣撞到個叔叔,,收利是 yeah
一落街就見到芷棋,,跟著行多2行,,差d拗柴 ><"
Franco堂無咩野,,ok啦
上Sue Wong堂好留心,,好驚......下星期一.....出餐喇!!!!
仲要做waiter.....死得啦!
Henry sir堂同LuLu傾計,,聽得好少
連續上埋第4個中,,Catherine堂
hea下hea又落堂...
反到黎,,好彩無咩細路黎
吾系就真系......死,,..系嘈死!
食下野睇下電視就落街食飯
大班粥d效率真系好快
佢地上得快,,我地食得快
13個人,,3個字ko左餐飯
之後有d再上黎打埋下半場麻雀
我就睇電視......
聽日.....真系吾系好想反學
聽日就講邊個要補考同補考邊科
仲要一科$120 =3=
點算好....!?
無哂心機..................... |
| 刊登時間:2008-02-13 11:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 2008-02-10 |
好多日無打過日記lu,,而家打反哂先......
上個星期6(2號)同牙楓去左tvb現場睇《長江7號呈獻:脊髓再生愛心創明天》
去到先知有陳鍵鋒做司儀,,佢真系好令仔
有時電視影佢吾到個陣,,佢就做d好搞笑既動作出黎 xp
個晚仲見到星爺同徐嬌,,胡杏兒都好鬼令女!
同埋...王祖藍真系好short架 hahahaha 佢同馬德鐘企埋一齊個時個感覺好得意 [[大人國與小人國]]
電視做緊廣告個陣,,我地都系系度等,,d工作人員就預備跟著既野
節目完左之後,,d師奶開始瘋狂,,一見到d藝人行過就大嗌佢地個名
佢地個個都好nice甘同反我地講bye bye
星期日夜晚去左同舅父牙姨個d食飯
年28牙ma佢地黎左我屋企食團年飯,,但系個日我仲要反學
朝早拜完神我就反學啦,,放5點半,,反到黎佢地都黎哂lu
俾人研究我著左幾多3 =3=
牙桓真系好好玩,,我夾住佢系床度吾俾佢走,,系甘請佢食凍柑 hahahaha
食完飯無耐佢地就走lu
大年初一去牙ma度拜年,,跟著無無聊聊甘,,因為個日無咩人反
拎牙楓部nds玩,,之後開台打麻雀,,我就梗系.....lose啦 =0=
lose哂俾牙哥...搞錯!
無系牙ma度過夜,,反左屋企
年初二都系過牙ma度,,今日好好多,,多左人反黎
至少牙桓同浩浩有黎到,,第1眼望浩浩個陣覺得佢好似吾同左樣甘,,haha
佢下個月就2歲啦!!!佢好可愛,,塊面爆擦紅卜卜,,仲無喊tim
系甘教佢叫姐姐,,佢真系識講牙,,聽到佢叫我姐姐,,開心到跳起!!!!
開心到好伕中左頭獎甘,,大姑姐話我實開心到訓吾著
仲教佢叫我牙哥做姐姐,,haha,,佢真系叫佢姐姐,,笑到我訓系度
浩浩仲吾覺我地煩,,因為我地不停叫佢叫我地,,佢又真系不停叫我地,,仲認得我tim!!
不過....佢吾俾我抱 
我地又打麻雀又鋤d
打麻雀又lose左牙ma d錢,,搞到我有陰影吾敢再打,,haha,,即刻叫反牙ma自己打
出左廳鋤d,,過程好搞笑
仲有一件事真系吾講吾得,,就系我地朱家出左個賭神!
登登登登.....佢就系牙桓喇~~點解甘講!?
佢得5歲,,竟然識打麻雀同鋤d,,佢系真系識架 @@" 識得打完"色"之後系邊度拎牌
做功課又吾見佢甘叻啵
一路食飯佢一路嘈住我個令仔表哥,,要佢食完飯繼續打麻雀
之後仲搞笑,,我表哥同佢打,,牙桓打完"色"之後我表哥諗住幫佢數系第幾棟拎啦
點知佢話"18-17米1囉,,米呢棟囉" 笑死我地
表哥同佢講打最後一鋪,,輸左就吾可以再打麻雀,,點知佢真系輸左即刻收麻雀
個晚好早就走左LU..
琴日同今日都系系屋企,,好無聊.....
琴日睇到....超搞笑,,笑到我喊哂 |
| 刊登時間:2008-02-10 04:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 46 | »
|