Crystal 豬 ﹏ * Blog
 
 機會可以走過路過經過,可是不要錯過!
 
crystal_0720
暱稱: crystal
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-02
2008-10-29
2008-10-22
2008-10-05
2008-09-07
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ar恩
Debbie
Ella
Hei
James
Jennifer
Joe
Kathy
LuLu
Peony
Ray
Sandy
Victor
Vincent
Vivian
Winnie
Zoe
蘇銀
牙匡
牙嫻
肥揚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 516
今日人氣: 6
累積人氣: 9414
2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2007-06-19 04:36 PM


2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


遲來的父親節 xD"

今日2點幾落左去搵joe,,匡,,揚,,佢地系我樓下等我,,第1站去左家興買豬古力,,再去左大快活坐,,等夠中我要去考eng oral,,勁驚@@"系甘俾佢地玩,,坤我=="搭車個陣真系驚到想死.....佢地系甘引我玩,,笑,,到左lu.....勁吾想入,,跟著同臭joe佢地行左入去,,原來去左我都已經算遲個d,,入到去無位坐,,要企,,我系第3批,,等個陣仲諗緊會吾會同左d勁人1組,,諗諗下就到我啦,,入到間房,,得3條友,,我以為會有人爭講開頭啦,,點知無人講野wo,,米我講囉,,講左之後又諗住有人會接住我講個d野ga啦,,點知又系無人講野wo,,甘我米繼續講囉,,到我講左2,,3分中之後,,其中1個好勁甘講左句"i agree with u"就收左聲,,另外個個都仲系吾出聲..... !!!! 個miss都忍吾住出聲問個個有無咩想講,,個個先至講左幾個eng字....1句都無.....仲要細聲到吾知佢講緊乜先死 !!! 姐系又到反我講,,我又系甘諗左d野出黎講,,再問佢地有咩意見,,又無人應我,,好似成個傻婆甘同空氣講野=="個miss望到我個樣好無奈,,對我笑左一笑,,好艱難甘捱到5分中,,完左,,到1分中個個,,我先,,還可以啦,,另外個2個!?哈哈哈......我都吾知佢地講乜,,完全聽吾到,,d miss都聽得好辛苦,,有1個仲要講左半分中都吾夠就吾講,,個miss要問過佢第2個問題,,聽到走得,,我都即刻衝左出去,,吾想再見到個2個,,打俾匡,,原來佢地系何福堂打機,,之後系市中心等,,臭匡請食雪糕降火,,haha"之後去左新墟,,睇"綁架"幾點有場,,不過吾好誤會牙~~我吾系同臭匡睇牙~~我系做下乖女同老爹去睇^^"決定睇7:35,,我請佢睇,,同匡去左吉野家等佢出黎,,臭匡玩野=="特登同我老豆擦身而過.....食完野行左1陣,,夠中入場,,睇睇睇......好好睇牙 !!! xD""睇戲都可以知多樣野ga,,原來有得打去電話亭個wo,,haha......我只系以為可以系電話亭度打出去,,原來可以調反轉ge~~搭車反屋企,,反到黎都系9點半,,睇埋"學警出更",,而家先有得用電腦,,岩岩老豆反到黎要打陣麻雀先~~

刊登時間:2007-06-18 11:37 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


2007-06-17

今日牙ma佢地黎做節,,好happy牙,,我個2個細佬都黎左牙,,浩浩 (bb) 識啦^^"行黎行去好鬼得意喔~~牙桓就系甘"痴"住我,,開頭佢地1黎個陣,,bb系甘喊ga,,之後耐左開始無咩野,,仲吾喊tim,,俾左隻狗狗佢玩,,佢好中意隻野,,仲叫隻狗狗做bb tim,,ha,,行到邊都拎住佢,,系甘錫佢,,同浩浩入左房玩,,原來佢識跳舞ga,,哈哈,,我又學佢1齊跳,,搞到佢系甘笑,,又同佢玩申"利",,佢又學反我,,甘佢又可以系甘笑個路wo,,牙桓吾知系米呷醋我只系同bb玩,,佢就系甘系我面前郁黎郁去,,搞搞震=="後尾浩浩仲出左"聽"踢波tim,,其實系個籃球黎ga,,[[對於佢黎講都幾大個]]佢抱起個波又扔反低,,傻傻地,,haha,,餵佢食飯仔仲搞笑,,我3叔拎左杯雪糕出黎食,,俾佢見到,,又要食,,食2啖飯仔1細啖雪糕,,佢應該系第1次食咋,,系甘追住杯雪糕^^"笑鬼死我,,到夜晚食飯個陣,,牙桓又吾肯食wo,,成碗飯好似未食過甘,,但系個個都食哂啦wo,,系甘哄佢都吾食,,搞到我做埋保母=="餵佢食,,佢先食左大半碗,,最後頂佢吾順去左同浩浩玩,,佢今日真系開心哂啦,,點解!?因為佢行到邊食到邊囉,,我地食布丁又有佢份,,雪糕雪條又有佢份,,荔枝又有佢份,,總之咩都有佢份啦~~我諗浩浩都系第1次甘多野食咋""haha....8點幾佢地就走左lu......今日掛住同浩浩玩,,都吾記得左同佢影相tim@@"好彩我牙嬸有錄到片姐,,遲d叫佢sd反俾我先~~

刊登時間:2007-06-17 10:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]