Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 14
累積人氣: 9491
2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


2007-09-17

今日第1堂電腦上星期本來系牙sir教,,巧長氣個個,,點知今日換左個miss黎教,,ya~~上1個中都有得休息@@"甘正ge....跟著個堂又有得煮野食,,好好玩,,又好搞笑,,真系覺得牙sir好勁次次見到佢個樣都覺得好搞笑,,haha"佢今日煎個d雞脾好正,,令我甘大個女第1次食雞脾系肯食埋d皮   xD"  lunch之後上多1堂,,唉.....又要記野啦,,好煩牙d野><"    搭車反黎去左市中心拎反條褲,,反屋企,,今晚吾做牙哥ge電燈膽啦,ha"系屋企食算數.....

    <----牙sir煎ge雞脾 [[不過隻雞我有份切ga]]+豆+西蘭花

     <---- 我地煮ge湯,,不過味道就.......

     <----上1堂正ge包

 

刊登時間:2007-09-17 08:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


2007-09-14

今日反第4日學啦,,1切都仲算ok ge,,只系眼訓左d甘姐><"成日都6點半起身....   身1,2堂系eng堂,,第1堂通常介紹下大家叫咩名個d同點上堂,,到第2堂個陣要轉課室@@"上上下都要轉第2度"   上完就有1個中gee休息,,然後再上普通話堂,,上呢堂好無奈=="個miss要我地戴聽筒,,之後佢系電腦度將我地ge學號調亂再2個1組甘,,但系我地系吾知情ge,,跟著要我地話俾對方知系邊個,,就好似亂甘打電話俾個吾識ge人,,之後用普通話同人傾計=="我都吾知算好彩定吾好彩,,俾miss編左同個好口多又口花花ge男仔1組,,佢系幾搞笑ge,,但系搞到我吾知點答佢好囉,,又吾識轉反普通話甘講wo,,最尾搞到好似系miss同佢傾計甘,,ha"因為miss講1句我講1句  xD"跟著放lunch,,今日系canteen食,,系平囉,,系好食同吾好食之間甘,,食完牛左1陣又夠中上堂,,上樓之前系地下見到牙鴻,,但系佢見我吾到@@" 陰公~~跟著個堂要坐定定聽2個中野,,但系我同Peony都勁眼訓,,搞到1個發牛豆,,1個訓覺,,牙sir系中間俾左10分中我地休息,,Vivian擰轉問我點解我可以頂得甘耐,,我答得好無奈"我都系死頂ga咋" =="講完即刻扒低左,,個10分中真系將我由地獄拉反上天堂  但系.....當我清醒ge時候,,個堂都系得反半個中.....之前個d又聽得吾清楚=="  Oh  my  God !!!!!!! 算數@@" 反屋企 !! 系車站真系見到Louis ,, 哈哈,,原來佢住田景,,吾怪得之之前甘熟口面啦 !! 傾傾下仲知埋Benson都系住良景,,仲要系住我個棟=="之後上去拎反d簿落去俾芷棋,,系m記吹下水,,6點到反左屋企lu

刊登時間:2007-09-14 10:39 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


2007-09-13

今日又系6點半起身喇陰公....唉...仲遲左起身tim,,幾驚搭吾到班車遲到><"拿拿臨搞店d野就出左去,,落到去岩岩好搭到班車,,yeah~~原本以為搭到班車好好彩啦,,點知去到tm公路個 陣竟然塞塞地車wo=="搞到我又驚過會遲到..."haha~~好彩好彩 !!! 有驚無險~~好快就通反 !! 有個傻仔今朝好早起左身出左黎 xD" 吾知邊個呢~~~~~~~~~~~~ ^^" 之後同我行反去,,我一入到去仲見到有個FD坐左系度,,哈哈,,我無遲到牙~~~~上完第1堂之後先得個9點半,,之後有3個中無野做,,吾洗上堂,,同牙珊去左圖書館坐低傾計,,個圖書館都ok wo,,有3層,,仲有個超細ge"粒",,好搞野"系專for d書搭的   haha....  我地發現圖書館真系1個訓覺ge聖地    坐到11點半落反去搵Henry,,次次見親佢都會俾佢搞到又好無奈又好搞笑=="話說今日約左佢食飯,,甘佢話幫我正左card先,,但系佢又吾記得左點行wo,,問左d fd都系吾識又吾問清楚d,,扮型  <---佢自己講的    笑死 [[ 傻仔問傻仔 ]] 之後個d.....ha"都系吾打佢d魚野出黎啦 ***12點半上反去上堂,,上多3堂就走得啦,,姐系3點半      搭車個陣又訓著左@@"好彩識得去到市中心個陣醒左,,反到黎汁左d簿俾臭棋,,你要吾該我啦!!!!!搞到我鬼死甘熱><"

                       好Q憎個滑鼠 !!! 吾受控制甘 !!! 扔左你丫拿 !!!

刊登時間:2007-09-13 07:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]