Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 17
累積人氣: 9494
2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


2008-02-20

星期1第1次出餐

驚左幾日,,終於黎喇

但系前1日吾系記drink list,,系織埋條頸巾

反到去即刻開locker換3放野,,但系都遲左5分中上去,,扣分

幫手正野預備,,愈來愈驚

中途放break落canteen食lunch

但系個個都好似驚到無胃口食甘

反反上去仲要著條lolita圍裙

同Pinky,,Paul,,Louis 1組,,負責1張9人台同1張2人台

好彩main course吾洗waiter落單

上菜都還可以,,收大盤個陣嚇死我 =0=

miss叫我去幫手收大盤,,勁驚,同miss講我拎吾到

跟著佢話晸趺野扣我分,,不過後尾佢都拎左個手盤俾我收,,吾知有無扣分呢

跟著仲要差d fly左把刀落個客度,,好彩即刻禁住左

之後去落餐飲個陣講錯左少少野 @@"

無耐d客人開始走,,跟著仲要俾人話左句,,好無奈

汁反哂d野走得

 

琴日無反學,,因為我親愛的爸爸生日 xp

系度補多句"生日快樂"

前1晚寫左封情信約佢第2朝去食早餐,,哈哈

同佢食完反上黎又訓過

2點起身食左個飯盒,,過左個幾中又訓過 =3=

6點幾先起身,,傻左,,系甘訓,,之後送埋條溫暖牌頸巾俾老豆

出左市中心既流金歲月食飯

老豆系甘搞爛gag,,吾知咩事==

食左400幾蚊 @o@"

之後同老豆變反個細路,,去左冒險樂園玩,,好開心!

10點就反屋企lu.....

無諗過今日系甘樣過左....o左咀

夜晚聽LuLu佢地講仲話今日個堂教左好多野,,下堂仲要test tim

點算!???????????????????????????????????????? 唉.......

 

今日反1點半,,Franco堂好專心

因為佢教得真系好好

放break 1個中,,落左canteen坐

跟著上Henry sir堂,,講下星期1 d野

吾知個日又會點呢...

Catherine堂吾知點解開始無咩心機,,discuss無講過野

放5點半,,反到黎去左搵嫻玩下就反左屋企

 

好似下次出餐我要做bus,,好驚吾夠力托起d野,,成盤趺哂落地甘點算 =0=

刊登時間:2008-02-20 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


2008-02-13

今日反1點半,,搭粒個陣撞到個叔叔,,收利是 yeah

一落街就見到芷棋,,跟著行多2行,,差d拗柴  ><"

Franco堂無咩野,,ok啦

上Sue Wong堂好留心,,好驚......下星期一.....出餐喇!!!!

仲要做waiter.....死得啦!

Henry sir堂同LuLu傾計,,聽得好少

連續上埋第4個中,,Catherine堂

hea下hea又落堂...

反到黎,,好彩無咩細路黎

吾系就真系......死,,..系嘈死!

食下野睇下電視就落街食飯

大班粥d效率真系好快

佢地上得快,,我地食得快

13個人,,3個字ko左餐飯

之後有d再上黎打埋下半場麻雀

我就睇電視......

 

 

聽日.....真系吾系好想反學

聽日就講邊個要補考同補考邊科

仲要一科$120   =3=

點算好....!?

無哂心機.....................

刊登時間:2008-02-13 11:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


2008-02-10

好多日無打過日記lu,,而家打反哂先......

 

上個星期6(2號)同牙楓去左tvb現場睇長江7號呈獻:脊髓再生愛心創明天》

去到先知有陳鍵鋒做司儀,,佢真系好令仔  

有時電視影佢吾到個陣,,佢就做d好搞笑既動作出黎  xp

個晚仲見到星爺同徐嬌,,胡杏兒都好鬼令女!

同埋...王祖藍真系好short架   hahahaha  佢同馬德鐘企埋一齊個時個感覺好得意 [[大人國與小人國]]

電視做緊廣告個陣,,我地都系系度等,,d工作人員就預備跟著既野

節目完左之後,,d師奶開始瘋狂,,一見到d藝人行過就大嗌佢地個名

佢地個個都好nice甘同反我地講bye bye

 

星期日夜晚去左同舅父牙姨個d食飯

年28牙ma佢地黎左我屋企食團年飯,,但系個日我仲要反學

朝早拜完神我就反學啦,,放5點半,,反到黎佢地都黎哂lu

俾人研究我著左幾多3  =3=

牙桓真系好好玩,,我夾住佢系床度吾俾佢走,,系甘請佢食凍柑   hahahaha

食完飯無耐佢地就走lu

 

大年初一去牙ma度拜年,,跟著無無聊聊甘,,因為個日無咩人反

拎牙楓部nds玩,,之後開台打麻雀,,我就梗系.....lose啦 =0=

lose哂俾牙哥...搞錯!

無系牙ma度過夜,,反左屋企

 

年初二都系過牙ma度,,今日好好多,,多左人反黎

至少牙桓同浩浩有黎到,,第1眼望浩浩個陣覺得佢好似吾同左樣甘,,haha

佢下個月就2歲啦!!!佢好可愛,,塊面爆擦紅卜卜,,仲無喊tim

系甘教佢叫姐姐,,佢真系識講牙,,聽到佢叫我姐姐,,開心到跳起!!!!

開心到好伕中左頭獎甘,,大姑姐話我實開心到訓吾著

仲教佢叫我牙哥做姐姐,,haha,,佢真系叫佢姐姐,,笑到我訓系度

浩浩仲吾覺我地煩,,因為我地不停叫佢叫我地,,佢又真系不停叫我地,,仲認得我tim!!

不過....佢吾俾我抱

我地又打麻雀又鋤d

打麻雀又lose左牙ma d錢,,搞到我有陰影吾敢再打,,haha,,即刻叫反牙ma自己打

出左廳鋤d,,過程好搞笑

仲有一件事真系吾講吾得,,就系我地朱家出左個賭神!

登登登登.....佢就系牙桓喇~~點解甘講!?

佢得5歲,,竟然識打麻雀同鋤d,,佢系真系識架 @@" 識得打完"色"之後系邊度拎牌

做功課又吾見佢甘叻啵

一路食飯佢一路嘈住我個令仔表哥,,要佢食完飯繼續打麻雀

之後仲搞笑,,我表哥同佢打,,牙桓打完"色"之後我表哥諗住幫佢數系第幾棟拎啦

點知佢話"18-17米1囉,,米呢棟囉"  笑死我地

表哥同佢講打最後一鋪,,輸左就吾可以再打麻雀,,點知佢真系輸左即刻收麻雀

個晚好早就走左LU..

 

琴日同今日都系系屋企,,好無聊.....

 琴日睇到....超搞笑,,笑到我喊哂
刊登時間:2008-02-10 04:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]