| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| 2007-09-17 |
今日第1堂電腦上星期本來系牙sir教,,巧長氣個個,,點知今日換左個miss黎教,,ya~~上1個中都有得休息@@"甘正ge....跟著個堂又有得煮野食,,好好玩,,又好搞笑,,真系覺得牙sir好勁 次次見到佢個樣都覺得好搞笑,,haha"佢今日煎個d雞脾好正,,令我甘大個女第1次食雞脾系肯食埋d皮 xD" lunch之後上多1堂,,唉.....又要記野啦,,好煩牙d野><" 搭車反黎去左市中心拎反條褲,,反屋企,,今晚吾做牙哥ge電燈膽啦,ha"系屋企食算數.....
<----牙sir煎ge雞脾 [[不過隻雞我有份切ga]]+豆+西蘭花
<---- 我地煮ge湯,,不過味道就.......
<----上1堂正ge包
|
| 刊登時間:2007-09-17 08:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 2007-09-14 |
今日反第4日學啦,,1切都仲算ok ge,,只系眼訓左d甘姐><"成日都6點半起身.... 身1,2堂系eng堂,,第1堂通常介紹下大家叫咩名個d同點上堂,,到第2堂個陣要轉課室@@"上上下都要轉第2度" 上完就有1個中gee休息,,然後再上普通話堂,,上呢堂好無奈=="個miss要我地戴聽筒,,之後佢系電腦度將我地ge學號調亂再2個1組甘,,但系我地系吾知情ge,,跟著要我地話俾對方知系邊個,,就好似亂甘打電話俾個吾識ge人,,之後用普通話同人傾計=="我都吾知算好彩定吾好彩,,俾miss編左同個好口多又口花花ge男仔1組,,佢系幾搞笑ge,,但系搞到我吾知點答佢好囉,,又吾識轉反普通話甘講wo,,最尾搞到好似系miss同佢傾計甘,,ha"因為miss講1句我講1句 xD"跟著放lunch,,今日系canteen食,,系平囉,,系好食同吾好食之間甘,,食完牛左1陣又夠中上堂,,上樓之前系地下見到牙鴻,,但系佢見我吾到@@" 陰公~~跟著個堂要坐定定聽2個中野,,但系我同Peony都勁眼訓,,搞到1個發牛豆,,1個訓覺,,牙sir系中間俾左10分中我地休息,,Vivian擰轉問我點解我可以頂得甘耐,,我答得好無奈"我都系死頂ga咋" =="講完即刻扒低左,,個10分中真系將我由地獄拉反上天堂 但系.....當我清醒ge時候,,個堂都系得反半個中.....之前個d又聽得吾清楚==" Oh my God !!!!!!! 算數@@" 反屋企 !! 系車站真系見到Louis ,, 哈哈,,原來佢住田景,,吾怪得之之前甘熟口面啦 !! 傾傾下仲知埋Benson都系住良景,,仲要系住我個棟=="之後上去拎反d簿落去俾芷棋,,系m記吹下水,,6點到反左屋企lu |
| 刊登時間:2007-09-14 10:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 2007-09-13 |
今日又系6點半起身喇陰公....唉...仲遲左起身tim,,幾驚搭吾到班車遲到><"拿拿臨搞店d野就出左去,,落到去岩岩好搭到班車,,yeah~~原本以為搭到班車好好彩啦,,點知去到tm公路個 陣竟然塞塞地車wo=="搞到我又驚過會遲到..."haha~~好彩好彩 !!! 有驚無險~~好快就通反 !! 有個傻仔今朝好早起左身出左黎 xD" 吾知邊個呢~~~~~~~~~~~~ ^^" 之後同我行反去,,我一入到去仲見到有個FD坐左系度,,哈哈,,我無遲到牙~~~~上完第1堂之後先得個9點半,,之後有3個中無野做,,吾洗上堂,,同牙珊去左圖書館坐低傾計,,個圖書館都ok wo,,有3層,,仲有個超細ge"粒",,好搞野"系專for d書搭的 haha.... 我地發現圖書館真系1個訓覺ge聖地 坐到11點半落反去搵Henry,,次次見親佢都會俾佢搞到又好無奈又好搞笑=="話說今日約左佢食飯,,甘佢話幫我正左card先,,但系佢又吾記得左點行wo,,問左d fd都系吾識又吾問清楚d,,扮型 <---佢自己講的 笑死 [[ 傻仔問傻仔 ]] 之後個d.....ha"都系吾打佢d魚野出黎啦 ***12點半上反去上堂,,上多3堂就走得啦,,姐系3點半 搭車個陣又訓著左@@"好彩識得去到市中心個陣醒左,,反到黎汁左d簿俾臭棋,,你要吾該我啦!!!!!搞到我鬼死甘熱><"
好Q憎個滑鼠 !!! 吾受控制甘 !!! 扔左你丫拿 !!! |
| 刊登時間:2007-09-13 07:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 46 | »
|